Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
Jingle Bells 2011-01-05 13:34:50
Здравейте,
Имам една огромна забележка относно сигурността в един от вашите клонове. Преди няколко дни отидох да внеса пари в моя сметка. Служителката ме попита на кое ЕГН - казах го. След това ме попита на чие име е сметката - казах го, защото си знам името все пак. И след това ме попита в коя от сметките (защото аз имам повече от една сметка при вас) и аз ѝ казах в коя. Проблемът в случая е, че изобщо не ми потърси лична карта, за да ме идентифицира аз ли съм (титулярът по сметка) или е друг човек. Тя е заключила, че съм аз от казаното ЕГН и външният ми вид, който отговаря на ЕГН-то. Но можеше да е друг човек, който отива да внесе пари в моя сметка и тогава въпросът на служителката "В коя от сметките да вкарам парите" би бил издаване на лична информация.
AskFibank 2011-01-05 10:23:45
Привет, Abvto! Разбира се! В сайта на ePay е достатъчно да посетите менюто "Преводи", където е описан подробно и самият процес. Там едно от условията е да заредите своята микросметка със желаната сума, преди да наредите превода. Бихме искали да Ви препоръчаме и нашия Виртуален клон, чрез който можете да банкирате още по-лесно и удобно.
AskFibank 2011-01-05 10:19:46
Здравейте, Мариана, Когато теглите пари от депозит на падеж, не дължите такса. Бихме искали да Ви помолим предварително да се свържете с клона, в който смятате да закриете депозита, за да сме сигурни, че сумата ще бъде налична. Благодарим Ви! Поздрави!
Abvto 2011-01-04 12:18:45
Здравейте,
Може ли да наредя вносна бележка (превод към физическо лице) през E-Pay от дебитна карта Visa Electron?
Благодаря предварително,
А.
Мариана 2011-01-04 10:19:45
Здравейте!
Моят въпрос е: Когато изкам да закрия депозита на датата на падежа, но сумата е около 10 000 евро - дължа ли някаква такса. Благодаря предватително за отговора!
Customer Support 2011-01-04 10:02:59
Здравейте! Благодарим Ви за сигнала. Банкоматите се проверяват редовно за неизправности, които се стараем да отстраняваме своевременно. Съжаляваме за причиненото неудобство, и двата банкомата вече работят. За много успешни и късметлийски години! Поздрави :-)
:) 2011-01-03 21:56:08
Здравейте и Честита Нова Година!
Бих искал да ви обърна внимание, че банкоматът на бензиностанцията на ОМВ на бул.Рожен е извън строя в 90% от случайте, в които ми се е наложило да го ползвам. Дали е някакво лошо стечение на обстоятелствата не знам, но от 6-7 опита за теглене в рамките на 2-3 месеца само 1 беше успешен. Чувам и от други хора, съседи и т.н., че много често не бил работел. Неприятно се получи и че и този на Ломско Шосе до входа на офиса ви също не работеше през празничните дни. Очевидно поддръжката на тези устройства не качествена.
AskFibank 2011-01-03 16:27:24
Здравейте, passat! Промените в закона се отнасят за всички договорни отношения, независимо от датата на сключването им. В тази връзка, клаузата отпада и за договори, сключени преди влизането в сила на измеменията в закона. С поздрави и пожелания за една по-лека, успешна и късметлийска Нова година! :-)
passat 2011-01-03 13:41:19
Здравейте! Въпросът ми е във връзка с влезлите преди 4 дни изменения в закона за кредитните институции. Виждам, че в новите договори за срочни депозити е отпаднала клаузата за евентуална промяна на изплащаната лихва при промяна на пазарните условия. Тази клауза отпада ли и за договорите за срочен депозит, сключени преди 31.12.2010?
Поздрави и успешен ден!
AskFibank 2010-12-27 11:03:39
Здравейте, Стоян! И честит имен ден! Съжаляваме за забавянето. На посочения от Вас имейл ще Ви изпратим писмо. Молим в отговор да ни изпратите своето ЕГН, за да направим необходимата справка и да Ви отговорим по-точно. Благодарим Ви предварително!