AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, какво се случи/случва с клона на ПИБ в Мол София?

  2. Здравейте! Това съобщение излиза, защото Вашият браузър не познава сертификата за сигурност. Приемете съобщението и продължете нататък. За да не се появява отново, е необходимо да добавите сертификата към Вашия браузър, което можете да направите чрез бутона "Secured by thawte" под формата за потребителско име и парола. Ако срещате затруднения и след това, молим Ви да се свържете с нашите специалисти от Виртуалния клон на тел. 0700 12 777, за да Ви дадем най-точни напътствия какво да направите. Благодарим Ви предварително. Хубав ден!

  3. ne moga da vlezna v my Fibank za da si smenia vremennata parola , pokazva 4e vryzkata ne e sigurna. Za6to stava taka i kak da postypia?

  4. Здравейте, г-н Русев, Процедурата по получаване на сертификат можете да откриете на този адрес. Имайте предвид, че е необходимо да използвате IE или Firefox. Поздрави! :-)

  5. Здравейте,

    Интересувам се как мога да си издам нов сертификат на юридическо лице за e-fibank.bg ? Мога ли да го направя онлайн като заявка и да го получа в избран от мен клон ?

    Не успях да намеря никъде в e-fibank.bg такава форма за заявка и т.н.

    Изобщо каква е процедурата ?

    Благодаря предварително,
    Радомир Русев

  6. Здравейте, Роси, Бихме могли да прехвърлите средствата си по банков път от сметката си в ПИБ по сметката в избраната от Вас банка във Великобритания. Ако посетите клон на ПИБ, бихме могли да Ви предоставим и по-точна и пълна информация. Благодарим Ви предварително! Хубав ден! :-)

  7. Здравейте отново, Jingle Bells, Благодарим за информацията. Ще проверим необходимите мерки. Поздрави и хубав ден! :-)

  8. Здравейте, Съботно време, Таксата е в размер на 1% от превежданата сума. Поздрави!

  9. Здравейте, искам да попитам дали е възможно да прехвърля банковата си сметка открита във вашата банка, към банка във Великобритания. Ако да, каква е процедурата и имате ли определена английска банка партьор?
    Благодаря Ви.

  10. Привет! Каква е таксата на ПИБ ако прехвърля сума от PayPal към карта VISA Electron?
    Поздрави!

Коментирай