AskFibank

Fibank 2993

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,

    ако мога да продължа малко въпроса на Тодор -
    при подобен превод ми искат Bank Branch Address.
    Какъв точно адрес трябва да посоча?
    Благодаря

  2. Здравейте, Тодор, Името на английски се изписва First Investment Bank, a BIC кодът е FINVBGSF. Благодарим за предложението :-) Лек и успешен ден!

  3. Здравейте,
    Предстои ми да ми бъдат изпратени пари от Англия, за целта им е нужно да представя:
    Bank Name
    Bank Account Holder Name
    IBAN
    BIC

    Въпросът ми е как точно да изпиша името на банката Ви на английски - First Investment Bank или Fibank? Обърква ме факта че на български сте Първа инвестиционна банка, а на сайта се изписвате Fibank...
    П.С. Един маркетинг съвет ако може - не е зле да помислите за оеднаквяване на името на двата езика, за да не се подвеждат хората.

  4. Благодаря за отговора.

  5. Здравейте, г-н Колев, Разбира се - превеждате парите по IBAN номера на сметката, а превалутиранията, ако са наложителни, ще се извършват по съответния курс за деня. Поздрави! :-)

  6. Здравейте. Интересува ме продуктът "безсрочен спестовен влог", който банката предлага. Дали по него могат да се получават валутни преводи от чужбина? Благодаря предварително!

  7. Здравейте! @halil: Разбира се :-) Бихме искали само да напомним, че тегленето на пари от банкомат се таксува с 3 лв. + 1.5% от сумата, която изтегляте. @Николай: За съжаление извлеченията могат да бъдат издадени единствено на български език. Поздрави!

  8. Здравейте, имам е-банк и бих желал да разбера има ли възможност да видя извлечение на английски език, мерси

  9. zdraveyte dali shte moga da isteglya pari ot moyata debitna carta visa electron ot anglia

  10. Подавам сигнал за следния казус: на 31.05.2011 посещвам Клон "Мол - Пловдив" - целта е проста - отваряне на сметка в лева с дебитна карта, по която ще има ежемесечни постъпления. Понеже тези постъпления ще са от институции като НОИ и пр - естествено ми трябва документ, на който да пише, че лицето "Х" живеещо на адрес ..... с ЕГН и пр. има банкова сметка с IBAN....... - простичко нали. Мисля, че на всеки му се е налагало да представи такъв документ пред работодателя си - било то за заплата било то за болнични. Но не ми е ясно служителите в този клон с основно образование ли са ?
    Беше ми съобщено че трябва да заплатя 20 лв за "Удостоверение за наличност по сметка" - каква наличност попитах аз - нали сега ще я отворя - ще си предоствя сметката на НОИ и ще чакам те да ми преведат пари. Трябва само да им покажа документ с IBAN, по който да ми превеждат сумите. Отговорът на вашия служител бе - покажете си Договора който ще подпишете с нас. Защото това което искате е 20 лв.
    Въпроса е що не ги уволните тези лица
    В друг клон обслужването беше подобаващо на ниво и без тези абсурди. Явно тези в мола не правят разлика между наличност по сметка и съществуване на сметка.
    Лошото е, че ще се срещаме пак - но следващия път няма да ида в друг офис - ще чакам в този докато получа адекватното обслужване.

Коментирай