AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,
    Имам 6месечен помоционален депозит в ПИБ.
    Налага ми са да изтегля по голяма част от сумата преди педежа. Въпроса ми е каква е наказателната лихва при предсрочно закриване на депозита или теглене. Ще загубя ли до момонта калкулирана лихва или сумата ще се преизчисли по друг лихвен процент.
    Тези въпроси не намерих в тарифите и лихвения билютен на банката.
    Ивайло

  2. Всички знаем защо много български работодатели не само не избягват текучеството на персонал, а дори го прокарват насилствено, като политика. Много бих искала да вярвам, че ПИБ не е в тази категория работодатели и че наистина Людмила Белева и Анета Жечева са повишени и това е причината да не работят вече в офиса, който визирам. Макар че ми се струва, че ако обяснението беше такова, то вероятно отговорът на Customer Support би бил формулиран малко по-различно...
    Да, госпожо Иванова, наистина ПИБ все още държи палмата от масовите банки по повечето продукти и достъпността. Аз обаче за себе си открих в последно време предимствата на някои по-"бутикови" нейни посестрими - не просто любезно, а направо сърдечно, (без да е за сметка на компетентността) обслужване и цял процент преднина в лихвените условия за депозити над определена сума...
    С днешна дата мога да кажа, че ПИБ е моя любима банка в степента, в която аз съм неин любим клиент и й желая от все сърце успеха, който тя познава.:-)

  3. Как мога да разбера баланса по сметката ми при положение че съм в чужбина, а банкоматите тук не предлагат такава функция??

  4. Уважаеми Пеева, Петров и Ливанова не мога да се съглася с направени те от вас изявления, ако очаквате момичетата и момчетата от фронт офисите (особенно най добрите) да останат се на тази позиция, явно не сте наясно с правилата в живота. Всеки, особенно тези който работят добре има право на развитие в професията и е наивно да очаквате, че те ще те няма да се развиват в иерархията, било в ПИБ било в друга банка, не ви отива да им го пожелавате. А що се отнася до обслужването в офисите на ПИБ на която съм клиент от мноооого време то винаги е било на висота. Разбира,се че се случва когато насреща е нов човек с недостатъчно опит да има някой пропуски но надявам се сте забелязали, че в такива случаи, винаги наблизо има опитни колеги който реагират адекватно и проблемите се решават бързо. Моето мнение е, че ПИБ изгражда чудесни екипи в свойте офиси и обслужването е на висота.
    Може би трябва да се погледнето в огледалото и да видите дали не се превръщате в заядливи старчета .... 10 гдини не е малко време
    Приятен ден на всички..

  5. Здравейте, г-н Петков, Минава известно време, докато трансакцията с картата се осчетоводи. До тогава сумата по Вашата сметка е блокирана. Разбира се, ще можете да разполагате с парите, които ще Ви бъдат преведени по сметката. Поздрави! :-)

  6. Добър ден.
    Преди няколко дни изтеглих пари от дебитната ми карта,сега виждам тази сума в интернет банкирането,като блокирана.
    Днес трябва да ми се появят едни пари и ще мога ли да си ги изтегля тях от картата без проблем?

  7. Здравейте,

    От 10 години съм клиент на ПИБ, ползвам голяма част от продуктите и услугите на банката. Не сматам ,че блогът е най- подходящото място за изказване на мнение, защото скрити зад мрежата, повечето хора са особено “смели”, но изказванията на г-жа Пеева и г-н Петров ме провокираха и аз да използвам този начин на изразяване на гледна точка. Бързам да уточня, че изключително много уважавам всички момичета и момчета, които работят на фронт-офис в ПИБ и които на всички национални празници са дежурни, за да са в услуга на клиентите, но въпреки всичко съм склонна почти изцяло да се съглася с мненито на гореспоменатите клиенти. През цялото това време , в което изпозвам услугите на ПИБ станах свидетел на промените в състава на фронт-офиса. От приятно изглеждащи дами в началото, които обаче познаваха работата почти до съвършенство, той премина през девойки с откровена поп-фолк визия и дъражние, за да стигнем до днешните момченца и момиченца, които без съмнение преминават през много курсове на обучение, но за съжаление това не е достатъчно за добрата работа и качектвеното обслужване.
    Голяма част от опитните служители, с които имахме удоволствието да работим в повечето от клонове на банката вече ги няма / с няколко от тях съм се срещала в други финансови институции/. Явно ПИБ, счита, че е по-изгодно да наемеш нови служители, отколкото да задържиш вече обучените си кадри. Но всичко е въпрос на приоритети и гледна точка! Иначе от всичко това страдаме ние, клиентите. Въпреки това, все още считам, че банката е най-добрата по отношение на продукти, услуги и работно време.
    Както каза господин Петров, може би летвата е била вдигната много високо!

