AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте отново, г-н Иванов, Стараем се да оптимизираме работата във всеки един от клоновете. Дежурните действително привличат повече клиенти заради по-дългото и удобно работно време. Ако имате възможност, посещавайте клон "Мол - Пловдив" след 19:30 ч. Благодарим Ви за проявеното разбиране.

  2. Бих искала да получа задоволителна и основателна причина, поради която да ми бъде отказано да получа нова парола за достъп до интернет банкинг. Изискванията на банката са да отида до клон на ПИБ. Питам защо няма такава в гр. Лом.. за да мога да отида до там? Най близкия клон е на 60км. Кой ще ми плати разходите, времето за което трябва да отсъствам от работа или въобще.. Смятам, че за всеки клиент и случай трябва да има различен подход. Нали този интернет банкинг е за удобство на клиента, а не за допълнителни главоболия.. Що за безумица?!

  3. Здравейте,

    в такъв случай какъв е най-бързият начин по захранване на сметка с пари в брой? В дежурните ви клонове обикновено има доста дълги опашки (поне в гр. Пловдив) и в тях работи обикновено един човек при очеваден сериозен интерес от страна на клиентите към офисите с удължено работно време.

  4. Здравейте, г-н Иванов, Благодарим Ви за интереса и предложението. Имаме предвид тази възможност, но интеграцията й зависи от много фактори, един от които са мерките на регулаторните органи. Непрекъснато работим по подобряването на услугите и продуктите, които предлагаме, и това направление не прави изключение. Скоро например на банкомат ще можете да погасявате задължения по кредитната си карта, като сме предвидили разширяване на тази функционалност в бъдеще. Лек и успешен ден!

  5. Здравейте, Митко, За съжаление в Албена няма наш банкомат. Най-близкият банкомат на Fibank е в Балчик, в нашия клон на ул. "Приморска" 25. Лек и успешен ден!

  6. Здравейте, не искам да звуча войнствено, но не е ли крайно време да инсталирате банкомати с възможен депозит на тях? В интерес на истината вече тотално ми е омръзнало да чакам по 20 минути на опашка във ваш клон, за да внеса парите си в сметката си. Не вярвам технологията да е кой-знае колко скъпа, освен това няколко такива банкомата в основните градове в страната ще бъдат достатъчни.

  7. Здравейте, интересуваме дали имате банкомати в Албена.

  8. Здравейте! @Алек: Все още това не е възможно на наши банкомати, но вече работим по въпроса. Ще публикуваме информация, когато сме готови с интеграцията на тази функционалност. @Ани: Разбира се. Предлагаме услуги за дистанционно банкиране, с които можете да следите всички движения по своите сметки, плащания с карти, да нареждате преводи и др. Имаме и статия в блога за тях. За да ползвате услугите обаче, е необходимо да се регистрирате за тях. Ако смятате да правите единствено справки, Ви препоръчваме "Моята Fibank" - регистрацията е кратка, можете да я направите на сайта на услугата. След това заповядайте в клон на банката, за да активираме достъпа Ви до услугата. Оставаме на Ваше разположение,ако можем да помогнем с още нещо. Лек и успешен ден и поздрави от екипа на Fibank! :-)

  9. Здравейте
    Имам сметка, но се чудех дали е възможно да проверя on-line дали е извършен превод по нея?
    Благодаря :)

  10. Да попитам има ли някъде ваши банкомати които при теглене да дават банкоти по 50 лева - а не само по 20 и 10?

Коментирай