AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Смятате ли скоро и Вие да въведете услугата вноска на банкомат? Имам в предвид депозити по разплащателни сметки или кредитни карти.

  2. Здравейте! @Павел Николов: Съветът е в сила и е много полезен. Смяната на стара парола с нова във Виртуалния клон не се заплаща. Това можете да направите свободно от меню "Настройки" -> "Смяна на парола". Единствено в случаите, когато сте забравили паролата си и се налага издаването на служебна парола, се заплаща споменатата от Вас такса. По отношение на втория Ви въпрос ще направим нужните справки и ще се свържем с Вас във възможно най-кратък срок. @nesheva: Бихте ли уточнили какво имате предвид? Ще се радваме да отговорим. @Николай: Благодарим Ви за интересния въпрос. Търговецът няма право да записва целия номер на Вашата карта. Възможно е единствено да се запише тази част от номера, която излиза и върху бележката от плащането с картата - обичайно последните четири цифри. Ако върху бележката, издадена от ПОС устройството, има място за подпис, е обичайно да се изисква картодържателят да се подпише. Търговецът или касиерът могат да поискат и личен документ, за да се уверят, че картата действително принадлежи на Вас. Това важи особено в случаите, когато се правят плащания на по-висока стойност от обичайната за магазина, и е мярка за сигурност. При безконтактните плащания на по-висока стойност може да се изиска въвеждане на ПИН код, както и подпис върху бележката от ПОС устройството. Поздрави!

  3. Здравейте,
    искам да попитам има ли право търговецът при плащане с кредитна карта с чип на POS да записва номера на картата (или някаква част от него) - при този търговец има POS и на ПИБ.
    Също така искам да попитам защо всички търговци в България, освен ПИН на картата изискват и подпис че и лична карта ? Няма да споменавам за комичния случай при плащане с PayPass карта, търговец да иска подпис !
    В западна Европа никъде не са ми искали подпис или photoID при плащане с карта с чип !
    Има ли някакви правила по въпроса - от банката, БНБ или Visa/MasterCard ?

  4. Бих искала информация за лихвените ви проценти за пос терминали за търговски обекти.
    Благодаря предварително.

  5. Здравейте,

    един от честите съвети при ползване на онлайн банкиране и изобщо всякакви сайтове с лични данни е да се сменя често паролата. Нормално ли е да искате по 10лв такса за смяна на парола за виртуалния банков клон? А какво става ако си забравим паролата - това е смешно!

    Освен това искам да изкажа недоволството си от таксите за разплащателна сметка. Преди време имах сметка, която в последствие спрях да ползвам. Деактивирах си дебитната карта, а вашите служители ми казаха да не си прекратявам разплащателната сметка, защото нямало смисъл. Аз веднага попитах дали няма някакви такси за поддръжка, при което ме увериха, че няма такси. Аз реших да оставя така сметката и 1 година по-късно разбрах, че дължа пари, защото сметката е излязла в неразрешен овърдрафт. Вече започвам да се замислям дали да мина към друга банка!

    Павел

  6. Здравейте, Георги, Подобна справка лесно можете да направите с електронната услуга Моята Fibank. Тя е достъпна от всеки един компютър с достъп до интернет и Ви дава информация за всички плащания с карти, за движенията по Вашите сметки, за салда и оставащи лимити по кредитни карти и пр. Регистрацията е безплатна и отнема секунди. Ако притежавате смартфон, справки можете да правите навсякъде с мобилната версия на нашия Виртуален клон. Стараем се да Ви предлагаме модерни и удобни услуги. Надяваме се, че тези две предложения ще Ви бъдат полезни. Лек и успешен ден!

  7. iskam da popitam kak moje da ne slojite edin skapan bankomat v Sofiq koito da predlaga uslugata "posledni 5 stranzakcii"? "nai dobrata banka" nqma shto! sega trqbva da chakam 5 dni dokato si polucha parite, kak moje drugite banki da predlagat tazi usluga chrez bankomat a pri vas vsichko da stava lice v lice. tova e purvi i posleden put kogato si vadq karta ot vashta banka! kamoli da investiram v neq.

  8. Здравейте, г-н Царев, SWIFT кодът на Fibank e FINVBGSF. Вероятно ще е необходимо да се изпише и името на банката на английски: First investment bank. Лек и приятен ден!

  9. Zdraveite, iskam da preveda pari ot USA v BG, no mi iskat SWIFT kod, koito az ne znam. Bihte li mi kazali SWIFT koda na bankata !!!!
    Blagodarq vi, predvaritelno !!!!

  10. Здравейте, nonymous_5693, аповядайте в най-близкия Ви наш клон. Ще въведем името Ви по желания от Вас начин. Г-жо Гаджалова, ако сумата е по-голяма от 100 лв., таксата е в размер на 2% или най-малко 10 лв. За по-малки суми не се начислява такса. Ще ни улесните много, ако уведомите предварително колегите в съответния клон и подредите монетите или по номинал, или по дадена сума. Възможно е процедурата да отнеме известно време. Благодарим Ви предварително!

Коментирай