AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, при посещение във Ваш офис ми казаха, че имам предварително одобрение за кредитна карта. Попълниха ми документите и останах с впечатление, че в рамките на три дни ще получа обаждане. Бихте ли ме ориентирали за реалните срокове, тъй като вероятно не съм разбрал правилно.

    Поздрави!

    1. Здравейте, картата Ви ще бъде в избрания от Вас клон на Банката на 1 юни (в сряда). Успешна седмица! :) Поздрави, Екипът на Fibank

  2. Малко обратна връзка относно мобилното приложение и NFC плащанията: Ползвам galaxy s7 и въпреки, че апликацията се регистрира в Tap and Pay, дава грешка, ако се опитам да платя без да отворя апликацията. Надявам се да поддържате това в бъдеще. В България работи чудесно, в чужбина не толкова. На много немски терминали на втория третия път минават плащанията. Транспортът в Лондон който приема други апликации, които емулират MasterCard, както и Apple Pay, отказват твърдо да приемат моя телефон.

    1. Здравейте, г-н Вълков. Благодарим Ви за обратна връзка. Ще разгледаме детайлно описаните от Вас ситуации :) Хубав ден! :) Поздрави, Екипът на Fibank

  3. Здравейте Fibank,
    Искам да задам въпрос свързан с регистрацията ми в My Fibank. Направих я преди няколко месеца и забравих да я завърша, опитах със забравена парола, но ми иска клиентски номер, който аз не знам. Въпросът ми е как мога да получа клиентския си номер?
    Благодаря предварително!

    1. Здравейте, Михаела, Клиентския си номер можете да намерите в документи, издадени от Банката при операции на гише (вноска на каса, теглене на каса и др.). В случай че не пазите подобен документ, ще бъде необходимо да посетите удобен за Вас клон на Банката, от който да получите клиентския си номер. Поздрави, Eкипът на Fibank

  4. Здравейте, мога ли по една и съща сметка да имам две дебитни карти ? Едната виза другата маестро или мастеркард. Каква точно е раликата между маестро и мастеркард ?
    Благодаря !

    1. Здравейте, Няма ограничение за броя издадени карти към 1 Ваша сметка. Можете да издадете основна или допълнителна карта към Ваша сметка, към която вече имате една дебитна карта. Спецификите на картата Maestro можете да разгледате тук, а на Maestro Pay Pass - тук. Подробно сме разказали за дебитната карта MasterCard Pay Pass тук. Поздрави, Екипът на Fibank

  5. Здравейте отново!
    Благодаря за разиграването, за разполагането с моите средства както Вашата банка намери за добре без моето съгласие, за незаинтересуваното отношение към Вашите клиенти и за загубеното време, средства и нерви!
    Уверявам Ви, че повече няма да използвам Вашите продукти и услуги, тъй като не желая да обикалям България в търсене на някаква карта, която Вие сте решили вместо мен къде да я издадете! Бъдете сигурни, че ще разпространя колкото сили и възможност имам за тази подигравка от Ваша страна към клиентите Ви!
    Леонтиева

  6. Здравейте!
    Чудесно е, че можете да се скриете зад Общите условия на банката, под които съм се "подписала" преди повече от 3 години и то не по мое желание, а по принуда от университета, защото тогава ми беше изрично заявено, че само с Вашата банка се работи. Т.е. сключили сте със СУ споразумение да заробите всички студенти и после излизате с номера за Общите условия!
    И още един момент на некоректност и неуважение към Вашите клиенти - как очаквате за период от 3 години всеки ден да си припомням Вашите условия?!?! За банка с Вашите претенции, това е игричка много на дребно. Благодаря за отговора и Ви уверявам, че ако не получа картата си в клона в гр. Габрово, ще прекратя отношенията си с Вашата нелоялна банка, както и ще се уверя, че всички мои познати ще научат за Вашето отношение към клиентите Ви!
    С уважение,
    Инна Леонтиева

Коментирай