    Пожелавам Ви много успех, тъй като си оставате любимата ми банка!

    С уважение,
    Л. Иванова

  8. Здравейте! Г-жо Пеева, благодарим Ви, че споделихте мнението си с нас, както и за добрите думи. Всички ние се стараем да подхождаме най-дружелюбно и компетентно към нашите клиенти и се гордеем с колеги като Людмила и Анета. Знаем и колко по-лесна и приятна е работата, когато двете страни контактуват често. Разбира се, има ситуации, в които се налага колеги да отсъстват от работното си място и да бъдат замествани. Благодарим Ви и за загрижеността по отношение качеството на обслужване, г-жо Пеева и г-н Петров. Полагаме всички усилия да подготвим своите банкови специалисти. Те преминават през много обучения, като едно от най-важните е срещата им с Вас, нашите клиенти. Желаем Ви хубав ден и до нови срещи! :-)

  9. Здравейте!

    Отдавна не бях писал, но Кинча Пеева ме амбицира. За жалост, за повечето неща тя има право. Аз също съм дългогодишен клиент на ПИБ и установих, че в действителност много, много добри служители вече не са в банката. Новопостъпилите не мога да кажа, че са лоши, но не са като предишните. ПИБ май бяха вдигнали много летвата в началото, а сега не е така. Искам да бъда разбран правилно. Аз не се радвам на констатациите на Кинча Пеева, но те са истина. Бих искал банката да е на равнището, на което беше преди години. Сигурно има трудности, но дано ги преодолеят.
    Желая здраве на служителите и успех на ПИБ!

  10. Здравейте,
    Преди известно време Ви писах, за да изкажа възхищението си от екипа на клон "Захарна фабрика", София. Днес, за огромно мое съжаление, Ви пиша по повод обратното.
    Каква за бога е тази политика, възприета напоследък, ежедневно персоналът по клоновете (или поне в моя клон) да се "върти" в най-различни конфигурации?!
    И къде изчезнаха кадри като Людмила Белева и Анета Жечева (образец за професионализъм и отношение към клиента!); за да бъдат заменени с някакви (всеки път различни) момиченца с празни, овчи погледи, които надали знаят къде се намират в момента, камо ли да вършат работата си с мисъл и поне елементарно внимание.
    Които, след като са ме обслужили горе-долу така, както би се справил и случаен човек, сложен на компютъра, на всичкото отгоре дори не си правят труд да отговорят на моя поздрав за довиждане. А знаете добре, че правилата на доброто обслужване повеляват те не само и просто да отговорят, а първи да кажат това...
    Аз съм редовен клиент на ПИБ и споменатия неин клон, посещавам го минимум 2-3 пъти в месеца. С прекрасния екип, който работеше там преди, всяко ходене се превръщаше в специално преживяване, което зареждаше с позитивна енергия. Винаги персонално разпознавана и зачетена, тези девойки познаваха клиентското ми досие, знаеха състоянието на сметките ми, маниера и интересите ми, винаги готови да реагират адекватно с най-добрия съвет и информация, дори преди да знам от какво имам нужда и да съм го поискала изрично...
    Тези служителки буквално изнасяха персонално на раменете си цялата Ви банкова институция така, че в крайна сметка всички бяха удовлетворени. А това е най-характерната черта на добрия, работещ бизнес. И такова качество не се постига с наемане на нови нови, случайни момичета и въртене на персонала по различни офиси на всеки 2 дни.
    Така не се отглежда нито читав персонал, нито читави клиенти. Едно време изглеждаше, че екипът Ви по човешки ресурси прекрасно знае това. Сега вероятно сте сменили и този екип - новият човешки "подпис" по бюрата на фронт-офиса е съкрушителен! Съчетан с бързо губещите Ви конкурентоспособност финансови условия в последните месеци, вероятно вече виждате ясно изразени последиците на такава политика...

Коментирай