AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, г-н Петров. Както Ви отговорихме и на запитването по електронната поща, кредитните карти на ПИБ със своята Cash Back програма, гратисен безлихвен период, пълна ЧИП функционалност, безплатни онлайн и пощенски извлечения и много други отдавна са и продължават да бъдат на първо място в България по ползваемост по данни на международните картови организации. Картовият екип на банката работи усилено по внедряването на редица нови за страната услуги, с които се надяваме да зарадваме своите клиенти още преди края на тази календарна година. Поздрави!

  2. Здравейте, през май 2010г направих преводи на каса до друга банка/застраховка живот/. О т банката ми се обадиха скоро и ми казаха, че няма пристигнал такъв превод при тях, а аз междувременно съм изгубила преводните нареждания. В мен са останали само бележките за такси и комисиони, в които е записан номера на операцията. Поисках информация за превода от ПИБ, но от там ме препратиха към Алианц, а тям няма превод. Как мога да получа копие от платежното нареждане към съответните разписки с такси и комисиони за ПИБ? Благодаря предварително

  3. Купил съм си акции от ПИБ преди можех да открия по сайта на банката курса на акциите,сега вече не мога!
    Може ли да ми помогнете като ми дадете линк по който да проверявам как вървят акциите на ПИБ!

    Сърдечни поздрави:Артин

  4. Здравейте!
    Може ли да ми обясните, защо кредитните карти на ПИБ са с лихва около 20,5 процента,а на другите банки са около 17 процента. МПВ по картите на ПИБ от 3 процента също е доста утежняваща, въпреки че на пръв поглед е добре!

  5. Здравейте, г-жо Кернова. Приемете нашето съжаление и искрени пожелания за успех във Вашата професионална реализация! Благодарим Ви за добрите думи. Поздрави от Екипа на ПИБ!

  6. мога ли да си получавам пенсия по банков път

  7. Здравейте, ПИБ. Пиша ви с най-добри чувства, не искам да ме разберете погрешно. Искам да ви информирам, че вече имаме нов ПОС-терминал от друга банка, който функционира по същата технология, през същата мобилна мрежа, но проблемът вече го няма. Това идва в подкрепа на моята теория, че проблемът не беше в обхвата на мобилните телефони, в конструкцията на сградата или други фактори, които не зависят от вас. От тази гледна точка ми се струва, че твърде лесно позволихте на един ваш клиент (в случая дружеството, което представлявам) да престане да ползва услугите ви. Вероятно месечната такса за поддръжка на терминала и комисионните за извършените транзакции са незначителна сума на фона на общите приходи на банката. Не смятам, че в дългосрочен план тази политика би се отразила добре на приходите ви, обаче. Същото това дружество ползва и други продукти, които ви носят доста повече приходи, да не говорим, че впечатлението, което оставихте у мен, по един или друг начин ще се пренесе към мои приятели, наши колеги, които също ползват ваши услуги. Пак повтарям, че не искам да бъда разбран погрешно, аз харесвам ПИБ и ползвам с удоволствие услугите. Смятам, че трябва да помислите по въпросите, които засегнах и да анализирате конкретно този казус, за да намерите ключа към разрешаването на други подобни напред във времето. В противен случай рискувате да губите и други лоялни клиенти. Лоялността според моите разбирания следва да бъде двустранна, да не се изразява само в спазване на срокове от страна на клиентите. Трябва да се изразява и в спокойствието, което следва клиентът да има, а именно, че има партньор до себе си в лицето на банката.

  8. Кандидатствах за работа в банката, при което ходих на първо и второ интервю. За мен това е най-добрата банка, имам огромно желание да работя за вас и искрено съжалявам, че не ме одобриха за позицията, за която кандидатствах - Специалист общи банкови операции. Искам да изкажа благодарността си към г-жа Богдана Дараданова, която се отнесе към мен с огромно уважение и разбиране, не само на интервюто, но и след това, когато ми се обади, за да ми даде отрицателен отговор.

  9. Здравейте, г-н Колев. Съжаляваме за причиненото неудобство. Ще направим нужните справки и ще се свържем с Вас във възможно най-кратък срок. Поздрави!

  10. Здравейте, ПИБ. От известно време имам проблем с ПОС-терминал, който ползваме в търговски обект. През изминалите няколко седмици дебатирах многократно проблема с колегите, които се занимават с ПОС-терминали и които отговарят на телефоните, които са залепени върху самия терминал. Проблемът се състои в това, че повечето транзакции не се получават успешно и се налага рестартиране на устройството, а дори и след рестартиране не винаги се получава успешно плащане. Това е голямо неудобство за нас и води до откази на клиенти, което за нас не е приемливо. Колегите ви ни предоставиха нов терминал, с който нещата стоят по същия начин и дори пробвахме с карти на два от мобилните оператори, но ефект нямаше. За съжаление промяна не последва. Като цяло след последния ни разговор не останах с впечатление, че има какво още да се направи, което мен лично не ме устройва и ме кара да мисля за други банки. Нямам желание да използвам услугите на други банки, но за съжаление в конкретния контекст нямам и голям избор. В тази връзка ви моля за следното, като някакъв последен опит да се разреши проблема: моля да ми бъде предоставено друг модел ПОС-терминално устройство (забелязвам, че в някои магазини има едни по-малки портативни и мобилни устройства, които според мен действат по-бързо). Моля също така по възможност това ново устройство да бъде заредено с карта на GLOBUL, тъй като този оператор ползваме всички във офиса и търговския обект и проблеми с обхвата няма. Надявам се да удовлетворите молбата ми, за да се разреши този изключително неприятен проблем. Може да се свържете с мен на служебния ни телефон (02) 400 50 40 или на личния ми мобилен телефон, който имате в клиентското ми досие. Благодаря предварително.

Коментирай