AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Т.е. предстоящите промени от 01.01.2011 не са влезли в сила ли? Моля уточнете нещата. Представянето на тарифа, която не е тази, по-която оперира банката е сериозно нещо.

  2. Здравейте, Бат Сали, Можете да откриете датата, от която тарифата е в сила, в раздел "Заключителни разпоредби". Настоящата тарифа е в сила от 03.05.2010 г. Лек и спорен ден! :-)

  3. Преди време (сигурно поне година) мисля, че беше предложено в PDF файла с тарифата на банката да има дата от която е валидна тарифата (тоест датата на последната промяна). Днес разглеждах тарифата и с "изненада" открих, че тази полезна информация която надали е банкова тайна не е направена да излиза в документа. Последната ви тарифа май е променена от 01.01.2011, но не мога да съм сигурен понеже няма написана датата в документа.

  4. Здравейте, г-н Николов, Лихвата по овърдрафта, която се осчетоводява и събира на 1-во число всеки месеца, е задължителна, като е необходимо по сметката да има достатъчно свободен лимит от овърдрафта, за да се събере. В противен случай се третира като неразрешен овърдрафт и върху нея се начислява наказателна лихва съгласно Тарифата на банката. При постъпване на пари по сметката първо се събират просрочията от неплатена лихва, а след това самата главница по овърдрафта. Надяваме се, че с това отговаряме на Вашия въпрос. Поздрави и хубав ден! :-)

  5. Здравейте искам да ви попитам (не знам дали е удачно случайно попаднах на този блог.) дали има наказателна лихва и позволено ли е ако ползвам оувърдрафт при вас ако преди 1-во число когато излиза лихвата за предния месец на оувъдрафта вече съм под линия(вече го ползвам) или е задължително да имам средства по сметката с които да погася лихвата от оувърдрафта от предния месец. мерси! Стоян Николов

  6. Здравейте, г-н Величков, "Такса порто" е поостаряло наименование за разходите по междубанковите преводи. В тарифата на ПИБ можете да откриете таксата под наименованието "SWIFT съобщение". Тя е 10 евро. Благодарим Ви за препоръката, ще я имаме предвид. Лек и спорен ден! :-)

  7. Здравейте AskFibank,

    Моля да ми разясните какво означава "Такса Порто". Изтеглих си "Тарифа за такси и комисионни на ПИБ" от сайта ви в PDF формат, но там не намирам такава "такса".
    И следващ въпрос (в случай, че отговорът ви е нещо подобно: "Такса Порто означава... "еди-коя-си" такса от Тарифата ни") - не трябва ли в извлеченията да се изписва коректно името на таксата?!

  8. Здравейте, г-жо Лободова, Сигурността на средствата на нашите клиенти е от първостепенно значение за нас, затова и вземаме всички необходими мерки, за да им я осигурим. Когато компаниите, управляващи плащанията с банкови карти, ни изпратят сигнал за компрометирана сигурността на личните данни, се стараем да предовратяваме злоупотреба с тях. Във Вашия случай след получен сигнал от MasterCard сме се опитали да се свържем с Вас и на мобилния Ви телефон, и на домашния, но неуспешно. Затова и картата Ви е била блокирана, за да не може да бъде използвана без Ваше знание. Ако има промяна по Вашите координати, бихме искали да Ви помолим следващия път, когато посетите клон "Смолян", да ни дадете актуалните си телефони за връзка. Така ще можем да сме сигурни, че ще успеем да се свърцем с Вас при нужда. При подобни ситуации изложените на риск карти се преиздават, без за това картодържателят да дължи такса. Срокът от пет работни дни е технологичен и е необходим във всички случаи. За да бъде преиздадена блокирана по този начин карта, е достатъчно да се свържете с нас, за да уточним как желаете да получите своята карта. Съжаляваме за причиненото неудобство. Наша основна цел винаги е била сигурността и удобството на нашите клиенти. Благодарим Ви за проявеното разбиране.

  9. Здравейте отново, Стоян, Когато плащате с карта, тя се авторизира. Ролята на операцията е да се провери наличността по сметката, за да е успешно самото плащане. Авторизацията се отразява по курс продава или курс купува в зависимост от вида на операцията и валутата на Вашата сметка. Самото плащане се извършва след получаване на искане за това плащане от насрещната страна – търговеца, което се нарича финансово съобщение. До този момент средствата са блокирани по сметката. Когато получим финансовото съобщение, го обработваме без забавяне, а до два работни дни операцията се отразява по Вашата сметка по курса, получен от компаниите, управляващи разплащанията с карти - VISA или MasterCard. Затова и стойността при авторизацията и осчетоводяването е различна. В никакъв случай не целим объркване на нашите клиенти, а гарантиране на лесно, удобно и сигурно плащане с банковите карти. По подобен начин се получават и паричните преводи по карта. Отново отнема известно време да получим финансовото съобщение за паричния превод, което обработваме и в рамките на два работни дни след това Вие получавате своите средства. Ако, например, получим това съобщение късно в петък или през почивните дни, парите ще бъдат налични по Вашата сметка във вторник следобед. Надяваме се, че този коментар е по-ясен и точен отговор на Вашия въпрос. Поздрави! :-)

  10. Здравейте отново ,
    По първия ми въпрос за какво технологично време говорим това е електронен превод! А и така да е 4 дни ми се струват твърде много.

    По другия ми въпрос , тогава как преценяте каква е сумата по картовата авторизация! И защо тогава я пишете само да бъркате хората като е сигурно че няма да е точната сума!
    Поздрави!

Коментирай