AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, г-жо Веселинова, В такива ситуации препоръчително е да внесете натрупалата се минимална вноска и по двете карти. Ако ни предоставите своето ЕГН на marketing@fibank, бихме могли да направим и необходимата справка, за да Ви дадем по-точен отговор. Извиняваме се за обслужването, което сте получила, когато сте задала своите въпроси. Бихте ли споделила кой от клоновете на ПИБ сте потърсила съвет? Благодарим предварително. Лек и спорен ден!

  2. Здравейте! Клиент съм на банката от дълго време. Имам две кредитни карти, които в момента са блокирани поради неплащане. Посетих офис, за да се консултирам какви възможности имам. Искам да кажа, че съм много разочарована от арогантното отношение на служителите в този клон! Вярно, че в момента съм от "лошите клиенти", но все пак няма нужда от подобно държание! Въпроса ми е дали мога да платя минималната вноска само по една карта или е задължително и двете да се преструктурират в кредит?

  3. Привет, Артин! Към настоящия момент курсът на акциите на ПИБ не се публикува на сайта на банката. Можем да Ви препоръчаме два сайта, на които да го следите - Infostock и Investor. Поздрави!

  4. Здравейте, г-н Савов, Разбира се. Достатъчно е да посетите удобен за Вас клон на банката, където ще Ви бъде предоставена пълна информация и необходимата документация. Хубав ден!

  5. Здравейте, г-жо Драготинова. Получихме Вашето запитване и по електронната поща. Надяваме се, че нашият отговор от сутринта е пристигнал при Вас. Ако не е, молим да ни кажете, за да Ви го изпратим отново. Поздрави!

  6. Здравейте, г-н Петров. Както Ви отговорихме и на запитването по електронната поща, кредитните карти на ПИБ със своята Cash Back програма, гратисен безлихвен период, пълна ЧИП функционалност, безплатни онлайн и пощенски извлечения и много други отдавна са и продължават да бъдат на първо място в България по ползваемост по данни на международните картови организации. Картовият екип на банката работи усилено по внедряването на редица нови за страната услуги, с които се надяваме да зарадваме своите клиенти още преди края на тази календарна година. Поздрави!

  7. Здравейте, през май 2010г направих преводи на каса до друга банка/застраховка живот/. О т банката ми се обадиха скоро и ми казаха, че няма пристигнал такъв превод при тях, а аз междувременно съм изгубила преводните нареждания. В мен са останали само бележките за такси и комисиони, в които е записан номера на операцията. Поисках информация за превода от ПИБ, но от там ме препратиха към Алианц, а тям няма превод. Как мога да получа копие от платежното нареждане към съответните разписки с такси и комисиони за ПИБ? Благодаря предварително

  8. Купил съм си акции от ПИБ преди можех да открия по сайта на банката курса на акциите,сега вече не мога!
    Може ли да ми помогнете като ми дадете линк по който да проверявам как вървят акциите на ПИБ!

    Сърдечни поздрави:Артин

  9. Здравейте!
    Може ли да ми обясните, защо кредитните карти на ПИБ са с лихва около 20,5 процента,а на другите банки са около 17 процента. МПВ по картите на ПИБ от 3 процента също е доста утежняваща, въпреки че на пръв поглед е добре!

  10. Здравейте, г-жо Кернова. Приемете нашето съжаление и искрени пожелания за успех във Вашата професионална реализация! Благодарим Ви за добрите думи. Поздрави от Екипа на ПИБ!

Коментирай