AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте!
    Имам 2 въпроса.
    1.Как мога да разбера какъв ми е лимитът на ден за теглене на пари от банкомат(с дебитна карта Маестро)
    2.Какви стъпки трябва да предприема за да получавам пенсията си по дебитната си карта.
    Благодаря предварително

  2. Здравейте,
    При опит да тегля пари от кредитната си карта тази вечер на банкомата излезе
    "вашият издател не разрешава операцията"
    Към кого мога да се обърна, тъй като е спешно?

  3. Получих парите.Има разликата платеното и полученото, разликата е по голяма от курсовата разлика, явно има такса.Кажете каква !

  4. Здравейте, първо поздрави за чудесния блог
    Моя въпрос е следния:Имам карта VISA ELECTRON и сметка в лева към нея. С картата платих на ПОС самолетни билети в евро. Полетите обаче ги анулираха и сега ми върнаха парите. В писмо пише че са преведени на 21.02 а още ги няма.Те ще ги върнат в евро.Има ли някакъв проблем че са евра в сметка в лева.Предполагам няма такса а само курсовата разлика...

  5. Радваме се, че успяхме да помогнем. Приятно използване на услугата! Ако имате и други въпроси, винаги сме насреща. Хубав и усмихнат ден и на Вас! :-)

  6. Благодаря ви.
    Влезнах в системата и всичко е наред :).

    Поздравления за страхотния блог и за помощта която оказвате.
    Хубав и усмихнат ден :).

  7. Привет, Елена! Ако сте направили регистрацията си вкъщи, сте въвели и желаната от Вас парола. Опитайте се нея. Единствено в случаите, когато и регистрацията се прави на място в наш клон, се изпраща автоматично генерирана парола. Поздрави! :-)

  8. Благодаря ви много за отговора.
    Вчера посетих банката, и посиках потвърждение за Моята Фибанк. Всичко наред, но още нямам парола. На мейла предполагам трябва да ми се прати, но горе долу колко дни след посещението в банката да чакам паролата?
    Благодаря ви още веднъж.

  9. Здравейте, Васил, Заповядайте отново в нашия клон "Сити център". Нашите специалисти ще приемат картата Ви, а ние ще й направим нужните проверки. След това ще Ви уведомим какъв е проблемът с нея и какво може да се направи. Надяваме се, че това решение Ви устройва :-)

  10. Здравейте,
    имам Mastercard Paypass карта, която спря да работи миналата седмица.
    Служителка в клона на Сити Център ми каза че карта не е блокирана в системата и че аз съм я повредил?!? ... за преиздаване да заплатя такса 20лв...

    Не съм съгласен да заплащам такси в предвид че не нося вина за евентуален дефект в чипа.
    Картата не е била под каквито и да е било вредни влияния (магнити, вода, натиск ...).
    Моля за съвет в тази ситуация.
    Другото решение е да подавам жалба в комисията за защита на потребителите и да не бъде клиент вече ... което не бих желал.

Коментирай