AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. интересуваме наи новите предложения за депозит

    1. Здравейте, г-н Ангелов. Можете да се запознаете с всички предложения на ПИБ на този линк: http://www.fibank.bg/bg/page/18/%D0%92%D1%81%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B8_%D0%B4%D0%B5%D0%BF%D0%BE%D0%B7%D0%B8%D1%82%D0%B8_%D0%B8_%D0%B2%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%B5 Най-новото ни предложение е Комбиниран депозит "Портфолио". Успешен ден.

  2. Очаквайте обаждане съвсем скоро! И благодарим за търпението :-)

  3. Просто нямам търпение. :-) На 14 съм подал документите. Мисля, че са изрядни.

  4. Добър ден, г-н Пенев, Ако са предоставени всички документи, са ни необходими от два до пет работни дни, за да се свържем с Вас с отговор. Има ли някакво забавяне при Вас и можем ли да помогнем с нещо? Поздрави!

  5. Здравейте,
    Интересува ме колко е нормалното време за разглеждане от ваша страна на документите и евентуално одобрение (неодобрение) на потребителски кредит до 10 000 лв. без поръчители?

  6. Здравейте, Поли, Ще се радваме да помогнем. Бихте ли уточнили какъв точно е проблемът? Така ще можем да открием причината и да предложим решение. Можете да ни пишете тук или да се свържете с нашите специалисти от Виртуалния клон на тел. 0700 12 777. Лек и успешен ден!

  7. От 20.08.2011 не мога да проверявам извлеченията по сметката си online

  8. И аз скоро мислех да питам същото - тая услуга е супер удобна и спестява адски много време. Дано скоро имаме възможност да я ползваме.

    1. Здравейте, Непрекъснато подобряваме услугите, които предлагаме. Така например скоро ще можете да покривате задълженията си по кредитна карта на банкомат, а сме предвидили и дообогатяване на тази функционалност. Имаме предвид и тази услуга, но към този момент не можем да дадем повече информация. Благодарим за идеите и поздрави!

Коментирай