AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,

    Може ли да наредя вносна бележка (превод към физическо лице) през E-Pay от дебитна карта Visa Electron?

    Благодаря предварително,
    А.

  2. Здравейте!
    Моят въпрос е: Когато изкам да закрия депозита на датата на падежа, но сумата е около 10 000 евро - дължа ли някаква такса. Благодаря предватително за отговора!

  3. Здравейте! Благодарим Ви за сигнала. Банкоматите се проверяват редовно за неизправности, които се стараем да отстраняваме своевременно. Съжаляваме за причиненото неудобство, и двата банкомата вече работят. За много успешни и късметлийски години! Поздрави :-)

  4. Здравейте и Честита Нова Година!
    Бих искал да ви обърна внимание, че банкоматът на бензиностанцията на ОМВ на бул.Рожен е извън строя в 90% от случайте, в които ми се е наложило да го ползвам. Дали е някакво лошо стечение на обстоятелствата не знам, но от 6-7 опита за теглене в рамките на 2-3 месеца само 1 беше успешен. Чувам и от други хора, съседи и т.н., че много често не бил работел. Неприятно се получи и че и този на Ломско Шосе до входа на офиса ви също не работеше през празничните дни. Очевидно поддръжката на тези устройства не качествена.

  5. Здравейте, passat! Промените в закона се отнасят за всички договорни отношения, независимо от датата на сключването им. В тази връзка, клаузата отпада и за договори, сключени преди влизането в сила на измеменията в закона. С поздрави и пожелания за една по-лека, успешна и късметлийска Нова година! :-)

  6. Здравейте! Въпросът ми е във връзка с влезлите преди 4 дни изменения в закона за кредитните институции. Виждам, че в новите договори за срочни депозити е отпаднала клаузата за евентуална промяна на изплащаната лихва при промяна на пазарните условия. Тази клауза отпада ли и за договорите за срочен депозит, сключени преди 31.12.2010?
    Поздрави и успешен ден!

  7. Здравейте, Стоян! И честит имен ден! Съжаляваме за забавянето. На посочения от Вас имейл ще Ви изпратим писмо. Молим в отговор да ни изпратите своето ЕГН, за да направим необходимата справка и да Ви отговорим по-точно. Благодарим Ви предварително!

  8. Здравейте отново, аматьор. Авторизационния код и датата на трансакция можете да откриете на бележката от ПОС-терминала, на който сте платил с картата. Съответно, авторизационният код представлява шест цифри и се намира след "AUTH. CODE, AC, Авт. код" или друго подобно наименование. Поздрави!

  9. Здравейте , Имах запитване в сайта преди 2 дни , но така и никой не сметна за редно да ми отговори. Та запитването беше следното: По моята MasterCard YES имах плащане на 16.12.2010 г. което по картова авторизация е обработено на 17.12.2010 г. , но не е влязло в отчетен период 20.11.2010 - 19.12.2010г. , а е влязло за следващия отчетен период. Въпроса ми е поради каква причина не е влязло за отчетния период в който е направено?
    Благодаря предварително!

  10. Благодаря за съвета. Въпрос и по отношение на регистрацията в https://yes.fibank.bg/register - не е ясно откъде се вземат Авторизационен код и Дата на транзакцията? Поздрави.

Коментирай