AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. съжалявам за дублажа, сайтът няколко пъти даде грешка при изпращане на съобщението

  2. Здравейте, интересува ме имам ли право да получа информация за остатък от главница по кредити, изчислен на база реален лихвен процент за всеки месец (кредитите са сключени на база ОЛП и Euribor + надбавка) към някаква текуща дата? Имам предвид информация за реална остатъчна главница, а не по погасителен план, който е с ориентировъчни стойности и е изготвен на база на неактуални вече равнища на ОЛП и Euribor ?

    Ако имам право на такава информация, откъде бих могла да я получа?

    Благодаря и поздрави :)

  3. Разбирам. Благодаря за информацията, успех!

  4. Здравейте отново, Разглеждаме случая и ще се свържем с Вас във възможно най-кратък срок. Благодарим Ви, че ни писахте и ни обърнахте внимание.Допълнение:Направихме справка. Тегленията във валута се таксуват с 0.30 евро, а тегленията в лева - 0.50 лв. Това е и причината за различните такси.

  5. Благодаря за отговора. През последната седмица съм теглил 3 пъти от такава сметка и трите пъти съм платил такса, която не отговаря съвсем точно на тарифата. Бихте ли проверили на какво се дължи това?

  6. Здравейте, г-н Колев, Молим да ни извините за забавянето. Таксата за теглене е 0.50 лв. за суми до 5000 лв. За по-големи суми и при предварителна заявка таксата е 0.25% (най-малко 2 лв.). Таксите по тази операция можете да откриете в раздел III. Касови операции, чл. 1, т. 4. Лек и успешен ден!

  7. Здравейте,
    Не знам дали пиша на правилното място и въобще с кой трябва да говоря, но исках да изразя изключителното си удовлетворение от вашата банка и обслужването в нея и по-специално от клона на Народния театър в София! Днес ме консултира един от вашите служители, Иван Кънев, който изключително любезно отговори на многобройните ми въпроси. Не съм клиент на вашата банка, но вече не бих се замислила да ида на друго място, където биха ме обслужили нелюбезно и припряно. Младият господин усмихнато ми обясни за различните кредитни карти, тъй като планирам вече и аз да си направя някаква, както и за депозитните сметки. Смятам, че условията ви са най-добрите, както и хората, които работят при вас, са млади, но добри професионалисти! Браво!

  8. Здравейте. Бихте ли ми казали какви са таксите за теглене на каса от Безсрочен спестовен влог в евро, понеже не се ориентирам в тарифата на банката? Благодаря предварително.

  9. Здравейте, Петър, Изпишете името на банката "First investment bank". Поздрави и приятни почивни дни! :-)

  10. Здравейте,
    Ще получавам превод от чужбина, данните които трябва да дам на наредителя са ми ясни, само не знам името ми на кирилица или на латиница трябва да се пише.

Коментирай