AskFibank

Fibank 2993

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, г-н Трендафилов, Получихме писмото Ви и в най-кратък срок ще имате нашия отговор. Благодарим Ви за търпението и че ни писахте. Лек и успешен ден!

  2. Здравейте,

    На 24.08.2011 г. направих справка във Вашата банка дали може да си открия фирмена доларова сметка с пластика към нея. Тогава се установи, че фирмата ми има зъдължение към вас.
    През 2008 г. взех от вас постерминал за разплащене в магазинна мрежа. През 2008 г. повиках голегите ви да дойдат да си преберат устройството, защото затварям магазина. На въпроса трябва ли още нещо да се направи, отговорът беше „не”. За тези 2 години никой не ме е уведомил, че сметката ми, която е вързана към въпросния постерминал не е закрита. За две гонини никой не ме е уведомил, че имам задължение към Вас, за да дойда и да го погася.
    Като клиент не мога да знам всички условия, но съм сигурен че би било редно да уведомявате клиентите си в подобни ситуации.
    Моля за служубно закриване на въпросната фирмена сметка.

    Разчитам на навременен и компетентен отговор, за да мога да продулжа правните консултации със съответните институции.

    Лек ден.

  3. @Живко Петков,
    адреса в PayPal съм го потвърдила със сканиранирано копие на месечно извлечение по кредитна карта,копие от лична карта,копие от шофьорска книжка и копие от платена сметка/битови нужди-ток,вода и т.н./Всичко това се изпраща на посочения имейл от ПП,след два дни получавате потвърждение от ПП.
    Описаното от ПИБ за ПейПал е само за регистрация на Кредитна карта,няма общо с потвърждаване на адрес.
    Извинете ме за намесата,надявам се да съм била полезна.

    @customer support,

    моля да отговорите и на моя въпрос от 17/08/2011 относно взетата такса.

    1. Здравейте, г-жо Йосифова, Благодарим Ви за по-точния отговор на въпроса. Вероятно има някакви промени от страна на PayPal, затова ще се запознаем по-подробно с тях. По отношение на Вашия въпрос: Бихте ли ни изпратили своите три имена и последните четири цифри от номера на своята карта на marketing@fibank.bg? Така ще можем да направим необходимата справка и да Ви отговорим най-точно. Благодарим предварително! Лек и успешен ден!

  4. Здравейте, г-н Петков, Обичайно не е необходимо да потвърждавате адреса в регистрацията си в PayPal. По принцип това можете да направите единствено ако се намирате в САЩ. В секцията с често задавани въпроси на PayPal пише следното:

    In general, we cannot confirm most addresses outside the U.S. at this time.
    За да плащате с картата, е достатъчно да потвърдите нейната регистрацията в системата. Това вече можете да направите със справка с извлечението. Преди време написахме статия, която подробно разглежда случая. Опитайте с нея - "Регистрация на карта в PayPal". Ще се радваме да помогнем, ако имате и други затруднения. Винаги можете да ни пишете тук, ще отговорим максимално бързо. Лек и успешен ден!

  5. Здравейте,имам кредитна карта VISA със срок на валидност до 09/2011.Днес 17.08 отивам в клон на ПИБ да заявя,че не искам преиздаване на нова карта и закриване на разплащателната сметка към нея.Платих съответните дължими суми за пълното погасяване на задълженията по картата .Какво ми беше очудването ,когато разбрах,че са ми начислили и такса от 39.00 лв. за преиздаване на нова карта с дата,забележете от 02.08.2011г.
    Уважаеми господа в условията на договора е записано,че в случай на нежелание за преиздаване на нова карта ,предизвестието трябва да е един месец,а закриването на сметката към картата е два месеца от датата на подаване на искането.
    Може ли да ми обясните защо ми взехте неправомерно тези 39.00 лв.за нещо,което няма да ползвам и за, което съм уведомила навременно ПИБ и то сте ми ги взели почти два месеца по-рано/ от 02.08 до края на валидността на картата,а именно 30.09/2011 /?

    Моля за сторниране на сумата от 39.00 лв.,която сте начислили неправилно.
    Поздрави .

  6. Добър ден!
    От PayPal ми пратиха писмо,че трябва да си потвърдя адреса.Прочетох,че това става най-лесно чрез извлечение от картова сметка.
    В е-fibank.bg открих „Извлечения“ -> „Отчет по сметка“,но там не присъства адреса ми. Или аз бъркам някъде с опцийте?
    Затова искам да попитам,в някой от офисите на ПИБ мога ли да получа такъв документ(извлечение) с адреса ми и заплаща ли се тази услуга?

    Лек ден!

  7. Здравейте, Милен, Вечер се извършват рутинни банкови операции. След приключването им се обработват и преводите, извършени през Виртуалния клон. Ако проверите статуса на нареждането, ще се уверите, че то вече е обработено. Лек и успешен ден! И благодарим за проявеното разбиране.

  8. Защо плащанията през онлайн банкирането след 7 часа не се обработват????? Статусът стои "Очаква обработка". Какво обработка, нали всичко е автоматизирано и защо онлайн банкирането е съобразено с работното време на банката? И сървърите ви ли спят нощем?

  9. Здравейте, Емилиян, Получаването на средства по карта отнема повече технологично време, отколкото банковите преводи. В процеса участие вземат не само PayPal като страна в отношенията, но и обслужващата ги банка, както и картовите организации, които обслужват плащанията с карти. Обичайният срок, в който се изпълняват подобни операции, е 7 работни дни, като технологичното време за обработка на трансакцията след момента, в който я получим, е 1 работен ден. В случай че не получите средствата в този срок, винаги можете да се обърнете към нас, за да направим необходимите справки и да уточним причината за забавянето. Ако желаете, можем да проверим и сроковете, в които са били извършени последните няколко превода по Вашата карта. Подобни въпроси разширяват дискусията и я дообогатяват, за което Ви благодарим. Приятен ден и оставаме на Ваше разположение!

Коментирай