AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Има ли някъде списък с обектите, които поддържат PayPass?

  2. Здравейте, аматьор, Можете да си издадете допълнителна карта към вече издадена такава. По отношение на втория ви въпрос - към настоящия момент единствената възможност е да закриете едната от двете карти и да си издадете допълнителна карта към другата разплащателна сметка. Ако имате допълнителни въпроси, не се колебайте отново да ги задатете. Лек и приятен ден!

  3. Здравейте, г-н Сербезов, Полето "Дата на последно движение" временно е премахнато поради технически причини. Справка за датата на последното движение по Вашата сметка можете да правите от меню "Отчети по сметки". Поздрави.

  4. Здравейте, Прочетох, че нова услуга на ПИБ позволява издаването на дебитни карти от брандовете VISA Electron и Maestro към една и съща разплащателна сметка. Може ли да се приложи за съществуващи (вече издадени) карти, като същите преминат към една сметка?

  5. Здравейте. Искам да попитам защо от интернет банкирането екран салда по сметки сте махнали дата на последно движение? Също така и в екрана баланс по сметка ги няма вече дата на последен дебит и дата на последен кредит? Как се предполага, че аз като редови потребител ще разбера че имам движение по дадена сметка? Ще цъкам всеки ден извлечение по сметка, за всяка една сметка? Мисля, че и на другите потребители ще им е доста неудобно/неприятно? Моля за своевремен отговор.

  6. Здравейте, г-жо Веселинова, В такива ситуации препоръчително е да внесете натрупалата се минимална вноска и по двете карти. Ако ни предоставите своето ЕГН на marketing@fibank, бихме могли да направим и необходимата справка, за да Ви дадем по-точен отговор. Извиняваме се за обслужването, което сте получила, когато сте задала своите въпроси. Бихте ли споделила кой от клоновете на ПИБ сте потърсила съвет? Благодарим предварително. Лек и спорен ден!

  7. Здравейте! Клиент съм на банката от дълго време. Имам две кредитни карти, които в момента са блокирани поради неплащане. Посетих офис, за да се консултирам какви възможности имам. Искам да кажа, че съм много разочарована от арогантното отношение на служителите в този клон! Вярно, че в момента съм от "лошите клиенти", но все пак няма нужда от подобно държание! Въпроса ми е дали мога да платя минималната вноска само по една карта или е задължително и двете да се преструктурират в кредит?

  8. Привет, Артин! Към настоящия момент курсът на акциите на ПИБ не се публикува на сайта на банката. Можем да Ви препоръчаме два сайта, на които да го следите - Infostock и Investor. Поздрави!

  9. Здравейте, г-н Савов, Разбира се. Достатъчно е да посетите удобен за Вас клон на банката, където ще Ви бъде предоставена пълна информация и необходимата документация. Хубав ден!

  10. Здравейте, г-жо Драготинова. Получихме Вашето запитване и по електронната поща. Надяваме се, че нашият отговор от сутринта е пристигнал при Вас. Ако не е, молим да ни кажете, за да Ви го изпратим отново. Поздрави!

Коментирай