AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, г-н Колев, Извиняваме се за объркването. Стандартната карта MasterCard и безконтактната карта MasterCard PayPass представляват два самостоятелни продукта, като MasterCard PayPass предлага по-разширени възможности. Информация за програмата и покана за издаване на картата Yes вероятно не сте получил поради непълна или неточна адресна информация. Ще се свържем с Вас по електронната поща, за да уточним този въпрос. Поздрави!

  2. Здравейте,
    днес (09/12/2010) по пощата получих извлечението от кредитната си карта за периода 20/10/2010 - 19/11/2010. Не стига това, че идва три седмици (!!!) след края на периода, ами и крайния срок за плащане на минималната вноска е бил преди 3 дни - на 6/12/2010. Обърнете внимание на куриерите, с които работите, както и на вътрешната си организация!!!

  3. Здравейте, уважаеми ПИБ. Минаха вече 9 дни от старта на услугата paypass. Не е ли вече време да дадете информация кои търговци имат вече ПОС терминали с тази технология? Би трябвало да знаете, нали от Вас ги получават? И още един глас от мен - кога ще тръгне yes.fibank.bg ?

  4. Моля да проверите кога сървърът на Виртуалния клон ще бъде активен.

  5. Здравейте отново. Днес бях във офис на ПИБ в Сити Център София с идеята да заменя съществуващата си карта Mastercard с PayPass такава, но колежката ви каза, че такава процедура няма... Единствената възможност била да кандидатствам отново за друга карта, съвсем отделна от първата. Съгласих се, при което се оказа, че всъщност съм предварително одобрен за издаване на нова карта Paypass, че даже съм включен в новата бонус програма, която никой не знам каква е, въпреки че мина времето, което се отброяваше на нейния сайт. Това като цяло е чудесно и много ме зарадва, но не е зле да информирате клиентите в такива случаи по някакъв начин. Също така се оказа, че по някаква причина в системата на банката на някои места стои новият ми адрес, на някои старият. А аз съм подал искане за промяна на адрес преди около 3 години. Иначе благодаря за оказаното внимание и още веднъж ви желая успех!

  6. Здравейте, г-н Колев. Благодарим за интереса! Разбира се. Бихте могъл да заявите желанието си за преиздаване на Вашата карта в удобен за Вас клон на ПИБ. Работим по списък с всички търговски обекти, в които ще може да се плаща безконтактно. Скоро ще можете да го откриете на сайта ни. Поздрави!

  7. Здравейте, ПИБ. Поздравления за новите услуги и инициативи. Предвиждате ли възможност клиенти, които ползват стандартен Mastercard, да могат да го сменят с новия? Също така бихте ли казали в кои търговски обекти може да се ползва услугата с безконтактните плащания? Успех!

  8. Привет, Миро! Надяваме се, че банкирането през мобилни телефони с най-разпространените операционни системи и браузъри ще е възможно скоро. Имаме предвид и идеята за мобилни приложения. Поздрави!

  9. Предвижда ли се възможност за електронно банкиране през андроид базирани смартфони? Имам предвид разработка на приложение за андроид маркет или поддръжка на браузъра.

  10. Здравейте, Ник, И благодарим за интереса. За съжаление, не разполагаме с такъв списък. Надяваме се, че скоро ще можем да дадем повече информация. Поздрави!

Коментирай