AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,

    от вчера (предните дни не съм го използвал) Токън у-вото не показва последните няколко цифри както трябва. Говорих с виртуалния банков клон и ми казаха че го използвам вече над 3 години и половина и най-вероятно батерията в него е към края си :) Производителя давал гаранция на тези устройства две години. Ок, съгласен съм нормално е да е така.

    Но защо трябва сега да платя 28 лв. за ново у-во ??? При положение че имам електронни подписи, каква е ползат от токън у-вото, като трябва на всеки две години да плащам по 28 лв. за ново, вместо да си ползвам електронните подписи за които плащам всяка година и ги ползвам навсякъде (НАП, ТР).

    Нали идеята все пак да ползвам финансовите услуги на банката, а не да купувам у-ва :) Разбираемо да е някаква минимална сума, но почти 30 лв. си е сума :)

    1. Здравейте, г-на Танев, Както всяка друга техника и токен устройството има определен гаранционен период, независимо дали се ползва или не. В случай че устройството прояви дефект след този период, отстраняването/ подмяната е за сметка на клиента. Ако банкирате предимно онлайн и извършвате множество преводи, за Вас може би ще бъде подходящ банковият пакет "Моят избор онлайн". Поздрави, Екипът на Fibank

    1. Благодаря за отговора, не видях че предлагате такива пакети. А и търсих доста на сайта ви но не ги намерих преди да пиша тук. Трябва да сложите линк в горното меню когато се позиционира мишката в/у Частни клиенти. Сега се вижда само когато се кликне в/у Частни клиенти в колонката с подменю в ляво. А повечето посетитите избират директно от главното меню което се отваря при mouseover.

  2. Здравейте, имам въпрос относно предстящите промени в таксите ви: http://fibank.bg/uploads/_Tariff_Bulletin/docs/Tariff_change_08-04-2016.pdf

    Правилно ли тълкувам, че ще дължа такса, при превод между личните ми сметки ?

    1. Здравейте, г-н Папов, Считано от 08.04.2016 г. при преводи от и по сметки на един и същ титуляр (физическо лице) в Първа инвестиционна банка се дължи такса 0,10 лв., ако преводът е изпълнен на гише в офис/ клон на Банката. Преводите през Виртуалния ни банков клон остават безплатни. Поздрави, Екипът на Fibank

  3. Здравейте, открили сме сметка на юридическо лице 2008г,по която тогава е отпуснат овърдрафт.След пълното му погасяване през Ноември 2009г сметката абсолютно под никакъв повод не сме я използували а по нея започват да се начисляват едни такси за обслужване които към момента възлизат на около 950лв.Мисля ,че след като тогава за всичките наши действия бяхме уведомявани с писма или по телефон би било редно по някакъв начин да бъдем уведомени за тези такси.Или по този начин си формирате част от печалбата?Защото се уверих ,че ние не сме единствените"ужилени" по този начин! Моля за вашето съдействие

    1. Здравейте, г-жо Кондакова, можете да подадете възражение относно таксите, като посетите наш офис или на имейл: complaints@offices.fibank.bg. За съдържанието на възражението ще Ви бъде полезна тази информация: http://fibank.bg/bg/protsedura-za-podavane-i-razglejdane-na-vazrajeniya-na-klienti/page/2386 Поздрави, Екипът на Fibank

  4. Здравейте!
    От години имам открити сметки във Вашата банка. Сметки, които от много дълго време не се ползват. Едната е открита в Бургас. За другата дори нямам спомен, най-вероято е открита в София и към нея се води и дебитна карта с отдавна изтекъл срок. И двете сметки не се ползват. Днес разбрах, че за нещо, което не ползвам дължа пари. За първата 57,87 лева, за втората 26,78 лева. От офиса, който посетих случайно и по други причини ми казаха да се обърна към Вас и да помоля сметките да бъдат закрити служебно.
    Надявам се да се свържете с мен за да ме уведомите какво може да се направи и молбата ми да бъде удовлетворена!
    С уважение: Мария Нейкова

    1. Здравейте, г-жо Нейкова, можете да подадете възражение на имейл: complaints@offices.fibank.bg, като следвате описаната процедура тук: Поздрави, Екипът на Fibank

  5. Здравейте,

    Използвах кредитна карта, която закрих преди около 4 години. В молбата за закриване поисках да ми бъде закрита и доларовата сметка към нея. Днес случайно разбрах, че сметката не е закрита и съответно за този период са ми начислени такси на стойност 51 лв.?! През този период никой не ме е уведомил, че имам задължения (на минус е сметката ) въпреки че телефонът ми не е променян. Моля сметката ми да бъде закрита и задълженията сторнирани.

Коментирай