AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, г-н Каринков, Можете да подадете официално възражение с искане за сторниране на натрупаната такса - във всеки клон на Банката или по имейл. Процедурата за подаване и разглеждане на възражения на клиенти е подробно описана тукЖелаем Ви успешен ден! :) Поздрави, Екипът на Fibank

  1. Здравейте, каква е причината картови транзакции в евро (плащане през сайт) от кредитна Mastercard, издадена към сметка в лева, да се отразяват по различни валутни курсове - например, извършено плащане за 152,84 евро, получен СМС за левовата му равностойност 299,18 лв (курс 1,9574лв) същата равностойност се вижда и в Менюто Картови авторизации в My Fibank и във Виртуалния клон. 3 дни по-късно в Отчета на сметката, същата операция е осчетоводена с левова равностойност 312,71 лв (курс 2,046 лв), и върху тази сума е удържана и таксата за плащане от 0,25%. Според общите условия за карти Mastercard, чл.6.11 се взима предвид и курсът на картовия оператор, който за датата на транзакцията е бил 1,9611 лв). Озадачава ме, че при осчетоводяване на транзакцията е приложен курс от почти 2,05 лв за евро, който е доста по-различен от официалния обменен курс на ПИБ, както и на Mastercard?

    Благодаря ви предварително.

    1. Здравейте, г-жо Петрова. Ето тук подробно сме описали валутните курсове за картови трансакции. Надяваме се, че информацията ще Ви бъде полезна :) Поздрави, Екипът на Fibank

  2. Здравейте! Имам депозит към вас на програма 6 х 6, но мисля да го прехвърля на стандартен депозит за 36 месеца или на депозит 60 месеца. Кой от двата бихте ми препоръчали?

    1. Здравейте, г-н Димитров, Ако се двоумите конкретно между тези два депозита, бихме Ви препоръчали този за 60 месеца. Той има по-добри условия, отнасящи се до предсрочното прекратяване. При 60-месечния, ако прекратите предсрочно депозита, ще получите половината от лихвата за текущия период (5 периода по 12 месеца) и цялата лихва за приключилите периоди. При предсрочно прекратяване на 36-месечния депозит ще загубите цялата лихва по депозита. Със 60-месечният депозит също така си запазвате добри лихвени проценти за по-дълъг период от време на фона на понижаващите се лихви на пазара. Надяваме се, че сме Ви били полезни :) Поздрави, Екипът на Fibank

  3. Zdrawejte,
    От началото на 2016 има промени в Paypal - вече не работи top up през Trustpay (това е официално). Не става и директно - поне за моята карта Виза електрон от Вашата банка.
    Моля да ми кажете как да си прехвърля пари от картата на Paypal сметката?

    1. Здравейте, г-жо Даскалова, Pay pal е външна организация. Промяната, която е извършена при тях, няма отношение към картите, издавани от Първа инвестиционна банка. При тях всичко си работи нормално и без проблем. Съветваме Ви да се допитате до pay pal на какво може да се дължи проблемът и как да го отстраните. Поздрави, Екипът на Fibank

  4. Здравейте! Защо не направите Мобилно приложение на Fibank за операционната система Windows Phone 10?

  5. Здравейте, при посещение във Ваш офис ми казаха, че имам предварително одобрение за кредитна карта. Попълниха ми документите и останах с впечатление, че в рамките на три дни ще получа обаждане. Бихте ли ме ориентирали за реалните срокове, тъй като вероятно не съм разбрал правилно.

    Поздрави!

    1. Здравейте, картата Ви ще бъде в избрания от Вас клон на Банката на 1 юни (в сряда). Успешна седмица! :) Поздрави, Екипът на Fibank

Коментирай