AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, г-н Йорданов! „Валутата на кредитната карта” е основната валута на кредитната карта и се определя от посредника, чието лого носи картата. Във вашия случай това е MasterCard и валутата на картата е в щатски долари. При посочения от Вас пример превалурирането наистина ще бъде от евро в щатски долари по курса на MasterCard, който се дава по служебен път и е валиден към датата на подаване на данните от MasterCard към Fibank. На свой ред банката превалутира тази сума във валутата на Вашата сметката (от щатски долари в левове) по централния курс на БНБ в деня на обработка на трансакцията. Надявам се, че сме Ви били полезни с информацията.

  1. Здравейте,
    искам да попитам колко е периода за отблокиране на суми от авторизация за кредитна карта?

    Поздрави,
    Явор

    1. Здравейте, Явор. Срокът за отблокиране на суми от авторизации за кредитна карта зависи от търговеца, при който е извършена съответната трансакция и затова може да бъде по-дълъг, като тези правила са съгласно процедурите на Visa и MasterCard.

  2. Здравейте, Николай, Работим и по този въпрос - част от програмата ни за развитие на продукта е. Лек и успешен ден!

  3. Здравейте,

    мисля, че ще е редно да включите и обменния курс на точките (с лилавите, сините и зелените стикери) за YES програмата към списъка с търговските обекти.

    Поздрави!

  4. Здравейте! @Камелия Константинова: Наш специалист от "Алтернативни канали" се е свързал с Вас. Надяваме се, че ситуацията е разрешена. Разбира се, можете да разчитате на нас по всяко време - оставаме на Ваше разположение. @Петър: Благодарим Ви за коментара. Когато имаме повече информация по този тип услуги, с удоволствие ще я споделим с Вас. @I. T.: Чудесна идея, благодарим! Ще я имаме предвид при развитието на услугите. Поздрави! :-)

  5. Мисля, че ще е много удобно, ако направите възможност през "Моята FiBank" или през виртуалния банков клон да се съставят вносни бележки (евентуално с посочване на това в кой клон ще бъде внесена сумата). Ще има полза за клиентите в два аспекта - чакане на 1 вместо на 2 опашки, както и по-малко чакане за други видове операции при банкови служители.

    Поздрави!

  6. @AskFibank
    @г-н Иванов

    Относно захранване на сметка директно от банкомат:

    Има банки, които го предлагат в България.
    Едва ли проблема е в "регулаторните органи."
    За да не правя реклама няма да споменавам имена.
    Съгласен съм с г-н Иванов. Това е причината, поради която и аз чакам по опашки в банката.

  7. Здравейте отново, г-н Иванов, Стараем се да оптимизираме работата във всеки един от клоновете. Дежурните действително привличат повече клиенти заради по-дългото и удобно работно време. Ако имате възможност, посещавайте клон "Мол - Пловдив" след 19:30 ч. Благодарим Ви за проявеното разбиране.

  8. Бих искала да получа задоволителна и основателна причина, поради която да ми бъде отказано да получа нова парола за достъп до интернет банкинг. Изискванията на банката са да отида до клон на ПИБ. Питам защо няма такава в гр. Лом.. за да мога да отида до там? Най близкия клон е на 60км. Кой ще ми плати разходите, времето за което трябва да отсъствам от работа или въобще.. Смятам, че за всеки клиент и случай трябва да има различен подход. Нали този интернет банкинг е за удобство на клиента, а не за допълнителни главоболия.. Що за безумица?!

Коментирай