AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, г-жо Димова, Можете да я прехвърлите в удобен за Вас клон на ПИБ. Единственото, което е необходимо да направите, е да пуснете заявление. Картата е издадена на Ваше име и Вие можете да се разпореждате с нея както прецените за най-добре. Поздрави!

  2. Здравейте, Stoyna. Бихме могли да Ви препоръчаме електронната информационна услуга My Fibank. Регистрирайки се за нея, Вие се отказвате от хартиените извлечения, но на сайта на услугата можете да следите движенията по всичките си сметки, задължения по кредитната карта и др. Услугата е безплатна. Повече за нея можете да разбете тук. Поздрави!

  3. Здравейте, vraykov, Можете да се възползвате от застраховката си към кредитна карта, ако преди настъпване на евентуалното застрахователно събитие сте заплатили с кредитната си карта самолетен билет, туристическа услуга или сте направили плащане в търговската мрежа извън България. Ако не е изпълнено някое от тези условия, застраховката не е активна. Покритията при застрахователно събитие са в зависимост от бранда на картата - Classic, Gold или Platinum, като табличка с точните суми е поместена в този pdfpdf-документ. Заплащане на каквито и да било стоки или услуги е невъзможно, ако сумата надхвърля наличността по картата. При надхвърляне на кредитния лимит се дължи лихва за неразрешен овърдрафт. Поздрави!

  4. Здравейте, г-н Симеонов! Възможно е да се промени Вашият адрес, но за целта Ви молим да пишете на е-мейл: cards@fibank.bg, след което колегите ще Ви насочат за последващите стъпки. Поздрави от Екипа на ПИБ.

  5. Здравейте, Yordanka. Благодарим Ви за отправеното предложение. Идеята е интересна и ще се постараем да я реализираме за удобство на нашите клиентите. Поздрави!

  6. Здравейте,
    Имам дебитна карта от Първа инвестиционна банка издадена от клон Хали София - на втория етаж
    Тъй като е издадена служебно от МТСП а аз Вече не работя там по какъв начин мога да прехвърля обслужването и в Бургаски клон или трябва да я закрия
    Благодаря Ви предварително

  7. Интересувам се как мога да спра да получавам известия по пощата относно кредитната ми карта.

  8. Предстои ми пътуване в Англия, интересувам се какви са условията да използувам медицинската застраховка на кредитната ми карта VISA ако не дай боже се случи нещо. Мога ли да платя разходите по медицински услуги с картата ако сумата надхвърля моментната наличност и дължа ли някакви неустойки за надхвърлен кредитен лимит. Мерси предварително.

  9. Здравейте,

    Притежавам кредитна карта с неснижаем остатък MasterCard от вашата банка. Карта е регистрарана на моя постоянен адрес в г. София. Настоящият ми адрес обаче е в САЩ и през последните няколко месеца ми се случва на няколко пъти при резервация на хотел карта да ми бъде отказана заради не-съответствие на адреса. Предполагам че хотела автоматично изпраща в заявката за проверка моя настоящ адрес.

    Въпросът ми е, дали е възможно към регистрацията на картата ми да бъде добавен и втори (настоящият ми) адрес.

    Благодаря!

  10. още една идея от мен - възможно ли е в интернет банкирането и my fibank да се добавки нещо като счетоводна добавка за вид разходи, които се правят с кредитни и дебитни карти по категории - например хипермаркети, горива, плащане на битови сметки и т.н.
    по този начин всеки клиент по-лесно би могъл да следи къде има най-големи разходи при пазаруване със съответната карта.

Коментирай