AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,

    Искам да попитам за един от офисите ви във Варна, този на Варна 9000, бул. "8-и Приморски полк" 80-82, все още ли го има?

    Благодаря предварително

  2. Здравейте! @Елена Петрова: С удоволствие ще Ви предоставим тази информация. Ако ни ориентирате кои са най-удобните за Вас наши клонове, ние ще Ви насочим към кредитен специалист, който ще отговори на Вашите въпроси. Друга възможност е да ни изпратите своя телефон на marketing@fibank.bg и ние ще се свържем с Вас. @Тодор Колев: Към настоящия момент можете да се ориентирате за еквивалента на разменените точки по стикера, с който е обозначен търговският обект. Планирали сме такава функционалност за следващия етап от развитието на програмата. Поздрави! :-)

  3. Здравейте отново. Имам питане относно програмата Yes. Мога ли да разбера в кой търговски обект по коя тарифа се обменят точките? Забелязвам, че в някои обекти за една точка се приспадат 2 лв., а в други 1 лв. Има ли как да разбера това предварително за всеки участващ обект, за да си направя сметка къде ми е най-изгодно да си разходвам точките? Благодаря предварително, успешна седмица!

  4. съжалявам за дублажа, сайтът няколко пъти даде грешка при изпращане на съобщението

  5. Здравейте, интересува ме имам ли право да получа информация за остатък от главница по кредити, изчислен на база реален лихвен процент за всеки месец (кредитите са сключени на база ОЛП и Euribor + надбавка) към някаква текуща дата? Имам предвид информация за реална остатъчна главница, а не по погасителен план, който е с ориентировъчни стойности и е изготвен на база на неактуални вече равнища на ОЛП и Euribor ?

    Ако имам право на такава информация, откъде бих могла да я получа?

    Благодаря и поздрави :)

  6. Разбирам. Благодаря за информацията, успех!

  7. Здравейте отново, Разглеждаме случая и ще се свържем с Вас във възможно най-кратък срок. Благодарим Ви, че ни писахте и ни обърнахте внимание.Допълнение:Направихме справка. Тегленията във валута се таксуват с 0.30 евро, а тегленията в лева - 0.50 лв. Това е и причината за различните такси.

  8. Благодаря за отговора. През последната седмица съм теглил 3 пъти от такава сметка и трите пъти съм платил такса, която не отговаря съвсем точно на тарифата. Бихте ли проверили на какво се дължи това?

  9. Здравейте, г-н Колев, Молим да ни извините за забавянето. Таксата за теглене е 0.50 лв. за суми до 5000 лв. За по-големи суми и при предварителна заявка таксата е 0.25% (най-малко 2 лв.). Таксите по тази операция можете да откриете в раздел III. Касови операции, чл. 1, т. 4. Лек и успешен ден!

  10. Здравейте,
    Не знам дали пиша на правилното място и въобще с кой трябва да говоря, но исках да изразя изключителното си удовлетворение от вашата банка и обслужването в нея и по-специално от клона на Народния театър в София! Днес ме консултира един от вашите служители, Иван Кънев, който изключително любезно отговори на многобройните ми въпроси. Не съм клиент на вашата банка, но вече не бих се замислила да ида на друго място, където биха ме обслужили нелюбезно и припряно. Младият господин усмихнато ми обясни за различните кредитни карти, тъй като планирам вече и аз да си направя някаква, както и за депозитните сметки. Смятам, че условията ви са най-добрите, както и хората, които работят при вас, са млади, но добри професионалисти! Браво!

Коментирай