AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Подавам сигнал за следния казус: на 31.05.2011 посещвам Клон "Мол - Пловдив" - целта е проста - отваряне на сметка в лева с дебитна карта, по която ще има ежемесечни постъпления. Понеже тези постъпления ще са от институции като НОИ и пр - естествено ми трябва документ, на който да пише, че лицето "Х" живеещо на адрес ..... с ЕГН и пр. има банкова сметка с IBAN....... - простичко нали. Мисля, че на всеки му се е налагало да представи такъв документ пред работодателя си - било то за заплата било то за болнични. Но не ми е ясно служителите в този клон с основно образование ли са ?
    Беше ми съобщено че трябва да заплатя 20 лв за "Удостоверение за наличност по сметка" - каква наличност попитах аз - нали сега ще я отворя - ще си предоствя сметката на НОИ и ще чакам те да ми преведат пари. Трябва само да им покажа документ с IBAN, по който да ми превеждат сумите. Отговорът на вашия служител бе - покажете си Договора който ще подпишете с нас. Защото това което искате е 20 лв.
    Въпроса е що не ги уволните тези лица
    В друг клон обслужването беше подобаващо на ниво и без тези абсурди. Явно тези в мола не правят разлика между наличност по сметка и съществуване на сметка.
    Лошото е, че ще се срещаме пак - но следващия път няма да ида в друг офис - ще чакам в този докато получа адекватното обслужване.

    1. Здравейте! Бихме искали да се извиним за недоразумението, в което сме Ви поставили. Грешката е наша и ще се постараем да не се повтаря - учим се бързо и благодарим, че се свързвате с нас. В този случай действително е достатъчно да Ви бъде издадено Удостовение за НОИ, което е безплатно и издаваме на всички свои клиенти, които имат нужда от документ за целта. Надяваме се, че след следващото си посещение в наш клон в блога ни ще пишете от името на Доволен клиент. Надяваме се, че ще го заслужим :-) Оставаме на Ваше разположение, ако можем да помогнем с нещо. Лек и успешен ден!

  2. Здравейте, г-н Динов, Разбираме Вашия казус, но картата бихме могли да дадем единствено лично на Вас. Това е политика на банката. Ако можем да помогнем по някакъв друг начин, оставаме на Ваше разположение. Поздрави от екипа на Fibank.

  3. Здравейте!

    Въпросът ми е подобен на @mmincheva от 4 май.

    Тъй като скоро може да ми се наложи подобно упражнение (да изпратя друг да получи банковата ми карта).

    Няма ли да е възможно да изпратя друг човек с нотариално заверено пълномощно, в което изрично да е упоменато каква карта може да получи и ПИН кода към нея? Ако трябва може да се допише и в кой клон на Банката да се случи това?

    Ако искате, като допълнителна мярка, нека се звъни на телефона на собственика, който фигурира във Вашата система и той да даде финалното потвърждение.

    Поздрави!

  4. Здравейте! @Тервел Няголов: Очаквайте мейл от нас. Всичко би трябвало да е наред. @Мустафа Хасанов: Тук по-подробно сме описали как се заявява и инсталира подписа по индивидуална политика, a тук - как можете да го управлявате. Как се опитвате да го инсталирате?

  5. Има ли специфични насторйки при инсталиране на сертификат по персонална политика на ПИБ при броузерите Firefox 4.0 или IE 9. Някак си не ми е за пръв път да инсталирам сертификат на ПИБ и т.н., но този път удрям на камък (вече два месеца :).
    Благодаря!

  6. Здравейте!
    Искам да попитам каква е причината моята дебитна карта в британски паундове Visa Electron да бъде блокирана? Днес при опит за плащане в супермаркет в Англия с нея, служителят ми каза, че не може да извърши плащане. Може ли да ми кажете защо картата е блокирана? И какво може да се направи, за да се отблокира? Изпитах много неприятен сконфуз от тази ситуация и не мога да си обясня какъв може да бъде проблема.
    Също така ми кажете, мога ли да отблокирам или подпиша нужен документ за отблокиране дистанционно, чрез електронен подпис, ако се налага нещо такова. Не съм в България и разчитах на тази карта, за да нося пари със себе си, които да не са в кеш и ето какво се получава сега.
    Аз имам вариант да си ги прехвърля на друга карта с електронното банкиране, но това не е добър вариант.

  7. Здравейте! @Екатерина: Работим по новия дизайн. Надяваме се, че скоро ще можем да Ви зарадваме с него. Следете нашия блог за актуална информация по въпроса. @Кремена: Необходимо е да посетите наш клон, за да възстановим достъпа Ви до "Моята Fibank". Тъй като няколко пъти сте въвели грешна парола, той е бил блокиран. В този случай искането на нова парола също не работи. @Диана: Следим Вашия случай и оставаме на разположение, за да го изясним. Поздрави!

  8. компания ме е charge-нала двойно за онлайн покупка на билет,мога ли да спра тансакцията??

  9. здравейте може ли да ми пратите временната парола за моята fibank понеже я блокирах и сега ми изписва че трябва да ходя до офис пробвах и със забравена парола въведох си клиентския номер потребителско име имейл така ми казаха от банката но пак ми изписва да посетя банката и не съм получила временна парола

Коментирай