AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Честит празник на всички българи!Исках да ви попитам кога ще излезе новата карта на електрон и как да разбера за нея.Благодаря ви!

  2. Здравейте! @amji: За да можем да Ви отговорим най-точно, ще трябва да проверим. След малко ще получите писмо с молба да ни дадете свои данни, за да направим справка. Благодарим Ви предварително! @Кинча Пеева: Клиентите ни със сигурност са станали още повече през последната година. Поздрави от екипа на Fibank! :-)

  3. Здравейте, във връзка с думите на Ваша служителка, че първите клиенти на ПИБ, на които е предложена новата YES MasterCard са (само) 3000 човека, се зачудих колко всъщност са клиентите на Вашата банка. От публикация в сайта Ви с дата 1-ви март 2010 разбрах, че едномилионният клиент е получил специален подарък; с какъв брой клиенти можете да се похвалите с днешна дата?

  4. Здравейте,
    Имам visa electron издадена от вашата банка. Направих едно плащане и съответно сумата влезна в графа блокирани и ми останаха свободни пари в сметката. По-късно след осчетоводяването на плащането, тази сума остана в блокирани суми, а баланса ми мина в минус все едно съм платил едно и също нещо два пъти, въпреки че за тази сума има само една транзакция.
    Моля за Вашия компетентен отговор, т.к. не мога да използвам свободните си средства в сметката.

  5. Здравейте! @Елена: Прехвърлянето зависи от много фактори, но обичайно парите се получават по картата за седем работни дни. В момента, в който парите пристигнат, ще ги получите и по своята картова сметка. Проверявайте наличността по сметката и ни пишете отново. @Николай: Работим по внедряването на услугите и се надяваме, че скоро ще можем да Ви ги предложим. Поздрави!

  6. Здравейте,

    Поддържат ли кредитните карти на банката услугите VerfiedByVisa и MasterCard SecureCode?

  7. Здравейте. На 1- ви май преведох сума от Pay Pal акаунта в картовата ми сметка.
    В Pay Pal дават срок на транзакцията 2-3 работни дни и статуса й е „Completed“.
    Тази седмица беше само 4 работни дни, което явно осмисля, защо парите още ги няма в картата, но аз все пак започвам да се притеснявам, дали всичко е наред.
    горе долу за колко работни дни става това прехвърляне?
    Благодаря.

  8. Здравейте, г-жо Минчева, Съжаляваме за неудобството, но банкови карти могат да се получават единствено от техните притежатели. С удоволствие ще пренасочим картата към по-удобен за Вас наш клон - достатъчно е да се свържете с нашите специалисти от Контакт центъра на тел. *bank / *2265 или 0800 11 011. Пренасочването на картата в друг клон в рамките на града е безплатно. Поздрави!

  9. Издадена ми е дебитна карта в клон на банката, който в близките месеци не мога да посетя в работно време. Упълномощих близък с нотариално заверено пълномощно да получи картата и пин-кодовете към нея, но служителите в банката са му отказали това. Поради нежеланието да се разправям излишно, възможно ли е дебитната карта заедно с пин-кода да бъде изпратена в клон, който посоча и който мога да посетя? Каква е процедурата за това и колко струва услугата?

  10. Здравейте, г-н Христов, Не е задължително да се използва бланка на банката. Единственото условие е текстът на пълномощното да е по образеца, който сме публикували на нашия сайт. Това са мерки, с които гарантираме сигурността на своите клиенти. Благодарим Ви за проявеното разбиране и за Вашия коментар. С пожелания за приятен и успешен ден!

Коментирай