AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте AskFibank,

    Моля да ми разясните какво означава "Такса Порто". Изтеглих си "Тарифа за такси и комисионни на ПИБ" от сайта ви в PDF формат, но там не намирам такава "такса".
    И следващ въпрос (в случай, че отговорът ви е нещо подобно: "Такса Порто означава... "еди-коя-си" такса от Тарифата ни") - не трябва ли в извлеченията да се изписва коректно името на таксата?!

  2. Здравейте, г-жо Лободова, Сигурността на средствата на нашите клиенти е от първостепенно значение за нас, затова и вземаме всички необходими мерки, за да им я осигурим. Когато компаниите, управляващи плащанията с банкови карти, ни изпратят сигнал за компрометирана сигурността на личните данни, се стараем да предовратяваме злоупотреба с тях. Във Вашия случай след получен сигнал от MasterCard сме се опитали да се свържем с Вас и на мобилния Ви телефон, и на домашния, но неуспешно. Затова и картата Ви е била блокирана, за да не може да бъде използвана без Ваше знание. Ако има промяна по Вашите координати, бихме искали да Ви помолим следващия път, когато посетите клон "Смолян", да ни дадете актуалните си телефони за връзка. Така ще можем да сме сигурни, че ще успеем да се свърцем с Вас при нужда. При подобни ситуации изложените на риск карти се преиздават, без за това картодържателят да дължи такса. Срокът от пет работни дни е технологичен и е необходим във всички случаи. За да бъде преиздадена блокирана по този начин карта, е достатъчно да се свържете с нас, за да уточним как желаете да получите своята карта. Съжаляваме за причиненото неудобство. Наша основна цел винаги е била сигурността и удобството на нашите клиенти. Благодарим Ви за проявеното разбиране.

  3. Здравейте отново, Стоян, Когато плащате с карта, тя се авторизира. Ролята на операцията е да се провери наличността по сметката, за да е успешно самото плащане. Авторизацията се отразява по курс продава или курс купува в зависимост от вида на операцията и валутата на Вашата сметка. Самото плащане се извършва след получаване на искане за това плащане от насрещната страна – търговеца, което се нарича финансово съобщение. До този момент средствата са блокирани по сметката. Когато получим финансовото съобщение, го обработваме без забавяне, а до два работни дни операцията се отразява по Вашата сметка по курса, получен от компаниите, управляващи разплащанията с карти - VISA или MasterCard. Затова и стойността при авторизацията и осчетоводяването е различна. В никакъв случай не целим объркване на нашите клиенти, а гарантиране на лесно, удобно и сигурно плащане с банковите карти. По подобен начин се получават и паричните преводи по карта. Отново отнема известно време да получим финансовото съобщение за паричния превод, което обработваме и в рамките на два работни дни след това Вие получавате своите средства. Ако, например, получим това съобщение късно в петък или през почивните дни, парите ще бъдат налични по Вашата сметка във вторник следобед. Надяваме се, че този коментар е по-ясен и точен отговор на Вашия въпрос. Поздрави! :-)

  4. Здравейте отново ,
    По първия ми въпрос за какво технологично време говорим това е електронен превод! А и така да е 4 дни ми се струват твърде много.

    По другия ми въпрос , тогава как преценяте каква е сумата по картовата авторизация! И защо тогава я пишете само да бъркате хората като е сигурно че няма да е точната сума!
    Поздрави!

  5. Здравейте, Стоян, Извинете ни за забавянето. Необходимо ни е известно време, за да отговорим на всички запитвания. Прехвърлянето на средства по карта изисква относително по-дълго време, отколкото превод по банкова сметка. Необходимо е известно технологично време, за да се обработи операцията и да се отрази преводът по салдото на Вашата сметка. Плащанията с карта преминават през едно или повече преизчислявания на задълженията в зависимост от това в каква валута плащате, каква карта използвате и каква е валутата на разплащателната сметка към картата. В тази връзка и разликите се формират на база валутните курсове. Надяваме се, че с това отговаряваме на Вашите въпроси. Лек и спорен ден! :-)

  6. Здравейте отново ,
    Явно няма да ми се отговори на въпросите !!!
    Благодаря все пак !!!
    Поздрави!

  7. Здравейте ,
    В сряда 12.01.2011 г. направих прехвърляне на средства от моята Paypal сметка по дебитната ми карта Виза електрон, и от Paypal прехвърлянето на средствата беше приключило в петък 14.01.2011 г. , но по моята сметка сумата пристигна чак във Вторник 18.01.2011 г.! Та имам два въпроса по случая: Защо бавят толкова много време такъв тип прехвърляния и втория въпрос - Къде стои сумата през цялото това време!

    И още едно друго питане: Защо при интернет плащания във други валути има разлика във сумите между картовата авторизация и сумата която се взима от сметката независимо дали се плаща с дебитна или кредитна карта. Разликите не са големи , но все пак ги има и това не би трябвало да са разлики в курса на съответната валута защото плащанията би трябвало да минават веднага!
    Благодаря предварително за отделеното време!
    Поздрави!

  8. За първи път пиша в блога ви, но разочарованието ми от ПИБ е не знам кое на брой. Става въпрос за кредитната ми карта - Матър Кард. Днес се опитвах да направя плащане през интернет, и се оказа, че не мога да го направя. Обадих се в картов отдел и от там ми казаха, че съществувал риск за данните ми от картата и затова те преценили, че трябва да ми бъде блокирана. Не могли обаче да се свържат с мен, за да ме уведомят (а по принцип аз посещавам клон Смолян поне веднъж седмично) и картата ми стои блокирана Бог знае от кога.
    Уважаеми господа от ПИБ, ако дължах пари по кредити съм сигурна, че бързо шяхте да ми намерите телефона, който записвам почти на всяко искане, което пиша в банката. Не знам за какво плащам годишна такса върху тази карта. Преставете си, че бях заминала за чужбина и разчитах на нея. И това не се случва за първи път. Преди 2 години в Барселона ме оставихте без пукнат лев. Никога не съм закъснявала с вноските, винаги съм покривала всичките си задължения до стотинка. Сега трябва да чакам 5 работни дни докато ми се издаде новата карта, с която надявам се, ще мога да платя.
    А плащането наистина беше спешно... :(

  9. Здравейте, г-н Атанасов, Ако до 5-ти март погасите задълженията си по кредитната карта за периода 20.01 - 19.02, за тях няма да Ви бъде начислена лихва и ще можете да се възползвате напълно от безлихвения гратисен период. Бихме искали да Ви препоръчаме и една книжка за кредитните карти, която издадохме миналата година. Можете да я намерите в електронен формат или в нашите клонове. Благодарим Ви за въпроса и хубав и спорен ден! :-)

  10. Здравейте,имам кредитна карта,която изцяло съм погасил месец ноември.За декември имах някаква лихва,която внесох и сега картата ми е с 2лв.над лимита.Искам да попитам ако изтегля определена сума утре и погася изцяло сумата и таксата за теглене до 05.03.2011 ,тъй като ще ми бъде засечена на 19.02.2011 ще използвам ли този гратисен период от 45дни и ще ми бъде ли начислена някаква лихва?Благодаря предварително за отговора!

Коментирай