AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. кога смятате да отворите клон в гр Самоков

  2. П.С. Таксите не са 12 евро, а 20!Това е обир.За превод на 3,77 евро събирате 20 евро такса.8 евро такса за некоректен ИБАН.Ами като е некоректен защо при извършването на превода системата го приема?А после слагате такса от 8 евро?Защо при извършването на превода не излиза съобщение от рода на "Внимание ИБАН некоректен,таксо в размер от 8 евро." Това в цивилизовните страни се нарича измама.Всъщност от няколко месеца ПИБ не пропуска възможност да ме разочарова,въпреки че допреди 6 месеца бях на мнение,че това е една от най-коректните банки в България.Но времената се менят.Всичко най-добро!

  3. Здравейте,защо от фирмена сметка в евро се удържа такса порто и такса за превод при преводи в чужбина?Според моята информация има споразумение за страните от ЕС когато сметките са евро да не се удържат такси?Чуждата банка няма такси за получаване на преводи и казва,че е незаконно да се удържат 12 евро такса при превод на 3,77 евро?За мен това е спънка за сделки с чужди клиенти.Благодаря и весели празници!

  4. Къде може да видя повече информация за програмата MatserCard Yes.

  5. Здравейте, г-н Сербезов. Списъкът с търговците, при които може да се плаща безконтактно, вече е достъпен онлайн. Можете да го откриете в сайтовете на MasterCard PayPass и Maestro PayPass или тук във pdf-формат. Ще го обновяваме редовно. Съвсем скоро очаквайте и новини за програмата Yes. Поздрави!

  6. Привет, г-н Гочев, Съжаляваме за затрудненията с достъпа до Виртуалния клон. Проблемът бе технически и го отстранихме своевременно. Поздрави!

  7. Здравейте, г-н Колев, Извиняваме се за объркването. Стандартната карта MasterCard и безконтактната карта MasterCard PayPass представляват два самостоятелни продукта, като MasterCard PayPass предлага по-разширени възможности. Информация за програмата и покана за издаване на картата Yes вероятно не сте получил поради непълна или неточна адресна информация. Ще се свържем с Вас по електронната поща, за да уточним този въпрос. Поздрави!

  8. Здравейте,
    днес (09/12/2010) по пощата получих извлечението от кредитната си карта за периода 20/10/2010 - 19/11/2010. Не стига това, че идва три седмици (!!!) след края на периода, ами и крайния срок за плащане на минималната вноска е бил преди 3 дни - на 6/12/2010. Обърнете внимание на куриерите, с които работите, както и на вътрешната си организация!!!

  9. Здравейте, уважаеми ПИБ. Минаха вече 9 дни от старта на услугата paypass. Не е ли вече време да дадете информация кои търговци имат вече ПОС терминали с тази технология? Би трябвало да знаете, нали от Вас ги получават? И още един глас от мен - кога ще тръгне yes.fibank.bg ?

  10. Моля да проверите кога сървърът на Виртуалния клон ще бъде активен.

Коментирай