AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. iskam da popitam ,do koga slujiteli na bankata 6te si pozvoliavat da iznasiat informatziia za klientite i tiahnite avoari i to savsem beznakazano...???pro4etete si zakona za bankovata taina ....govoria za gr.Burgas na ul.Aleksandrovska..

  2. Честит празник на всички българи!Да сте живи и здрави!Исках да ви попитам кога ще излезе новия дизайн на виза електрон

  3. Здравейте, На 3-ти март ще работят следните офиси в София:

    Мол София (бул. "Ал. Стамболийски" 20) София Аутлет Център (бул. "Цариградско шосе" 92А) Мол Сердика (бул."Ситняково" 48)
    На този адрес можете да откриете пълен списък с нашите офиси и клонове, които ще бъдат отворени през почивните дни. Честита Баба Марта и приятно посрещане на празниците.

  4. Бихте ли ми казали на 3 и 4 март имате ли дежурни клонове в София и на кои адреси?
    Благодаря Ви предварително.

  5. Здравейте,

    Искам да попитам на 3 и 4 март ще има ли клон който да работи в София? И ако да на кой адрес ?

    Весело изкарване на празниците и благодаря предварително за отоговора.

  6. Здравейте, passat, И Честита Баба Марта! Желаем крепко здраве и много щастие! :-) Да, в рамките на едно Ваше посещение на наш офис или клон ще Ви открием сметка с дебитна карта и ще Ви издадем писмо за НОИ. Дебитната карта ще можете да си получите до 3 работни дни за София, и 5 за страната. За издаването на писмото не се дължи такса. Лек и спорен ден!

  7. Здравейте! Аз също бих искал пенсията ми да бъде превеждана по сметка в ПИБ, но в момента нямам разплащателна сметка в ПИБ. Възможно ли е да ми бъде открита такава и да получа писмо за НОИ в един и същ ден? Заплаща ли се за издаването на самото удостоверение?
    Благодаря!

  8. Здравейте, Павел,Тук можете да намерите списък със стандартните лимити за плащане и теглене на пари. Разбира се, на място в клон на банката можете да получите информация за това какви са лимитите във Вашия случай, както и да ги промените. За да получавате пенсията си по своята карта, молим да посетите наш клон и да поискате "писмо за НОИ". С него можете да подадете заявление в НОИ в свободен текст, за да бъде превеждана пенсията Ви по Вашата сметка и карта. Надяваме се, че с тези отговори сме Ви били полезни. Поздрави!

  9. Привет, Теодор, Вероятната причина за отказа е недостатъчна наличност по кредитна карта. В подобни ситуации винаги можете да се свържете с нашия Картов център на тел. 0800 12 012. Лек и спорен ден!

  10. Здравейте, Деян, Постъпването на парите по сметката отнема известно технологично време, затова и са се забавили. Тъй като търговецът е приел плащането, а в последствие е върнал сумата по картата Ви, е била начислена такса за получаване на пари по карта, която е в размер на 1% от сумата.

Коментирай