AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, г-н Литвин, За да се възползвате от промоционалните условия по кредитни карти, закриването на съществуваща карта трябва да е преди подаването на искане за нова кредитна карта. Ето и правилата на промоционалната кампания: http://www.fibank.bg/bg/kreditni-karti-mastercard-i-visa-s-oshte-po-dobri-usloviya/page/3764#pravila-na-promotsiyata . Поздрави, Екипът на Fibank

  1. Здравейте,
    Клиент съм на банката от над 10 години - и като частно, и като юридическо лице. Днес в офиса Ви на бул.Сливница в София Ваша служителка ме информира, че по фирмената ми сметка са се натрупали месечни такси за поддръжка в размер над 300 лв. Тъй като фирмата ми няма дейност от около 5 (пет) години, тази сметка не се използва и мисля, че е некоректно да се начисляват такси за поддръжка на сметка, по която няма никакво движение. Бих желал, ако е възможно, на това основание задълженията да бъдат сторнирани. Данните на фирмата са:
    Ф**н П***т ООД
    София, *******
    Булстат *******
    адрес за кореспонденция: ******
    IBAN *****
    За цялото време, в което съм Ваш лоялен клиент, не съм имал основание да бъда разочарован, напротив - високо ценя качеството на работа и особено бързината, с които съм обслужван в офисите на банката. Силно се надявам, че този нелеп казус ще бъде разрешен!

    1. Здравейте, г-н Каринков, Можете да подадете официално възражение с искане за сторниране на натрупаната такса - във всеки клон на Банката или по имейл. Процедурата за подаване и разглеждане на възражения на клиенти е подробно описана тукЖелаем Ви успешен ден! :) Поздрави, Екипът на Fibank

  2. Здравейте, каква е причината картови транзакции в евро (плащане през сайт) от кредитна Mastercard, издадена към сметка в лева, да се отразяват по различни валутни курсове - например, извършено плащане за 152,84 евро, получен СМС за левовата му равностойност 299,18 лв (курс 1,9574лв) същата равностойност се вижда и в Менюто Картови авторизации в My Fibank и във Виртуалния клон. 3 дни по-късно в Отчета на сметката, същата операция е осчетоводена с левова равностойност 312,71 лв (курс 2,046 лв), и върху тази сума е удържана и таксата за плащане от 0,25%. Според общите условия за карти Mastercard, чл.6.11 се взима предвид и курсът на картовия оператор, който за датата на транзакцията е бил 1,9611 лв). Озадачава ме, че при осчетоводяване на транзакцията е приложен курс от почти 2,05 лв за евро, който е доста по-различен от официалния обменен курс на ПИБ, както и на Mastercard?

    Благодаря ви предварително.

    1. Здравейте, г-жо Петрова. Ето тук подробно сме описали валутните курсове за картови трансакции. Надяваме се, че информацията ще Ви бъде полезна :) Поздрави, Екипът на Fibank

  3. Здравейте! Имам депозит към вас на програма 6 х 6, но мисля да го прехвърля на стандартен депозит за 36 месеца или на депозит 60 месеца. Кой от двата бихте ми препоръчали?

    1. Здравейте, г-н Димитров, Ако се двоумите конкретно между тези два депозита, бихме Ви препоръчали този за 60 месеца. Той има по-добри условия, отнасящи се до предсрочното прекратяване. При 60-месечния, ако прекратите предсрочно депозита, ще получите половината от лихвата за текущия период (5 периода по 12 месеца) и цялата лихва за приключилите периоди. При предсрочно прекратяване на 36-месечния депозит ще загубите цялата лихва по депозита. Със 60-месечният депозит също така си запазвате добри лихвени проценти за по-дълъг период от време на фона на понижаващите се лихви на пазара. Надяваме се, че сме Ви били полезни :) Поздрави, Екипът на Fibank

  4. Zdrawejte,
    От началото на 2016 има промени в Paypal - вече не работи top up през Trustpay (това е официално). Не става и директно - поне за моята карта Виза електрон от Вашата банка.
    Моля да ми кажете как да си прехвърля пари от картата на Paypal сметката?

    1. Здравейте, г-жо Даскалова, Pay pal е външна организация. Промяната, която е извършена при тях, няма отношение към картите, издавани от Първа инвестиционна банка. При тях всичко си работи нормално и без проблем. Съветваме Ви да се допитате до pay pal на какво може да се дължи проблемът и как да го отстраните. Поздрави, Екипът на Fibank

  5. Здравейте! Защо не направите Мобилно приложение на Fibank за операционната система Windows Phone 10?

Коментирай