AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, Роси, Бихме могли да прехвърлите средствата си по банков път от сметката си в ПИБ по сметката в избраната от Вас банка във Великобритания. Ако посетите клон на ПИБ, бихме могли да Ви предоставим и по-точна и пълна информация. Благодарим Ви предварително! Хубав ден! :-)

  2. Здравейте отново, Jingle Bells, Благодарим за информацията. Ще проверим необходимите мерки. Поздрави и хубав ден! :-)

  3. Здравейте, Съботно време, Таксата е в размер на 1% от превежданата сума. Поздрави!

  4. Здравейте, искам да попитам дали е възможно да прехвърля банковата си сметка открита във вашата банка, към банка във Великобритания. Ако да, каква е процедурата и имате ли определена английска банка партьор?
    Благодаря Ви.

  5. Привет! Каква е таксата на ПИБ ако прехвърля сума от PayPal към карта VISA Electron?
    Поздрави!

  6. Здравейте, става въпрос за офиса на бул. "Св. Св. Кирил и Методий" 9 до III ОУ в Благоевград.

  7. Здравейте, Jingle Bells, Подобна ситуация противоречи на практиката на нашите служители. Благодарим Ви за сигнала и бихме искали да Ви помолим да уточните в кой клон на ПИБ сте били обслужени, за да вземем необходимите мерки. Благодарим Ви предварително! Поздрави от екипа на ПИБ :-)

  8. Здравейте,
    Имам една огромна забележка относно сигурността в един от вашите клонове. Преди няколко дни отидох да внеса пари в моя сметка. Служителката ме попита на кое ЕГН - казах го. След това ме попита на чие име е сметката - казах го, защото си знам името все пак. И след това ме попита в коя от сметките (защото аз имам повече от една сметка при вас) и аз ѝ казах в коя. Проблемът в случая е, че изобщо не ми потърси лична карта, за да ме идентифицира аз ли съм (титулярът по сметка) или е друг човек. Тя е заключила, че съм аз от казаното ЕГН и външният ми вид, който отговаря на ЕГН-то. Но можеше да е друг човек, който отива да внесе пари в моя сметка и тогава въпросът на служителката "В коя от сметките да вкарам парите" би бил издаване на лична информация.

  9. Привет, Abvto! Разбира се! В сайта на ePay е достатъчно да посетите менюто "Преводи", където е описан подробно и самият процес. Там едно от условията е да заредите своята микросметка със желаната сума, преди да наредите превода. Бихме искали да Ви препоръчаме и нашия Виртуален клон, чрез който можете да банкирате още по-лесно и удобно.

  10. Здравейте, Мариана, Когато теглите пари от депозит на падеж, не дължите такса. Бихме искали да Ви помолим предварително да се свържете с клона, в който смятате да закриете депозита, за да сме сигурни, че сумата ще бъде налична. Благодарим Ви! Поздрави!

Коментирай