AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Кандидатствах за работа в банката, при което ходих на първо и второ интервю. За мен това е най-добрата банка, имам огромно желание да работя за вас и искрено съжалявам, че не ме одобриха за позицията, за която кандидатствах - Специалист общи банкови операции. Искам да изкажа благодарността си към г-жа Богдана Дараданова, която се отнесе към мен с огромно уважение и разбиране, не само на интервюто, но и след това, когато ми се обади, за да ми даде отрицателен отговор.

  2. Здравейте, г-н Колев. Съжаляваме за причиненото неудобство. Ще направим нужните справки и ще се свържем с Вас във възможно най-кратък срок. Поздрави!

  3. Здравейте, ПИБ. От известно време имам проблем с ПОС-терминал, който ползваме в търговски обект. През изминалите няколко седмици дебатирах многократно проблема с колегите, които се занимават с ПОС-терминали и които отговарят на телефоните, които са залепени върху самия терминал. Проблемът се състои в това, че повечето транзакции не се получават успешно и се налага рестартиране на устройството, а дори и след рестартиране не винаги се получава успешно плащане. Това е голямо неудобство за нас и води до откази на клиенти, което за нас не е приемливо. Колегите ви ни предоставиха нов терминал, с който нещата стоят по същия начин и дори пробвахме с карти на два от мобилните оператори, но ефект нямаше. За съжаление промяна не последва. Като цяло след последния ни разговор не останах с впечатление, че има какво още да се направи, което мен лично не ме устройва и ме кара да мисля за други банки. Нямам желание да използвам услугите на други банки, но за съжаление в конкретния контекст нямам и голям избор. В тази връзка ви моля за следното, като някакъв последен опит да се разреши проблема: моля да ми бъде предоставено друг модел ПОС-терминално устройство (забелязвам, че в някои магазини има едни по-малки портативни и мобилни устройства, които според мен действат по-бързо). Моля също така по възможност това ново устройство да бъде заредено с карта на GLOBUL, тъй като този оператор ползваме всички във офиса и търговския обект и проблеми с обхвата няма. Надявам се да удовлетворите молбата ми, за да се разреши този изключително неприятен проблем. Може да се свържете с мен на служебния ни телефон (02) 400 50 40 или на личния ми мобилен телефон, който имате в клиентското ми досие. Благодаря предварително.

  4. Здравейте, г-жо Димова, Можете да я прехвърлите в удобен за Вас клон на ПИБ. Единственото, което е необходимо да направите, е да пуснете заявление. Картата е издадена на Ваше име и Вие можете да се разпореждате с нея както прецените за най-добре. Поздрави!

  5. Здравейте, Stoyna. Бихме могли да Ви препоръчаме електронната информационна услуга My Fibank. Регистрирайки се за нея, Вие се отказвате от хартиените извлечения, но на сайта на услугата можете да следите движенията по всичките си сметки, задължения по кредитната карта и др. Услугата е безплатна. Повече за нея можете да разбете тук. Поздрави!

  6. Здравейте, vraykov, Можете да се възползвате от застраховката си към кредитна карта, ако преди настъпване на евентуалното застрахователно събитие сте заплатили с кредитната си карта самолетен билет, туристическа услуга или сте направили плащане в търговската мрежа извън България. Ако не е изпълнено някое от тези условия, застраховката не е активна. Покритията при застрахователно събитие са в зависимост от бранда на картата - Classic, Gold или Platinum, като табличка с точните суми е поместена в този pdfpdf-документ. Заплащане на каквито и да било стоки или услуги е невъзможно, ако сумата надхвърля наличността по картата. При надхвърляне на кредитния лимит се дължи лихва за неразрешен овърдрафт. Поздрави!

  7. Здравейте, г-н Симеонов! Възможно е да се промени Вашият адрес, но за целта Ви молим да пишете на е-мейл: cards@fibank.bg, след което колегите ще Ви насочат за последващите стъпки. Поздрави от Екипа на ПИБ.

  8. Здравейте, Yordanka. Благодарим Ви за отправеното предложение. Идеята е интересна и ще се постараем да я реализираме за удобство на нашите клиентите. Поздрави!

  9. Здравейте,
    Имам дебитна карта от Първа инвестиционна банка издадена от клон Хали София - на втория етаж
    Тъй като е издадена служебно от МТСП а аз Вече не работя там по какъв начин мога да прехвърля обслужването и в Бургаски клон или трябва да я закрия
    Благодаря Ви предварително

  10. Интересувам се как мога да спра да получавам известия по пощата относно кредитната ми карта.

Коментирай