AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, Николай, Работим и по този въпрос - част от програмата ни за развитие на продукта е. Лек и успешен ден!

  2. Здравейте,

    мисля, че ще е редно да включите и обменния курс на точките (с лилавите, сините и зелените стикери) за YES програмата към списъка с търговските обекти.

    Поздрави!

  3. Здравейте! @Камелия Константинова: Наш специалист от "Алтернативни канали" се е свързал с Вас. Надяваме се, че ситуацията е разрешена. Разбира се, можете да разчитате на нас по всяко време - оставаме на Ваше разположение. @Петър: Благодарим Ви за коментара. Когато имаме повече информация по този тип услуги, с удоволствие ще я споделим с Вас. @I. T.: Чудесна идея, благодарим! Ще я имаме предвид при развитието на услугите. Поздрави! :-)

  4. Мисля, че ще е много удобно, ако направите възможност през "Моята FiBank" или през виртуалния банков клон да се съставят вносни бележки (евентуално с посочване на това в кой клон ще бъде внесена сумата). Ще има полза за клиентите в два аспекта - чакане на 1 вместо на 2 опашки, както и по-малко чакане за други видове операции при банкови служители.

    Поздрави!

  5. @AskFibank
    @г-н Иванов

    Относно захранване на сметка директно от банкомат:

    Има банки, които го предлагат в България.
    Едва ли проблема е в "регулаторните органи."
    За да не правя реклама няма да споменавам имена.
    Съгласен съм с г-н Иванов. Това е причината, поради която и аз чакам по опашки в банката.

  6. Здравейте отново, г-н Иванов, Стараем се да оптимизираме работата във всеки един от клоновете. Дежурните действително привличат повече клиенти заради по-дългото и удобно работно време. Ако имате възможност, посещавайте клон "Мол - Пловдив" след 19:30 ч. Благодарим Ви за проявеното разбиране.

  7. Бих искала да получа задоволителна и основателна причина, поради която да ми бъде отказано да получа нова парола за достъп до интернет банкинг. Изискванията на банката са да отида до клон на ПИБ. Питам защо няма такава в гр. Лом.. за да мога да отида до там? Най близкия клон е на 60км. Кой ще ми плати разходите, времето за което трябва да отсъствам от работа или въобще.. Смятам, че за всеки клиент и случай трябва да има различен подход. Нали този интернет банкинг е за удобство на клиента, а не за допълнителни главоболия.. Що за безумица?!

  8. Здравейте,

    в такъв случай какъв е най-бързият начин по захранване на сметка с пари в брой? В дежурните ви клонове обикновено има доста дълги опашки (поне в гр. Пловдив) и в тях работи обикновено един човек при очеваден сериозен интерес от страна на клиентите към офисите с удължено работно време.

  9. Здравейте, г-н Иванов, Благодарим Ви за интереса и предложението. Имаме предвид тази възможност, но интеграцията й зависи от много фактори, един от които са мерките на регулаторните органи. Непрекъснато работим по подобряването на услугите и продуктите, които предлагаме, и това направление не прави изключение. Скоро например на банкомат ще можете да погасявате задължения по кредитната си карта, като сме предвидили разширяване на тази функционалност в бъдеще. Лек и успешен ден!

  10. Здравейте, Митко, За съжаление в Албена няма наш банкомат. Най-близкият банкомат на Fibank е в Балчик, в нашия клон на ул. "Приморска" 25. Лек и успешен ден!

Коментирай