AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте. Цената от 125 лв. е за целия комплект. По принцип всеки клон във Варна има наличност, но можете със сигурност да го намерите в клон Варна на улица "Братя Миладинови" 47.

  1. Здравейте, доколкото разбирам има разлика между "валута на кредитната карта" и "валута на сметката към кредитната карта". Имам кредитна карта MasterCard Yes в левове. Съответно предполагам, че валутата на картата е USD. Това, което ме интересува е ако направя днес покупка за 100EUR във Франция, как се извъшрва превалутирането. Пише, че сумата се превалутира от EUR->USD по курс на MasterCard... Може ли да се види този курс някъде online? Съответно после по какъв курс се превалутира USD->BGN? Фиксинг на БНБ или друг курс?

    Благодаря предварително

    1. Здравейте, г-н Йорданов! „Валутата на кредитната карта” е основната валута на кредитната карта и се определя от посредника, чието лого носи картата. Във вашия случай това е MasterCard и валутата на картата е в щатски долари. При посочения от Вас пример превалурирането наистина ще бъде от евро в щатски долари по курса на MasterCard, който се дава по служебен път и е валиден към датата на подаване на данните от MasterCard към Fibank. На свой ред банката превалутира тази сума във валутата на Вашата сметката (от щатски долари в левове) по централния курс на БНБ в деня на обработка на трансакцията. Надявам се, че сме Ви били полезни с информацията.

  2. Здравейте,
    искам да попитам колко е периода за отблокиране на суми от авторизация за кредитна карта?

    Поздрави,
    Явор

    1. Здравейте, Явор. Срокът за отблокиране на суми от авторизации за кредитна карта зависи от търговеца, при който е извършена съответната трансакция и затова може да бъде по-дълъг, като тези правила са съгласно процедурите на Visa и MasterCard.

  3. Здравейте, Николай, Работим и по този въпрос - част от програмата ни за развитие на продукта е. Лек и успешен ден!

  4. Здравейте,

    мисля, че ще е редно да включите и обменния курс на точките (с лилавите, сините и зелените стикери) за YES програмата към списъка с търговските обекти.

    Поздрави!

  5. Здравейте! @Камелия Константинова: Наш специалист от "Алтернативни канали" се е свързал с Вас. Надяваме се, че ситуацията е разрешена. Разбира се, можете да разчитате на нас по всяко време - оставаме на Ваше разположение. @Петър: Благодарим Ви за коментара. Когато имаме повече информация по този тип услуги, с удоволствие ще я споделим с Вас. @I. T.: Чудесна идея, благодарим! Ще я имаме предвид при развитието на услугите. Поздрави! :-)

  6. Мисля, че ще е много удобно, ако направите възможност през "Моята FiBank" или през виртуалния банков клон да се съставят вносни бележки (евентуално с посочване на това в кой клон ще бъде внесена сумата). Ще има полза за клиентите в два аспекта - чакане на 1 вместо на 2 опашки, както и по-малко чакане за други видове операции при банкови служители.

    Поздрави!

  7. @AskFibank
    @г-н Иванов

    Относно захранване на сметка директно от банкомат:

    Има банки, които го предлагат в България.
    Едва ли проблема е в "регулаторните органи."
    За да не правя реклама няма да споменавам имена.
    Съгласен съм с г-н Иванов. Това е причината, поради която и аз чакам по опашки в банката.

Коментирай