AskFibank

Fibank 3002

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Привет, Теодор, Вероятната причина за отказа е недостатъчна наличност по кредитна карта. В подобни ситуации винаги можете да се свържете с нашия Картов център на тел. 0800 12 012. Лек и спорен ден!

  2. Здравейте, Деян, Постъпването на парите по сметката отнема известно технологично време, затова и са се забавили. Тъй като търговецът е приел плащането, а в последствие е върнал сумата по картата Ви, е била начислена такса за получаване на пари по карта, която е в размер на 1% от сумата.

  3. Здравейте!
    Имам 2 въпроса.
    1.Как мога да разбера какъв ми е лимитът на ден за теглене на пари от банкомат(с дебитна карта Маестро)
    2.Какви стъпки трябва да предприема за да получавам пенсията си по дебитната си карта.
    Благодаря предварително

  4. Здравейте,
    При опит да тегля пари от кредитната си карта тази вечер на банкомата излезе
    "вашият издател не разрешава операцията"
    Към кого мога да се обърна, тъй като е спешно?

  5. Получих парите.Има разликата платеното и полученото, разликата е по голяма от курсовата разлика, явно има такса.Кажете каква !

  6. Здравейте, първо поздрави за чудесния блог
    Моя въпрос е следния:Имам карта VISA ELECTRON и сметка в лева към нея. С картата платих на ПОС самолетни билети в евро. Полетите обаче ги анулираха и сега ми върнаха парите. В писмо пише че са преведени на 21.02 а още ги няма.Те ще ги върнат в евро.Има ли някакъв проблем че са евра в сметка в лева.Предполагам няма такса а само курсовата разлика...

  7. Радваме се, че успяхме да помогнем. Приятно използване на услугата! Ако имате и други въпроси, винаги сме насреща. Хубав и усмихнат ден и на Вас! :-)

  8. Благодаря ви.
    Влезнах в системата и всичко е наред :).

    Поздравления за страхотния блог и за помощта която оказвате.
    Хубав и усмихнат ден :).

  9. Привет, Елена! Ако сте направили регистрацията си вкъщи, сте въвели и желаната от Вас парола. Опитайте се нея. Единствено в случаите, когато и регистрацията се прави на място в наш клон, се изпраща автоматично генерирана парола. Поздрави! :-)

  10. Благодаря ви много за отговора.
    Вчера посетих банката, и посиках потвърждение за Моята Фибанк. Всичко наред, но още нямам парола. На мейла предполагам трябва да ми се прати, но горе долу колко дни след посещението в банката да чакам паролата?
    Благодаря ви още веднъж.

Коментирай