AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте! Имам депозит към вас на програма 6 х 6, но мисля да го прехвърля на стандартен депозит за 36 месеца или на депозит 60 месеца. Кой от двата бихте ми препоръчали?

    1. Здравейте, г-н Димитров, Ако се двоумите конкретно между тези два депозита, бихме Ви препоръчали този за 60 месеца. Той има по-добри условия, отнасящи се до предсрочното прекратяване. При 60-месечния, ако прекратите предсрочно депозита, ще получите половината от лихвата за текущия период (5 периода по 12 месеца) и цялата лихва за приключилите периоди. При предсрочно прекратяване на 36-месечния депозит ще загубите цялата лихва по депозита. Със 60-месечният депозит също така си запазвате добри лихвени проценти за по-дълъг период от време на фона на понижаващите се лихви на пазара. Надяваме се, че сме Ви били полезни :) Поздрави, Екипът на Fibank

  2. Zdrawejte,
    От началото на 2016 има промени в Paypal - вече не работи top up през Trustpay (това е официално). Не става и директно - поне за моята карта Виза електрон от Вашата банка.
    Моля да ми кажете как да си прехвърля пари от картата на Paypal сметката?

    1. Здравейте, г-жо Даскалова, Pay pal е външна организация. Промяната, която е извършена при тях, няма отношение към картите, издавани от Първа инвестиционна банка. При тях всичко си работи нормално и без проблем. Съветваме Ви да се допитате до pay pal на какво може да се дължи проблемът и как да го отстраните. Поздрави, Екипът на Fibank

  3. Здравейте! Защо не направите Мобилно приложение на Fibank за операционната система Windows Phone 10?

  4. Здравейте, при посещение във Ваш офис ми казаха, че имам предварително одобрение за кредитна карта. Попълниха ми документите и останах с впечатление, че в рамките на три дни ще получа обаждане. Бихте ли ме ориентирали за реалните срокове, тъй като вероятно не съм разбрал правилно.

    Поздрави!

    1. Здравейте, картата Ви ще бъде в избрания от Вас клон на Банката на 1 юни (в сряда). Успешна седмица! :) Поздрави, Екипът на Fibank

  5. Малко обратна връзка относно мобилното приложение и NFC плащанията: Ползвам galaxy s7 и въпреки, че апликацията се регистрира в Tap and Pay, дава грешка, ако се опитам да платя без да отворя апликацията. Надявам се да поддържате това в бъдеще. В България работи чудесно, в чужбина не толкова. На много немски терминали на втория третия път минават плащанията. Транспортът в Лондон който приема други апликации, които емулират MasterCard, както и Apple Pay, отказват твърдо да приемат моя телефон.

    1. Здравейте, г-н Вълков. Благодарим Ви за обратна връзка. Ще разгледаме детайлно описаните от Вас ситуации :) Хубав ден! :) Поздрави, Екипът на Fibank

  6. Здравейте Fibank,
    Искам да задам въпрос свързан с регистрацията ми в My Fibank. Направих я преди няколко месеца и забравих да я завърша, опитах със забравена парола, но ми иска клиентски номер, който аз не знам. Въпросът ми е как мога да получа клиентския си номер?
    Благодаря предварително!

Коментирай