AskFibank

Fibank 2990

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Благодаря за отговора. През последната седмица съм теглил 3 пъти от такава сметка и трите пъти съм платил такса, която не отговаря съвсем точно на тарифата. Бихте ли проверили на какво се дължи това?

  2. Здравейте, г-н Колев, Молим да ни извините за забавянето. Таксата за теглене е 0.50 лв. за суми до 5000 лв. За по-големи суми и при предварителна заявка таксата е 0.25% (най-малко 2 лв.). Таксите по тази операция можете да откриете в раздел III. Касови операции, чл. 1, т. 4. Лек и успешен ден!

  3. Здравейте,
    Не знам дали пиша на правилното място и въобще с кой трябва да говоря, но исках да изразя изключителното си удовлетворение от вашата банка и обслужването в нея и по-специално от клона на Народния театър в София! Днес ме консултира един от вашите служители, Иван Кънев, който изключително любезно отговори на многобройните ми въпроси. Не съм клиент на вашата банка, но вече не бих се замислила да ида на друго място, където биха ме обслужили нелюбезно и припряно. Младият господин усмихнато ми обясни за различните кредитни карти, тъй като планирам вече и аз да си направя някаква, както и за депозитните сметки. Смятам, че условията ви са най-добрите, както и хората, които работят при вас, са млади, но добри професионалисти! Браво!

  4. Здравейте. Бихте ли ми казали какви са таксите за теглене на каса от Безсрочен спестовен влог в евро, понеже не се ориентирам в тарифата на банката? Благодаря предварително.

  5. Здравейте, Петър, Изпишете името на банката "First investment bank". Поздрави и приятни почивни дни! :-)

  6. Здравейте,
    Ще получавам превод от чужбина, данните които трябва да дам на наредителя са ми ясни, само не знам името ми на кирилица или на латиница трябва да се пише.

  7. Здравейте, Петър, Всички револвиващи кредитни карти, които издаваме, се ползват от бонус програмата CashBack. Картите MasterCard PayPass и MasterCard YES участват и в програмата за лоялност YES, чрез която събирате бонус точки при плащане във всеки един от магазините от партньорската ни мрежа. Тези точки можете да използвате отново при покупка в някой от тези магазини. Поздрави! :-)

  8. Здравейте,

    Искам да разбера дали планирате да пуснете на пазара продукт, обединяващ бонус програма CashBack и Paypass или Paywave на Visa

  9. Здравейте отново, Николай, Имаме идея каква може да е причината да не можете да влезете във Виртуалния клон, но за целта ще ни трябва малко повече информация за Вашия профил там. Молим да ни пишете на e-bank@fibank.bg и ще помогнем. Благодарим, че се обърнахте към нас :-)

  10. Здравейте,
    отново за проблема с iPad-а - имам регистрация и за Виртуалния клон (с УЕП) но като се опитам да се логна с iPad получавам "Вие достъпвате страницата без SSL сертификат или с невалиден SSL сертификат." - явно мога да го ползвам с този акаунт само с УЕП-а - а да правя друга регистрация само за справки ми се вижда много. Ще изчакам да промените my.fibank.bg :)

Коментирай