AskFibank

Fibank 3002

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, какъв е обичайният срок, в който Банката разглежда подадено от клиент Заявление? На 15.06.2016г подадох в клон Витоша Заявление по повод приключило предсрочно погасяване на кредит, но до момента нямам обратна информация за резултата от него .

    Благодаря.

    1. Здравейте, бихте ли ни изпратили Вашите данни на имейл: pr@fibank.bg, за да направим проверка? Необходими са ни трите Ви имена и ЕГН. Поздрави, Екипът на Fibank

  2. Zdraveite, imam dva vuprsa kum vas.
    Prez mai tazi godina si podnovih debitnata karta i PIN-a.
    Poneje jiveq v chujbina uvedomih vasha kolejka che ne moga da si vzema kartata sled 5 dena a sled 2 meseca. Moqt vapros e shte moga li da si polucha kartata i ako vkaram pari v tazi smetka predi da imam kartata dali shte moga da gi izteglq dori da ne q polucha kato si doida.
    Blagodarq vi!

    1. Здравейте, Никол, Ще можете да получите картата си. Тъй като картата се издава към сметка, можете по всяко време да внасяте пари по тази сметка и да ги теглите на каса в удобен за Вас клон на Fibank. Поздрави, Екипът на Fibank

  3. Здравейте, при опит да се свържа на изпратения до мен по смс телефон *2265 получавам постоянно отговор "Виваком ще предаде за вашето обаждане". Този телефон беше изпратен в смс, с който ме уведомявате, че новата ми карта е в даден клон и на този телефон мога да заявя пренасочване. Активен ли е този телефон? Благодаря!

    1. Здравейте, Иван, В момента има временно затруднение с избирането на тел.: *2265 за абонати на Виваком. От мобилния оператор работят върху отстраняването на проблема. Конкртено за пренасочването на картата Ви - можете директно да се свържете с колегите от Картов център на един от следните телефони: - 0700 12 012 - +359 2 817 11 43; +359 2 817 11 44 - 0888 68 10 10 Поздрави, Екипът на Fibank

  4. Здравейте!
    Днес бях в офис на банката и ми казаха,че имам открита сметка от 2006г /в офис в Божурище/по която дължа 67,07лв. за обслужване. Проблема е там,че не съм откривал такава сметка в Божурище.Нямаъл съм никаква работа там.Имах кредитна карта ,която закрих през 2013г. в офис в Слънчев бряг ,и от там ми казаха че нямам никакви други задължения. А и докато обслужвах кредитната карта,не са ми споменавали че имам други сметки и задължения. Въпросът ми е как да процедирам и може ли да се сторнира задължението по тази сметка,и тя да се закрие?

    1. Здравейте, г-н Бонев, можете да подадете официално възражение по описаната тук процедура. С уважение, Екипът на Fibank

  5. Здравейте,
    Може ли да дадете стойностите на компонентите на БЛПкс ( само за 05.2010 и 05.2016 ), както и формулата за изчислението му, за да се види ясно "комбинираното компенсиращо влияние"

    Поздрави

    1. Методологията за изчисляване на БЛП е базирана както на пазарни индекси и информация, така и на специфични за банката фактори. Стойностите на специфичните за банката фактори представляват вътрешна за банката информация, която не подлежи на публично оповестяване. Поздрави, Екипът на Fibank

Коментирай