AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Да попитам има ли някъде ваши банкомати които при теглене да дават банкоти по 50 лева - а не само по 20 и 10?

  2. Здравейте, @Мария: Разбира се. Заповядайте в нашия клон. Приемаме клиенти от 9:00 до 17:30 всеки делничен ден. @Поля Стайкова: Молим да ни ориентирате кои са най-удобните Ви наши клонове, за да Ви насочим към наш кредитен специалист. Така ще можем най-лесно да Ви посъветваме какво трябва да предприемете. Лек и успешен ден!

  3. здравейте !


    Клиент съм на банката с кредитна карта, която многократно просрочвах и е бивала блокирана. Датата на падежа ми (пореднията) наближава, а аз все още съм без работа (към БТ) Като един млад човек за мен е непосилно и страшно трудно изплащането на месечна вноска, а още повече с прибавените лихви и такси. Несемейна съм и имам детенце-тази кредитна карта ми е в още по-голяма тежест!
    Първото нешо е да си спра хартиено извлечение за да спестя някой лев ( "кажи го за хляб и мляко")
    Моля за съвет! Предварително благоадаря

  4. Здравейте,

    Искам да попитам за един от офисите ви във Варна, този на Варна 9000, бул. "8-и Приморски полк" 80-82, все още ли го има?

    Благодаря предварително

  5. Здравейте! @Елена Петрова: С удоволствие ще Ви предоставим тази информация. Ако ни ориентирате кои са най-удобните за Вас наши клонове, ние ще Ви насочим към кредитен специалист, който ще отговори на Вашите въпроси. Друга възможност е да ни изпратите своя телефон на marketing@fibank.bg и ние ще се свържем с Вас. @Тодор Колев: Към настоящия момент можете да се ориентирате за еквивалента на разменените точки по стикера, с който е обозначен търговският обект. Планирали сме такава функционалност за следващия етап от развитието на програмата. Поздрави! :-)

  6. Здравейте отново. Имам питане относно програмата Yes. Мога ли да разбера в кой търговски обект по коя тарифа се обменят точките? Забелязвам, че в някои обекти за една точка се приспадат 2 лв., а в други 1 лв. Има ли как да разбера това предварително за всеки участващ обект, за да си направя сметка къде ми е най-изгодно да си разходвам точките? Благодаря предварително, успешна седмица!

  7. съжалявам за дублажа, сайтът няколко пъти даде грешка при изпращане на съобщението

  8. Здравейте, интересува ме имам ли право да получа информация за остатък от главница по кредити, изчислен на база реален лихвен процент за всеки месец (кредитите са сключени на база ОЛП и Euribor + надбавка) към някаква текуща дата? Имам предвид информация за реална остатъчна главница, а не по погасителен план, който е с ориентировъчни стойности и е изготвен на база на неактуални вече равнища на ОЛП и Euribor ?

    Ако имам право на такава информация, откъде бих могла да я получа?

    Благодаря и поздрави :)

  9. Разбирам. Благодаря за информацията, успех!

  10. Здравейте отново, Разглеждаме случая и ще се свържем с Вас във възможно най-кратък срок. Благодарим Ви, че ни писахте и ни обърнахте внимание.Допълнение:Направихме справка. Тегленията във валута се таксуват с 0.30 евро, а тегленията в лева - 0.50 лв. Това е и причината за различните такси.

Коментирай