AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, Габриела. Срокът, в който се разглеждат документите, зависи от много фактори, сред които размер на кредита, вид на компания (дали е малко или средно предприятие, например), кредитен риск и пр. Затова и не бихме могли да Ви дадем точен максимален срок. Поздрави!

  2. Здравейте, интересува ме в какъв период от време след предоставянето на документите за кандидатстване за фирмен кредит, изисквани от Банката, ще стане ясно дали кредита ще бъде отпуснат или не, т.е. какъв е маскималният период за разглеждане на тези документи от Банката. Благодаря.

  3. Здравейте, BG. Благодарим Ви за Вашето мнение. Разбира се, обратната връзка е важна и ни помага да постигаме желаното качество на обслужване и предлагани продукти и услуги. Ще вземем предвид това, което споделихте с нас. Бихме искали да изразим съжалението си, че не сме могли да отговорим на Вашите очаквания. Поздрави от Екипа на ПИБ.

  4. Обратна връзка: ПИБ не е това, което беше! Нищо вече не ви отличава от коя да е банка в България...

    Вече преводите към собствени сметки не минават веднага във виртуалния клон...

    Обслужването става все по-неадекватно, не може ваши служители фронт офис да не правят разлика между кредитен и транзакционен лимит.

    Абсолютно недопустимо е пренебрежението, с което се отнасяте към свои клиенти при оспорване на плащания поради измама - и това при положение, че сте в период, когато промотирате кредитни карти.


    За мое съжаление вие вече не сте моята предпочитана банка... Гъвкавостта и качественото обслужване вече са само хубав спомен. Вие отлично знаете предполагам причините за това, аз ви пиша само за последствията, знам, че обратната връзка е важна, може някой да я вземе под внимание...

  5. Здравейте! В Интернет можете да се разплащате свободно с всички дебитни карти VISA Electron и всички кредитни карти, издавани от ПИБ. С дебитните карти Maestro можете да извършвате плащания на комунални услуги през epay.bg. Надяваме се, че с това отговаряме на Вашия въпрос. Поздрави!

  6. Ангел Тодоров казва: 09 септември, 2010 в 11:57
    Здравейте,
    ПИБ предлага ли виртуални ПОС терминали за обработка на плащания от web магазини

    ....
    ЗДравейте!

    Как може да се плаща онлайн с дебитни карти издадени од ПИБ? Има такова плащане през интерфейс на Борика, но за карта на ПИБ не може да се активира "Секретен ключ за Борика". Да не би това да е валидно само за карти, които имат логото на Борика, независимо, че и еднитие и другите са Maestro ....

    Поздрави!

  7. Здравейте, г-н Петров. Според изискванията на Първа инвестиционна банка чужденстранните граждани задължително представят и задграничен паспорт, когато имат желание да извършват касови операции. Това се прави с цел Ваша сигурност. Поздрави!

  8. Здравейте, г-н Тосков. Съжаляваме, че не сме успели по-рано да отговорим на Вашия въпрос. Откриването на клон в Самоков е част от програмата ни за развитие. За съжаление, не можем да се обвържем с конкретен срок за изпълнение. Благодарим за запитването! И приятен ден.

  9. Здравейте,
    аз съм руски гражданин и имам постоянно пребиваване в РБ и лична карта на ппч, която използвам навсякъде в България като документ за самоличност. Тя изтича през 2012 г. Моля, обяснете на Вашите служители, че тази карта е достатъчна за удостоверяване на самоличността. Задграничния паспорт е задължителен при нови карти (едно картонче без снимка или други атрибути за удостоверяване на самоличността).

  10. Здравейте, Иван. Изпратихме Ви мейл, на който да отговорите, за да проверим за Ваше улеснение. Поздрави!

Коментирай