AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, Георги, Понастоящем с картите Maestro PayPass, издавани от ПИБ, не може да се плаща в интернет. Изключение прави регистрацията в ePay. За лесно пазаруване в интернет Ви препоръчваме VISA Electron. Лек и спорен ден!

  2. Привет,
    Интересува ме новата дебитна карта PayPass, същата функционалност ли има като Виза Електрон? Може ли с нея да се правят разплащания през PayPal и други международни сайтове?
    Благодаря.

  3. Привет, Ивайло, Изтеглянето на сума от този депозит нарушава договорните условия, затова и се дължи неустойка в размер на начислената лихва. В този смисъл, няма да получите лихва за периода на депозита. Тази информация можете да намерите и в договора по депозита. Лек и спорен ден!

  4. Здравейте, Николай, Надяваме се, че сте получили нашия отговор на въпроса Ви и по мейл. Ще го публикуваме и тук. В подобни ситуации препоръчваме услугата My Fibank. С нея получавате информация за наличност и движения по сметки, плащания с карти, неизчерпан кредитен лимип по кредитни карти и др. Регистрацията за услугата можете да направите и онлайн, но тя следва да бъде потвърдена в наш клон от упълномощено от Вас лице.

  5. Здравейте,
    Имам 6месечен помоционален депозит в ПИБ.
    Налага ми са да изтегля по голяма част от сумата преди педежа. Въпроса ми е каква е наказателната лихва при предсрочно закриване на депозита или теглене. Ще загубя ли до момонта калкулирана лихва или сумата ще се преизчисли по друг лихвен процент.
    Тези въпроси не намерих в тарифите и лихвения билютен на банката.
    Ивайло

  6. Всички знаем защо много български работодатели не само не избягват текучеството на персонал, а дори го прокарват насилствено, като политика. Много бих искала да вярвам, че ПИБ не е в тази категория работодатели и че наистина Людмила Белева и Анета Жечева са повишени и това е причината да не работят вече в офиса, който визирам. Макар че ми се струва, че ако обяснението беше такова, то вероятно отговорът на Customer Support би бил формулиран малко по-различно...
    Да, госпожо Иванова, наистина ПИБ все още държи палмата от масовите банки по повечето продукти и достъпността. Аз обаче за себе си открих в последно време предимствата на някои по-"бутикови" нейни посестрими - не просто любезно, а направо сърдечно, (без да е за сметка на компетентността) обслужване и цял процент преднина в лихвените условия за депозити над определена сума...
    С днешна дата мога да кажа, че ПИБ е моя любима банка в степента, в която аз съм неин любим клиент и й желая от все сърце успеха, който тя познава.:-)

  7. Как мога да разбера баланса по сметката ми при положение че съм в чужбина, а банкоматите тук не предлагат такава функция??

  8. Уважаеми Пеева, Петров и Ливанова не мога да се съглася с направени те от вас изявления, ако очаквате момичетата и момчетата от фронт офисите (особенно най добрите) да останат се на тази позиция, явно не сте наясно с правилата в живота. Всеки, особенно тези който работят добре има право на развитие в професията и е наивно да очаквате, че те ще те няма да се развиват в иерархията, било в ПИБ било в друга банка, не ви отива да им го пожелавате. А що се отнася до обслужването в офисите на ПИБ на която съм клиент от мноооого време то винаги е било на висота. Разбира,се че се случва когато насреща е нов човек с недостатъчно опит да има някой пропуски но надявам се сте забелязали, че в такива случаи, винаги наблизо има опитни колеги който реагират адекватно и проблемите се решават бързо. Моето мнение е, че ПИБ изгражда чудесни екипи в свойте офиси и обслужването е на висота.
    Може би трябва да се погледнето в огледалото и да видите дали не се превръщате в заядливи старчета .... 10 гдини не е малко време
    Приятен ден на всички..

  9. Здравейте, г-н Петков, Минава известно време, докато трансакцията с картата се осчетоводи. До тогава сумата по Вашата сметка е блокирана. Разбира се, ще можете да разполагате с парите, които ще Ви бъдат преведени по сметката. Поздрави! :-)

  10. Добър ден.
    Преди няколко дни изтеглих пари от дебитната ми карта,сега виждам тази сума в интернет банкирането,като блокирана.
    Днес трябва да ми се появят едни пари и ще мога ли да си ги изтегля тях от картата без проблем?

Коментирай