AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,
    Бих искала да попитам, при внасяне на суми по моята лична сметка (само в монети), каква такса дължа и в какъв вид съм длъжна да представя сумата?
    Успешна работа!

  2. Здравейте,

    Бих искал да знам дали има начин да променя изписването на името си на латиница перманентно. През онлайн банкирането не намерих такава опция.

  3. Здравейте! @ Г-н Димитров, Планът ни за развитие включва и Бизнес Парк София, но не можем да се ангажираме с конкретен срок. Благодарим Ви за интереса и проявеното разбиране. @ Г-жа Илиева, Таксата за теглене в България е 3 лв. + 1% от сумата, а в чужбина тя е 10 лв. + 3% от сумата. Лек и успешен ден!

  4. Здравейте
    Бих искала да попитам каква е таксата за теглене с кредитна карта ВИЗА от банкомат.

  5. Имам взаимоотношения с Първа инвестиционна банка първоначално като физическо (от над 10 г.), а в последствие и като юридическо лице (от 2 г.) и смея да твърдя, че това е най-добрата банка за мен. Имал съм си работа с повечето банки в БГ, но ПИБ е единствената, която не ме е разочаровала досега!

  6. Здравейте,

    Опитах се да търся в AskFibank, но не намирам моя въпрос, следователно ще го задам:

    Защо няма клон на ПИБ в Бизнес Парк София в Младост 4, какво възпрепятства създаването на един и кога това ще се случи?

    Благодаря предварително.

  7. Здравейте, г-н Трендафилов, Получихме писмото Ви и в най-кратък срок ще имате нашия отговор. Благодарим Ви за търпението и че ни писахте. Лек и успешен ден!

  8. Здравейте,

    На 24.08.2011 г. направих справка във Вашата банка дали може да си открия фирмена доларова сметка с пластика към нея. Тогава се установи, че фирмата ми има зъдължение към вас.
    През 2008 г. взех от вас постерминал за разплащене в магазинна мрежа. През 2008 г. повиках голегите ви да дойдат да си преберат устройството, защото затварям магазина. На въпроса трябва ли още нещо да се направи, отговорът беше „не”. За тези 2 години никой не ме е уведомил, че сметката ми, която е вързана към въпросния постерминал не е закрита. За две гонини никой не ме е уведомил, че имам задължение към Вас, за да дойда и да го погася.
    Като клиент не мога да знам всички условия, но съм сигурен че би било редно да уведомявате клиентите си в подобни ситуации.
    Моля за служубно закриване на въпросната фирмена сметка.

    Разчитам на навременен и компетентен отговор, за да мога да продулжа правните консултации със съответните институции.

    Лек ден.

  9. @Живко Петков,
    адреса в PayPal съм го потвърдила със сканиранирано копие на месечно извлечение по кредитна карта,копие от лична карта,копие от шофьорска книжка и копие от платена сметка/битови нужди-ток,вода и т.н./Всичко това се изпраща на посочения имейл от ПП,след два дни получавате потвърждение от ПП.
    Описаното от ПИБ за ПейПал е само за регистрация на Кредитна карта,няма общо с потвърждаване на адрес.
    Извинете ме за намесата,надявам се да съм била полезна.

    @customer support,

    моля да отговорите и на моя въпрос от 17/08/2011 относно взетата такса.

    1. Здравейте, г-жо Йосифова, Благодарим Ви за по-точния отговор на въпроса. Вероятно има някакви промени от страна на PayPal, затова ще се запознаем по-подробно с тях. По отношение на Вашия въпрос: Бихте ли ни изпратили своите три имена и последните четири цифри от номера на своята карта на marketing@fibank.bg? Така ще можем да направим необходимата справка и да Ви отговорим най-точно. Благодарим предварително! Лек и успешен ден!

Коментирай