AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте отново ,
    Явно няма да ми се отговори на въпросите !!!
    Благодаря все пак !!!
    Поздрави!

  2. Здравейте ,
    В сряда 12.01.2011 г. направих прехвърляне на средства от моята Paypal сметка по дебитната ми карта Виза електрон, и от Paypal прехвърлянето на средствата беше приключило в петък 14.01.2011 г. , но по моята сметка сумата пристигна чак във Вторник 18.01.2011 г.! Та имам два въпроса по случая: Защо бавят толкова много време такъв тип прехвърляния и втория въпрос - Къде стои сумата през цялото това време!

    И още едно друго питане: Защо при интернет плащания във други валути има разлика във сумите между картовата авторизация и сумата която се взима от сметката независимо дали се плаща с дебитна или кредитна карта. Разликите не са големи , но все пак ги има и това не би трябвало да са разлики в курса на съответната валута защото плащанията би трябвало да минават веднага!
    Благодаря предварително за отделеното време!
    Поздрави!

  3. За първи път пиша в блога ви, но разочарованието ми от ПИБ е не знам кое на брой. Става въпрос за кредитната ми карта - Матър Кард. Днес се опитвах да направя плащане през интернет, и се оказа, че не мога да го направя. Обадих се в картов отдел и от там ми казаха, че съществувал риск за данните ми от картата и затова те преценили, че трябва да ми бъде блокирана. Не могли обаче да се свържат с мен, за да ме уведомят (а по принцип аз посещавам клон Смолян поне веднъж седмично) и картата ми стои блокирана Бог знае от кога.
    Уважаеми господа от ПИБ, ако дължах пари по кредити съм сигурна, че бързо шяхте да ми намерите телефона, който записвам почти на всяко искане, което пиша в банката. Не знам за какво плащам годишна такса върху тази карта. Преставете си, че бях заминала за чужбина и разчитах на нея. И това не се случва за първи път. Преди 2 години в Барселона ме оставихте без пукнат лев. Никога не съм закъснявала с вноските, винаги съм покривала всичките си задължения до стотинка. Сега трябва да чакам 5 работни дни докато ми се издаде новата карта, с която надявам се, ще мога да платя.
    А плащането наистина беше спешно... :(

  4. Здравейте, г-н Атанасов, Ако до 5-ти март погасите задълженията си по кредитната карта за периода 20.01 - 19.02, за тях няма да Ви бъде начислена лихва и ще можете да се възползвате напълно от безлихвения гратисен период. Бихме искали да Ви препоръчаме и една книжка за кредитните карти, която издадохме миналата година. Можете да я намерите в електронен формат или в нашите клонове. Благодарим Ви за въпроса и хубав и спорен ден! :-)

  5. Здравейте,имам кредитна карта,която изцяло съм погасил месец ноември.За декември имах някаква лихва,която внесох и сега картата ми е с 2лв.над лимита.Искам да попитам ако изтегля определена сума утре и погася изцяло сумата и таксата за теглене до 05.03.2011 ,тъй като ще ми бъде засечена на 19.02.2011 ще използвам ли този гратисен период от 45дни и ще ми бъде ли начислена някаква лихва?Благодаря предварително за отговора!

  6. Здравейте, г-н Стоилов, Надяваме се, че сте получили нашия отговор и по електронната поща. Към настоящия момент с картите, издавани от ПИБ, не могат да се извършват плащания чрез 3D Secure протокол. Обикновено сайтовете, които предлагат този начин на плащане, дават и възможност трансакцията да мине без тази допълнителна идентификация. Очакваме съвсем скоро услугата да бъде достъпна за нашите клиенти. Благодарим Ви за въпроса и приятен престой в Белгия :-)

  7. Здравейте, г-н Динов, Бихте могли да подновите своя УЕП във всеки един от нашите клонове. Кой клон ще Ви бъде най-удобен? Така ще можем да Ви кажем със сигурност дали колегите ще могат да Ви помогнат с подновяването на електронния подпис. Благодарим Ви предварително.

  8. Следващата седмица ми се налага да направя резервация и плащане към белгийските високоскоростни влакове Thalys. На много места в техният сайт се споменава, че за да бъде успешно плащането, то трябва картата/банката да поддържа 3D Secure (Verified by Visa) протокол за транзакция.


    В интернет имаше информация от клиент, който твърдеше, че за съжаление не е успял да направи това разплащане (края на 2009 година и началото на 2010)


    Ще бъде ли възможна тази транзакция . Въпросният протокол на транзакция поддържа ли се от ПИБ , и какво трябва да направя ?

    Картата е Дебитна Visa Electron, издадена октомври месец 2010 година.

  9. Здравейте.

    Искам да Ви попитам къде мога да открия актуален списък с клоновете, в които мога да си подновя УЕП.

    Благодаря Ви предварително!

    Поздрави и успешна седмица. :)

  10. Здравейте, г-жо Пеева, Клонът ни в Mall of Sofia в момента е в ремонт, но ще бъдем отново на разположение съвсем скоро. Междувременно молим да посещавате клон "Флавия" на бул. "Ал. Стамболийски" 125. Той е и с удължено работно време - до 19:00. Поздрави и спорен ден! :-)

Коментирай