AskFibank

Fibank 2995

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Привет, г-н Русев, В този случай можете да използвате функцията "Забравена парола". Там трябва да въведете своето потребителско име, имейла, с който сте се регистрирали за услугата, както и Вашия клиентски номер. Клиентския номер можете да откриете на документи, издавани Ви от ПИБ, а можем да Ви го предоставим и лично в клон на банката. Там можете да поръчате и автоматично генерирана парола, която да промените впоследствие. Лек и спорен ден!

  2. Здравейте, г-жо Русева, Подаването на такава молба не е задължително. Тя би ни подготвила и така ще можем да осигурим средствата, които желаете да изтеглите, в наличност. От друга страна и таксата по теглене на пари от депозит, който не е на падеж, ще бъде по-ниска - при суми над 2500 евро тя ще е 0.25% (най-малко 2 лв.). Ако не подадете молба предварително, тя ще е 0.40% (най-малко 10 лв.). Можете да теглите и до 2500 евро на ден, като в този случай таксата ще е 0.3 евро. Ако теглите пари от депозит на падеж, няма да дължите такси. Надяваме се, че с това отговаряме на Вашия въпрос.

  3. Не помня паролата си за e-fibank . Каква е процедурата ?

  4. Здравейте!
    Имам евтов депозит във вашата банка и ме интересува каква сума мога да изтегля без да подавам моба предварително.

    Благодаря!
    Поздрави,
    Маргарита Русева

  5. Здравейте, г-н Себезов, Промените в тафитата, влезли в сила на 03.05.2010 г., засягат цялата тарифа, като тя е и актуалната в момента. Нея можете да достъпите на този адрес и да видите във всички офиси и клонове на банката. Текущите промени по тарифата можете да следите на този адрес, като тарифата се актуализира с тях своевременно. Поздрави и спорен ден.

  6. Т.е. предстоящите промени от 01.01.2011 не са влезли в сила ли? Моля уточнете нещата. Представянето на тарифа, която не е тази, по-която оперира банката е сериозно нещо.

  7. Здравейте, Бат Сали, Можете да откриете датата, от която тарифата е в сила, в раздел "Заключителни разпоредби". Настоящата тарифа е в сила от 03.05.2010 г. Лек и спорен ден! :-)

  8. Преди време (сигурно поне година) мисля, че беше предложено в PDF файла с тарифата на банката да има дата от която е валидна тарифата (тоест датата на последната промяна). Днес разглеждах тарифата и с "изненада" открих, че тази полезна информация която надали е банкова тайна не е направена да излиза в документа. Последната ви тарифа май е променена от 01.01.2011, но не мога да съм сигурен понеже няма написана датата в документа.

  9. Здравейте, г-н Николов, Лихвата по овърдрафта, която се осчетоводява и събира на 1-во число всеки месеца, е задължителна, като е необходимо по сметката да има достатъчно свободен лимит от овърдрафта, за да се събере. В противен случай се третира като неразрешен овърдрафт и върху нея се начислява наказателна лихва съгласно Тарифата на банката. При постъпване на пари по сметката първо се събират просрочията от неплатена лихва, а след това самата главница по овърдрафта. Надяваме се, че с това отговаряме на Вашия въпрос. Поздрави и хубав ден! :-)

  10. Здравейте искам да ви попитам (не знам дали е удачно случайно попаднах на този блог.) дали има наказателна лихва и позволено ли е ако ползвам оувърдрафт при вас ако преди 1-во число когато излиза лихвата за предния месец на оувъдрафта вече съм под линия(вече го ползвам) или е задължително да имам средства по сметката с които да погася лихвата от оувърдрафта от предния месец. мерси! Стоян Николов

Коментирай