AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте. Бихте ли ми казали какви са таксите за теглене на каса от Безсрочен спестовен влог в евро, понеже не се ориентирам в тарифата на банката? Благодаря предварително.

  2. Здравейте, Петър, Изпишете името на банката "First investment bank". Поздрави и приятни почивни дни! :-)

  3. Здравейте,
    Ще получавам превод от чужбина, данните които трябва да дам на наредителя са ми ясни, само не знам името ми на кирилица или на латиница трябва да се пише.

  4. Здравейте, Петър, Всички револвиващи кредитни карти, които издаваме, се ползват от бонус програмата CashBack. Картите MasterCard PayPass и MasterCard YES участват и в програмата за лоялност YES, чрез която събирате бонус точки при плащане във всеки един от магазините от партньорската ни мрежа. Тези точки можете да използвате отново при покупка в някой от тези магазини. Поздрави! :-)

  5. Здравейте,

    Искам да разбера дали планирате да пуснете на пазара продукт, обединяващ бонус програма CashBack и Paypass или Paywave на Visa

  6. Здравейте отново, Николай, Имаме идея каква може да е причината да не можете да влезете във Виртуалния клон, но за целта ще ни трябва малко повече информация за Вашия профил там. Молим да ни пишете на e-bank@fibank.bg и ще помогнем. Благодарим, че се обърнахте към нас :-)

  7. Здравейте,
    отново за проблема с iPad-а - имам регистрация и за Виртуалния клон (с УЕП) но като се опитам да се логна с iPad получавам "Вие достъпвате страницата без SSL сертификат или с невалиден SSL сертификат." - явно мога да го ползвам с този акаунт само с УЕП-а - а да правя друга регистрация само за справки ми се вижда много. Ще изчакам да промените my.fibank.bg :)

  8. Здравейте! @Николай: Услугата "Моята Fibank" все още не е пригодена за мобилни устройства. Разбира се, имаме го предвид и ще намерим решение. Междувременно можете да използвате нашия Виртуален клон, за да правите справките, които са Ви необходими. Той има напълно функционална мобилна версия. Регистрацията е безплатна и ако възнамерявате да го използвате само за справки, не Ви е необходим УЕП, Token или друг метод за идентификация. @Мими Апостолова: Да, при нас можете да откриете дарителска сметка. Документите, които трябва да представите, зависят от нейното предназначение. Следи се и за какво се използват средства - това е основното условие при откриването на такива сметки. Заповядайте в най-удобния Ви наш клон или ни пишете на marketing@fibank.bg, за да помогнем с повече информация. Поздрави!

  9. Откривате ли дарителски сметки? Какви дкументи се изискват? Банката следи ли за целевото изразходване на средствата?

    Предварително благодаря

  10. Здравейте,
    предвижда ли се актуализация на my.fibank.bg така че да се показва коректно на iPad - в страницата има фреймове които в нормален браузер имат скролери, но в браузера на iPad-а нямат и част от информацията е недостъпна.

Коментирай