AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, г-н Маринчев. Благодарим Ви за сигнала. Ще проверим предназначението на споменатата бутилка и следите от масата. Сърдечни поздрави от Екипа на ПИБ :-)

  2. Здравейте, Йорданка. Благодарим Ви за идеята - ще я вземем предвид при разработването на този продукт. Поздрави от Екипа на ПИБ и приятен ден!

  3. Аз пък съм доволен от услугите.

    Но ми направиха впечатление две неща, нямащи общо с услугите като цяло, а свързани с екстериора и интериора.

    Моля Ви, разкарайте тази пластмасова бутилка от Кока-Кола, изрязана наполовина, която покрива някаква крушка на бариерата пред централния Ви офис на Драган Цанков 37, за да не я вали дъжд - изглежда като катун. И може да махнете (също там) и ръждясалата маса в средата на офиса на долния етаж, която е оставила следи по пода - доста мизерно изглежда това за централен офис на хубава банка :)

    Поздрави и с най-добри пожелания ;)

  4. здравейте,

    Бих искала да ви предложа нова услуга - 2 кредитни карти за 1 акаунт - Visa и Mastercard.

    Мисля, че такава услуга би била полезна за нас - Вашите клиенти.



    Поздрави,

    Йорданка

  5. Здравейте, г-жо Йорданова. Актуален списък с обектите, в които можете да пазарувате с кредитната карта First Lady, можете да откриете на сайта на Дайнърс клуб България. Поздрави!

  6. Здравейте, г-жо Вълчева. Ако дружеството не е пререгистрирано в агенцията по вписванията, е необходимо да се представи документ за актуалното му състояние от Съда. За закриването на самата сметка е необходимо присъствието или на управителя на фирмата, или на лице, упълномощено да извършва операции по откриване или закриване на фирмени банкови сметки. Поздрави!

  7. Здравейте, г-н Петров. Благодарим Ви за коментара и съжаляваме за причиненото неудобство. Наши клиенти сигнализират, когато забележат, че определен банкомат не фукнционира. Така можем своевременно да вземем мерки и да отстраним проблема. В такива случаи препоръчваме нашите клиенти да потърсят друг банкомат на банката, за да могат да извършат желаната операция. Още веднъж, съжаляваме за причиненото неудобство. Поздрави от Екипа на ПИБ

  8. Здравейте!
    Отскоро имам Кредитна карта First Lady и имам желание да я използвам търговски обекти, но вече няколко пъти ми се случи да ми кажат в магазина, че не мога да плащам с такава карта. Въпросът ми е къде има списък с всички търговски обекти, в които мога да използвам картата си, а не само на тези, в които получавам отстъпка?
    Благодаря Ви предварително!

  9. Здравейте!
    Преди реме споделих с Вас, че не мога да се свържа с клон на банката. Забравих за този дребен проблем.
    Тази сутрин обаче - отново проблем. Банкомат на ПИБ ми отказва транзакция. Този път се свързах с посочения телефон, но пари не можах да изтегля. А ако разчитах единствено на тях? Служителката Ви ме посъветва да отида на друг банкомат. Аз не отидох. Е, това е.
    Преди време, когато изричах ПИБ, казвах го с гордст. Сега, за жалост не е точно така. Благодаря за вниманието.

  10. Здравейте, имам следното питане: Дружеството ни има разплащателна сметка в ПИБ и искаме да я закрием.Какви документи трябва да се приготвят и трябва ли задължително управителя на дружеството да отиде в банката или може упълномощено от него лице? Предварително Ви благодаря.

Коментирай