AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте! @Николай: Услугата "Моята Fibank" все още не е пригодена за мобилни устройства. Разбира се, имаме го предвид и ще намерим решение. Междувременно можете да използвате нашия Виртуален клон, за да правите справките, които са Ви необходими. Той има напълно функционална мобилна версия. Регистрацията е безплатна и ако възнамерявате да го използвате само за справки, не Ви е необходим УЕП, Token или друг метод за идентификация. @Мими Апостолова: Да, при нас можете да откриете дарителска сметка. Документите, които трябва да представите, зависят от нейното предназначение. Следи се и за какво се използват средства - това е основното условие при откриването на такива сметки. Заповядайте в най-удобния Ви наш клон или ни пишете на marketing@fibank.bg, за да помогнем с повече информация. Поздрави!

  2. Откривате ли дарителски сметки? Какви дкументи се изискват? Банката следи ли за целевото изразходване на средствата?

    Предварително благодаря

  3. Здравейте,
    предвижда ли се актуализация на my.fibank.bg така че да се показва коректно на iPad - в страницата има фреймове които в нормален браузер имат скролери, но в браузера на iPad-а нямат и част от информацията е недостъпна.

  4. Здравейте! Все още актуалният дизайн е този. А когато сме готови с новия, ще пишем и тук в блога, така че го следете за новини. Поздрави и успешна седмица! :-)

  5. Здравейте, искам да попитам, с какъв дизайн са в момента картите Visa Electron, четох за някакъв конкурс и че са с нов дизайн, ако си извадиш нова карта?

  6. Здравейте, г-н Тодоров, Съвсем правилно сте се ориентирали. Ако е необходимо, трябва да въведете този адрес. Поздрави!

  7. 1737 Sofia, Bulgaria
    37, Drаgan Tsankov blvd.

    Ето този адрес ли трябва да посоча?

  8. Здравейте,

    ако мога да продължа малко въпроса на Тодор -
    при подобен превод ми искат Bank Branch Address.
    Какъв точно адрес трябва да посоча?
    Благодаря

  9. Здравейте, Тодор, Името на английски се изписва First Investment Bank, a BIC кодът е FINVBGSF. Благодарим за предложението :-) Лек и успешен ден!

  10. Здравейте,
    Предстои ми да ми бъдат изпратени пари от Англия, за целта им е нужно да представя:
    Bank Name
    Bank Account Holder Name
    IBAN
    BIC

    Въпросът ми е как точно да изпиша името на банката Ви на английски - First Investment Bank или Fibank? Обърква ме факта че на български сте Първа инвестиционна банка, а на сайта се изписвате Fibank...
    П.С. Един маркетинг съвет ако може - не е зле да помислите за оеднаквяване на името на двата езика, за да не се подвеждат хората.

Коментирай