AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Привет и на Вас, г-н Динов :-) С електронното искане в корпоративния сайт можете да поръчате издаването само на основни дебитни и кредитни карти. Това е функционалност, която не сме променяли от пускането на електронното искане в експлоатация. За издаването на допълнителна карта е необходимо да посетите клон на банката. Поздрави и приятни почивни дни и на Вас! :-)

  2. Здравейте,

    Благодаря ви за отговора. Но и аз, по подобие на г-н Илиев, имам още един въпрос. :)

    Имам бегли спомени от предишни посещения на сайта ви, че е възможно да се поръча допълнителна карта он-лайн, докато сега е само във ваш офис.

    Аз ли съм се заблудил или, в случай че не съм, на какво се дължи тази промяна?

    Поздрави и приятни почивни дни!

  3. Здравейте отново, г-н Илиев, За целта ще Ви е необходима регистрация в нашия Виртуален банков клон. Регистрацията за самата услуга е напълно безплатна, заплаща се единствено средството за идентификация, с което можете да извършвате активни операции в системата - да нареждате преводи, да откривате депозити, да закупувате валута и т.н. Можете да избирате между Универсален електронен подпис (УЕП) и Token. В тази публикация в блога можете да откриете повече за тях и техните предимства. Можете да закупите и УЕП, и Token във всеки един от нашите клонове. Цената на УЕП е 64 лв., а на Token е 20 лв. - преференциална цена до края на месец юли. Надяваме се, че тази информация ще Ви е полезна, и оставаме насреща, ако можем да помогнем с още нещо. Кой от нашите клонове сте посетили? Благодарим предварително!

  4. Здравейте, благодаря за отговора на предишния ми въпрос, но сега имам и друг.

    Задавам го, понеже в местния клон на банката не могат да ми обяснят нищо конкретно. Става дума за интернет банкирането. За момента съм се абонирал за услугата, която ми позволява само да проверявам наличност и да извършвам справки по картите си онлайн.

    Поисках информация от служителка в банката за това какво е необходимо да се направи за да мога и да управлявам парите от сметките си онлайн, тя ми заяви, че се плащала сума от 80лв за тази цел. От познати, клиенти на ПИБ в други градове, пък знам, че услугата е напълно безплатна. И след като тук на място в банката никой не може да ми даде разбираем отговор, реших да попитам в блога.

    Благодаря!

  5. Здравейте, Ивайло, Бутонът обичайно не е активен в случаите, когато не са попълнени задължителните полета - сметките, основанието и сумата на превода. Опитайте отново и ни пишете, ако срещнете проблем. Можете да се свържете и директно с нашите специалисти от Виртуалния клон, които ще могат да Ви помогнат с операцията. С тях можете да разговаряте на 0700 12 777. Успешен ден!

  6. От станицата на интернет банкирането искам да погася плащания за кредитна карта YES. Избирам плажания собствени сметки и избирам сметката и картата, но бутон TOKEN е неактивен. Как мога да преведа пари към кредитната карта

  7. Привет, г-н Динов! Като допълнителна карта можете да си издадете и Maestro PayPass. Ще направим корекция в сайта, за да е по-ясно. Благодарим Ви, че ни обърнахте внимание :-) Поздрави и успешен петък!

  8. Здравейте,

    Интересувам се дали може да бъде издадена допълнителна карта Maestro PayPass към основна Visa Electron. Видях в сайта Ви, че се предлагат различни карти, към 1 сметка, но там беше упомената само обикновената Maestro карта.

    Поздрави! :)

  9. Здравейте, г-н Илиев, Отрицателно салдо се получава в случаи, когато се надвиши разполагаемата наличност по сметката. Например можете да изтеглите определена сума от сметката си, но остатъкът да не е достатъчен, за да се покрие таксата за теглене от банкомат на друга банка, която е 0.90 лв. Ако не използвате овърдрафт по дебитната карта, в този случай изпадате в неразрешен овърдрафт, за което се начислява лихва от 36% на годишна база - това можете да видите в нашия лихвен бюлетин. Лек и успешен ден!

  10. Здравейте, имам дебитна Visa карта на вашата банка и наняколко пъти забелязвам, че, когато се е случвало да изтегля последната сума, останала в картата, явно съм изтеглил повече от наличното и при проверка в my.fibank.bg, установявам, че разликата е отразена в мунус към нетната разполагаема наличност и също така е отбелязана като усвоена сума от кредитен лимит.

    Бих искал да попитам къде мога да разбера повече за този кредитен лимит, защо го има (след като картата е дебитна) и какъв е размерът му (съответно подлежи ли на някакви лихви и т.н. при възстановяването на сумата), при положение, че не съм давал заявка за овърдрафт или нещо подобно.

    Благодаря :)

Коментирай