AskFibank

Fibank 2976

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, г-н Савов, Разбира се. Достатъчно е да посетите удобен за Вас клон на банката, където ще Ви бъде предоставена пълна информация и необходимата документация. Хубав ден!

  2. Здравейте, г-жо Драготинова. Получихме Вашето запитване и по електронната поща. Надяваме се, че нашият отговор от сутринта е пристигнал при Вас. Ако не е, молим да ни кажете, за да Ви го изпратим отново. Поздрави!

  3. Здравейте, г-н Петров. Както Ви отговорихме и на запитването по електронната поща, кредитните карти на ПИБ със своята Cash Back програма, гратисен безлихвен период, пълна ЧИП функционалност, безплатни онлайн и пощенски извлечения и много други отдавна са и продължават да бъдат на първо място в България по ползваемост по данни на международните картови организации. Картовият екип на банката работи усилено по внедряването на редица нови за страната услуги, с които се надяваме да зарадваме своите клиенти още преди края на тази календарна година. Поздрави!

  4. Здравейте, през май 2010г направих преводи на каса до друга банка/застраховка живот/. О т банката ми се обадиха скоро и ми казаха, че няма пристигнал такъв превод при тях, а аз междувременно съм изгубила преводните нареждания. В мен са останали само бележките за такси и комисиони, в които е записан номера на операцията. Поисках информация за превода от ПИБ, но от там ме препратиха към Алианц, а тям няма превод. Как мога да получа копие от платежното нареждане към съответните разписки с такси и комисиони за ПИБ? Благодаря предварително

  5. Купил съм си акции от ПИБ преди можех да открия по сайта на банката курса на акциите,сега вече не мога!
    Може ли да ми помогнете като ми дадете линк по който да проверявам как вървят акциите на ПИБ!

    Сърдечни поздрави:Артин

  6. Здравейте!
    Може ли да ми обясните, защо кредитните карти на ПИБ са с лихва около 20,5 процента,а на другите банки са около 17 процента. МПВ по картите на ПИБ от 3 процента също е доста утежняваща, въпреки че на пръв поглед е добре!

  7. Здравейте, г-жо Кернова. Приемете нашето съжаление и искрени пожелания за успех във Вашата професионална реализация! Благодарим Ви за добрите думи. Поздрави от Екипа на ПИБ!

  8. мога ли да си получавам пенсия по банков път

  9. Здравейте, ПИБ. Пиша ви с най-добри чувства, не искам да ме разберете погрешно. Искам да ви информирам, че вече имаме нов ПОС-терминал от друга банка, който функционира по същата технология, през същата мобилна мрежа, но проблемът вече го няма. Това идва в подкрепа на моята теория, че проблемът не беше в обхвата на мобилните телефони, в конструкцията на сградата или други фактори, които не зависят от вас. От тази гледна точка ми се струва, че твърде лесно позволихте на един ваш клиент (в случая дружеството, което представлявам) да престане да ползва услугите ви. Вероятно месечната такса за поддръжка на терминала и комисионните за извършените транзакции са незначителна сума на фона на общите приходи на банката. Не смятам, че в дългосрочен план тази политика би се отразила добре на приходите ви, обаче. Същото това дружество ползва и други продукти, които ви носят доста повече приходи, да не говорим, че впечатлението, което оставихте у мен, по един или друг начин ще се пренесе към мои приятели, наши колеги, които също ползват ваши услуги. Пак повтарям, че не искам да бъда разбран погрешно, аз харесвам ПИБ и ползвам с удоволствие услугите. Смятам, че трябва да помислите по въпросите, които засегнах и да анализирате конкретно този казус, за да намерите ключа към разрешаването на други подобни напред във времето. В противен случай рискувате да губите и други лоялни клиенти. Лоялността според моите разбирания следва да бъде двустранна, да не се изразява само в спазване на срокове от страна на клиентите. Трябва да се изразява и в спокойствието, което следва клиентът да има, а именно, че има партньор до себе си в лицето на банката.

  10. Кандидатствах за работа в банката, при което ходих на първо и второ интервю. За мен това е най-добрата банка, имам огромно желание да работя за вас и искрено съжалявам, че не ме одобриха за позицията, за която кандидатствах - Специалист общи банкови операции. Искам да изкажа благодарността си към г-жа Богдана Дараданова, която се отнесе към мен с огромно уважение и разбиране, не само на интервюто, но и след това, когато ми се обади, за да ми даде отрицателен отговор.

Коментирай