AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, Емилиян, Получаването на средства по карта отнема повече технологично време, отколкото банковите преводи. В процеса участие вземат не само PayPal като страна в отношенията, но и обслужващата ги банка, както и картовите организации, които обслужват плащанията с карти. Обичайният срок, в който се изпълняват подобни операции, е 7 работни дни, като технологичното време за обработка на трансакцията след момента, в който я получим, е 1 работен ден. В случай че не получите средствата в този срок, винаги можете да се обърнете към нас, за да направим необходимите справки и да уточним причината за забавянето. Ако желаете, можем да проверим и сроковете, в които са били извършени последните няколко превода по Вашата карта. Подобни въпроси разширяват дискусията и я дообогатяват, за което Ви благодарим. Приятен ден и оставаме на Ваше разположение!

  2. Здравейте, г-н Ненов, За работа с Виртуалния клон се изисква специално устройство, което отговаря на съответни условия и е синхронизирано със системата. Имаме предвид софтуерните Token устройства. Следим развитието на технологиите и при възможност ще Ви ги предоставим като услуга. Лек и успешен ден!

  3. Здравейте,

    Появи се един така да се каже 'наболял' въпрос, който едва сега имам шанс да ви задам онлайн, а отдавна търся отговор.

    Четох темата, която сте публикували относно PayPal, но моето запитване е в малко по-друга светлина и тъй като не успях да намеря отговор дори в гореспоменатата тема, искам директно да попитам:

    - Редовно препращам различни суми от сметката си в ПейПал към сметката си в ПИБ. Също така ползвам услугите на my.fibank.bg, за да проверявам наличността и авторизациите по картата си.

    - За да илюстрирам най-добре какво имам предвид, ще дам два примера от личния си опит:

    пример 1.) Ипзращам парите си от PayPal в кой да е вторник и в петък, те са вече в сметката ми в ПИБ.

    пример 2.) Изпращам си парите от PayPal в понеделник и дори на следващата сряда още ги няма по сметката ми.

    Въпросът ми е: Защо един път така, а пък друг път иначе? От какво зависи времето, за което се осъществява превода. Преди да кажете, че зависи и от самите PayPal, ще избързам да уточня, че във случай номер 2.) беше логично да се притесня, при положение, че преводът отне повече от нормалните 3-4 дни, обадих се на PayPal и от там ме увериха, че от тяхна страна всичко е изпратено в срок от 24ч. (както обикновено) и другото зависело от банката в БГ, в която съм имал сметка. Естествено, посетих и ваш клон, където провериха и парите наистина не бяха пристигнали, дори служителката изрази неприкрито очудване, че нещата са се забавили толкова. На въпросът ми от какво зависи времето за превод, съответното забавяне от няколко дена, колко са тези дни и къде мога да видя подобни регулации, описани черно на бяло, същата служителка отговори уклончиво и с неохота, при което не получих ясен отговор.

    Затова искам да задам същите въпроси тук - предполагам, че и на други потребители се е случвало същото, надявам се темата да е интересна за всички.

    И не задавам този въпрос случайно, защото отново се получава същото нещо - миналата седмица си изпратих пари по сметката от PayPal, а дори днес още ги няма, при положение, че обикновено в подобни срокове, вече се радвам на полученото още в четвъртък или най-късно петък на същата седмица, в чийто понеделник съм ги изпратил.

    Извинявам се за отнетото време и подробното описание, но наистина се интересувам какви са регламентите (ако има такива) при подобен вид "препращания".

  4. Здравейте,

    интересува ме има ли приложение за мобилни телефони което да върши работата на токен устройство за вашето интернет банкиране. Аз имам такова на моя телефон свързано с други интернет сайтове които използвам. Мога ли да ползвам подобно приложение и с вас. Смятам че това е най-логичния начин в 21-ви век, вместо да носим и купуваме допълнително устройства. Конкретно ме интересува за Андроид.

    Поздрави

  5. Привет и на Вас, г-н Динов :-) С електронното искане в корпоративния сайт можете да поръчате издаването само на основни дебитни и кредитни карти. Това е функционалност, която не сме променяли от пускането на електронното искане в експлоатация. За издаването на допълнителна карта е необходимо да посетите клон на банката. Поздрави и приятни почивни дни и на Вас! :-)

  6. Здравейте,

    Благодаря ви за отговора. Но и аз, по подобие на г-н Илиев, имам още един въпрос. :)

    Имам бегли спомени от предишни посещения на сайта ви, че е възможно да се поръча допълнителна карта он-лайн, докато сега е само във ваш офис.

    Аз ли съм се заблудил или, в случай че не съм, на какво се дължи тази промяна?

    Поздрави и приятни почивни дни!

  7. Здравейте отново, г-н Илиев, За целта ще Ви е необходима регистрация в нашия Виртуален банков клон. Регистрацията за самата услуга е напълно безплатна, заплаща се единствено средството за идентификация, с което можете да извършвате активни операции в системата - да нареждате преводи, да откривате депозити, да закупувате валута и т.н. Можете да избирате между Универсален електронен подпис (УЕП) и Token. В тази публикация в блога можете да откриете повече за тях и техните предимства. Можете да закупите и УЕП, и Token във всеки един от нашите клонове. Цената на УЕП е 64 лв., а на Token е 20 лв. - преференциална цена до края на месец юли. Надяваме се, че тази информация ще Ви е полезна, и оставаме насреща, ако можем да помогнем с още нещо. Кой от нашите клонове сте посетили? Благодарим предварително!

  8. Здравейте, благодаря за отговора на предишния ми въпрос, но сега имам и друг.

    Задавам го, понеже в местния клон на банката не могат да ми обяснят нищо конкретно. Става дума за интернет банкирането. За момента съм се абонирал за услугата, която ми позволява само да проверявам наличност и да извършвам справки по картите си онлайн.

    Поисках информация от служителка в банката за това какво е необходимо да се направи за да мога и да управлявам парите от сметките си онлайн, тя ми заяви, че се плащала сума от 80лв за тази цел. От познати, клиенти на ПИБ в други градове, пък знам, че услугата е напълно безплатна. И след като тук на място в банката никой не може да ми даде разбираем отговор, реших да попитам в блога.

    Благодаря!

  9. Здравейте, Ивайло, Бутонът обичайно не е активен в случаите, когато не са попълнени задължителните полета - сметките, основанието и сумата на превода. Опитайте отново и ни пишете, ако срещнете проблем. Можете да се свържете и директно с нашите специалисти от Виртуалния клон, които ще могат да Ви помогнат с операцията. С тях можете да разговаряте на 0700 12 777. Успешен ден!

  10. От станицата на интернет банкирането искам да погася плащания за кредитна карта YES. Избирам плажания собствени сметки и избирам сметката и картата, но бутон TOKEN е неактивен. Как мога да преведа пари към кредитната карта

Коментирай