AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,
    ПИБ предлага ли виртуални ПОС терминали за обработка на плащания от web магазини и къде мога да намеря информация за условията ако се предлагат.
    Благодаря предварително!

  2. Аз ли недовиждам или просто няма такава информация - защо в официалния документ за тарифата на банката (този тук http://fibank.bg/uploads/Docs_download/Tariff.pdf) няма дата от когато е валидна/влиза в сила или на последната промяна? А може би е добре и поредна версия на документа да има ей така за контрол на поредността и промените.

  3. AskFibank
    Според мен тона в писанията ми си е съвсем коректен. Ако сте се засегнали че не ми харесва политиката на банката си е Ваш пролем. Повтарям не Ви е добра политиката поне за мен и моят избор е да е загубите като клиент - отивам при конкуренцията Ви.Останете си със много здраве и лек и ползотворен ден
    С уважение Симеонов

  4. @Але
    Да прав сте така е аз възразявам на ПИБ че тази опрерация с два месеца авансово не е коректна. На мен поне неми харесва и съответно ще ме загуби като клиент. На мен пък ми пасва другата банка и ще избера нея. Има една такава банка която картите им излизат в последния момент но като си знае човек си прави сметката и не си губи времето на празно. Та тази същага -другата банка доста много повече неща може да свършиш през интернет банкирането й без да ходиш да им се покланяш в фронт офиса. Та така стоят нещата разни хора разни идей. Е пожелавам много здраве и ползотворни избор и лек и щастлив ден
    Симеонов

  5. Еми принципът е - 2 месеца преди да изтече ти я подновяват картата. Ако се откажеш - връщат ти петте левчета и понасят загубата от вече издадената ти карта.

    Но пък аз съм имал следния проблем в друга банка (няма да казваме имена да не става антиреклама) - отиваш на 10-то число в месеца когато ти изтича картата и ти казват - не е подновена, елате след 15-ти. Отиваш на 18-ти и ти казват - не са пристигнали картите още. И така на третото ходене си вземаш картата. Мисля, че варианта да ми е готова по-рано картата е добър *за повечето* клиенти.

  6. @Але
    Това е ваше решение какво смятате и какво умножавате. Нещата са въпрос на принципи и конкуренция. Вие си остонете в пиб а аз ще си намеря друга банка. ОБЩО ЦЯЛОСТНАТА ПОЛИТИКА НА пиб неми харесва.

  7. Здравейте, А.Г. Документите се попълват собственоръчно от клиента. Поздрави!

  8. @ Г-н Симеонов, за 1 месец лихвата на 5 лева сигурно е някви хилядни от стотинката. Само не започвайте да умножавате хиляди хора отказали се(?) от дебитни карти за да докарате някакви левове. И на мене преди дни ми начислиха 2 месеца преди да изтече картата. И аз се издразних, но няма да я закривам картата само заради това.

  9. Здравейте!
    Бих искал да направя изходящ междубанков превод в лева. Досега не съм извършвал подобна операция. Бих искал да Ви попитам дали документът за превода ще бъде попълнен от банковия служител (както при кредитни преводи между мои сметки и заявления за закриване на сметки) или ще трябва аз собственоръчно да го направя?
    Поздрави!

  10. Г-н Симеонов, благодарни сме за всяко мнение, когато то съдържа градивна критика. Молим, уточнете въпроса за лихвата. Бихме желали да напомним, че добрият тон в комуникацията следва да се спазва. Поздрави!

Коментирай