AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, дебитната ми карта изтича в края на месеца, според информацията в сайта тя ще бъде преиздадена след 20 число на месеца и ще е налична за получаване в клона, от който съм я заявил. Аз съм в София, и доколкото си спомням, първата ми карта беше заявена онлайн, а след това беше сменена с карта с чип в офиса на бул. Стамболийски. Как мога да разбера в кой клон е новата карта, за да отида да я получа?

  2. Здравейте.
    Кога ПИБ ще открие офис в град Самоков

  3. Здравейте, г-н Колев. ПИБ няма практика да увеличава тези такси. В зависимост от реализирания оборот те биват занижени. За повече подробности и допълнителна информация можете да се свържете с нас на тел. (02) 81 71 119. Поздрави!

  4. Здравейте. Има ли промяна в таксите, които ПИБ удържа от търговците, които ползват ПОС-терминали? През последния месец ми се струва, че тези такси са се увеличили, но не мога да разбера точно как се изчисляват. Бихте ли ме информирали?

  5. Здравейте, г-н Петков, Във Виртуалния клон на ПИБ извлечение, баланс и салдо по сметка се взимат от счетоводната система на Банката. Докато не мине осчетоводяване сумите не могат да бъдат видени. Осчетоводяването отнема максимум пет дни, след което сумите могат да бъдат видени във Виртуалния клон. Поздрави, Екип на ПИБ

  6. Добър ден.Преди 2 дни си дръпнах парите от ПейПал към дебитната ми карта.В ПП статуса на прехвърлянето е "Completed",но не виждам сумата в баланси си в e-fibank.Сега парите в картата ли са ми и промените в интернет банкирането по-бавно ли става?

  7. @ Динов Здравейте! Ако магнитната лента не е засегната, би следвало да можете да оперирате с картата. Бихме Ви посъветвали да я подновите, тъй като търговци могат и да откажат да я приемат. Ще дължите и такса подновяване. Поздрави!

  8. Здравейте,

    Преди няколко дни в офиса Ви в МОЛ София използвах банкомата в офиса на банката. Но след края на операцията, банкомата ми върна картата, но леко счупена в единия ъгъл на магнитната лента.

    Въпросът ми е какво трябва да направя в този случай и, ако реша да си преиздам картата по-рано, дали трябва да заплащам таксата за преиздаване.

    Поздрави. :)

  9. @ АнгелТодоров Здравейте! ПИБ предлага търсената от Вас услуга. Повече информация за нея можете да получите на един от тези телефони:

    8002121 8171119
    или на имейл:
    slidya@offices.fibank.bg grosen@offices.fibank.bg
    Поздрави!

  10. @ Ale Здравейте! Датата, от която тарифата влиза в сила, е отбелязана в глава "Заключителни разпоредби" на Тарифата. Ще имаме предвид и Вашето предложение. Поздрави!

Коментирай