AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, аматьор. Името върху картата може да се изпише с до 20 символа, в които се включва и интервалът. Онлайн формулярът за заявка за издаване е зададен автоматично да не приема по-дълги имена, за да не се допускат такива грешки. Аналогично е и при попълването на формуляра в клон на ПИБ, където има отделни клетки за всеки символ от името. Има известна вероятност това да Ви създаде проблем, когато търговец пожелае да свери името по кредитната карта с името по личната Ви карта. Ако прецените, бихте могъл/могла да посетите клон на банката, за да бъде преиздадена и Вашата карта. Поздрави!

  2. Здравейте, получих карта MasterCard Yes, като последната буква от фамилията ми не е отпечатана. Това нормално ли е (името е общо 19 букви на латиница) или грешка, която ще създаде проблеми при ползването й? Благодаря предварително.

  3. Благодаря за отговора. Учуден съм защото преди 3 дни получих обаждане от вашия call-center в което ме убеждаваха да приема карта MasterCard с програмата Yes а в същото време никъде няма информация за самата програма или условията по картата.

  4. Здравейте, г-н Велев, По същество програмата YES е програма за лоялност, която цели създаване на още ползи за клиентите на банката. Надяваме се, че съвсем скоро ще можем да предложим повече и по-ясна информация за самата програма, която все още разработваме и подобряваме. Благодарим Ви за търпението и интереса! И поздрави от екипа на ПИБ.

  5. кога смятате да отворите клон в гр Самоков

  6. П.С. Таксите не са 12 евро, а 20!Това е обир.За превод на 3,77 евро събирате 20 евро такса.8 евро такса за некоректен ИБАН.Ами като е некоректен защо при извършването на превода системата го приема?А после слагате такса от 8 евро?Защо при извършването на превода не излиза съобщение от рода на "Внимание ИБАН некоректен,таксо в размер от 8 евро." Това в цивилизовните страни се нарича измама.Всъщност от няколко месеца ПИБ не пропуска възможност да ме разочарова,въпреки че допреди 6 месеца бях на мнение,че това е една от най-коректните банки в България.Но времената се менят.Всичко най-добро!

  7. Здравейте,защо от фирмена сметка в евро се удържа такса порто и такса за превод при преводи в чужбина?Според моята информация има споразумение за страните от ЕС когато сметките са евро да не се удържат такси?Чуждата банка няма такси за получаване на преводи и казва,че е незаконно да се удържат 12 евро такса при превод на 3,77 евро?За мен това е спънка за сделки с чужди клиенти.Благодаря и весели празници!

  8. Къде може да видя повече информация за програмата MatserCard Yes.

  9. Здравейте, г-н Сербезов. Списъкът с търговците, при които може да се плаща безконтактно, вече е достъпен онлайн. Можете да го откриете в сайтовете на MasterCard PayPass и Maestro PayPass или тук във pdf-формат. Ще го обновяваме редовно. Съвсем скоро очаквайте и новини за програмата Yes. Поздрави!

  10. Привет, г-н Гочев, Съжаляваме за затрудненията с достъпа до Виртуалния клон. Проблемът бе технически и го отстранихме своевременно. Поздрави!

Коментирай