AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, г-н Стоилов, Надяваме се, че сте получили нашия отговор и по електронната поща. Към настоящия момент с картите, издавани от ПИБ, не могат да се извършват плащания чрез 3D Secure протокол. Обикновено сайтовете, които предлагат този начин на плащане, дават и възможност трансакцията да мине без тази допълнителна идентификация. Очакваме съвсем скоро услугата да бъде достъпна за нашите клиенти. Благодарим Ви за въпроса и приятен престой в Белгия :-)

  2. Здравейте, г-н Динов, Бихте могли да подновите своя УЕП във всеки един от нашите клонове. Кой клон ще Ви бъде най-удобен? Така ще можем да Ви кажем със сигурност дали колегите ще могат да Ви помогнат с подновяването на електронния подпис. Благодарим Ви предварително.

  3. Следващата седмица ми се налага да направя резервация и плащане към белгийските високоскоростни влакове Thalys. На много места в техният сайт се споменава, че за да бъде успешно плащането, то трябва картата/банката да поддържа 3D Secure (Verified by Visa) протокол за транзакция.


    В интернет имаше информация от клиент, който твърдеше, че за съжаление не е успял да направи това разплащане (края на 2009 година и началото на 2010)


    Ще бъде ли възможна тази транзакция . Въпросният протокол на транзакция поддържа ли се от ПИБ , и какво трябва да направя ?

    Картата е Дебитна Visa Electron, издадена октомври месец 2010 година.

  4. Здравейте.

    Искам да Ви попитам къде мога да открия актуален списък с клоновете, в които мога да си подновя УЕП.

    Благодаря Ви предварително!

    Поздрави и успешна седмица. :)

  5. Здравейте, г-жо Пеева, Клонът ни в Mall of Sofia в момента е в ремонт, но ще бъдем отново на разположение съвсем скоро. Междувременно молим да посещавате клон "Флавия" на бул. "Ал. Стамболийски" 125. Той е и с удължено работно време - до 19:00. Поздрави и спорен ден! :-)

  6. Здравейте, какво се случи/случва с клона на ПИБ в Мол София?

  7. Здравейте! Това съобщение излиза, защото Вашият браузър не познава сертификата за сигурност. Приемете съобщението и продължете нататък. За да не се появява отново, е необходимо да добавите сертификата към Вашия браузър, което можете да направите чрез бутона "Secured by thawte" под формата за потребителско име и парола. Ако срещате затруднения и след това, молим Ви да се свържете с нашите специалисти от Виртуалния клон на тел. 0700 12 777, за да Ви дадем най-точни напътствия какво да направите. Благодарим Ви предварително. Хубав ден!

  8. ne moga da vlezna v my Fibank za da si smenia vremennata parola , pokazva 4e vryzkata ne e sigurna. Za6to stava taka i kak da postypia?

  9. Здравейте, г-н Русев, Процедурата по получаване на сертификат можете да откриете на този адрес. Имайте предвид, че е необходимо да използвате IE или Firefox. Поздрави! :-)

  10. Здравейте,

    Интересувам се как мога да си издам нов сертификат на юридическо лице за e-fibank.bg ? Мога ли да го направя онлайн като заявка и да го получа в избран от мен клон ?

    Не успях да намеря никъде в e-fibank.bg такава форма за заявка и т.н.

    Изобщо каква е процедурата ?

    Благодаря предварително,
    Радомир Русев

Коментирай