AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Предстои ми пътуване в Англия, интересувам се какви са условията да използувам медицинската застраховка на кредитната ми карта VISA ако не дай боже се случи нещо. Мога ли да платя разходите по медицински услуги с картата ако сумата надхвърля моментната наличност и дължа ли някакви неустойки за надхвърлен кредитен лимит. Мерси предварително.

  2. Здравейте,

    Притежавам кредитна карта с неснижаем остатък MasterCard от вашата банка. Карта е регистрарана на моя постоянен адрес в г. София. Настоящият ми адрес обаче е в САЩ и през последните няколко месеца ми се случва на няколко пъти при резервация на хотел карта да ми бъде отказана заради не-съответствие на адреса. Предполагам че хотела автоматично изпраща в заявката за проверка моя настоящ адрес.

    Въпросът ми е, дали е възможно към регистрацията на картата ми да бъде добавен и втори (настоящият ми) адрес.

    Благодаря!

  3. още една идея от мен - възможно ли е в интернет банкирането и my fibank да се добавки нещо като счетоводна добавка за вид разходи, които се правят с кредитни и дебитни карти по категории - например хипермаркети, горива, плащане на битови сметки и т.н.
    по този начин всеки клиент по-лесно би могъл да следи къде има най-големи разходи при пазаруване със съответната карта.

  4. Здравейте, г-н Маринчев. Благодарим Ви за сигнала. Ще проверим предназначението на споменатата бутилка и следите от масата. Сърдечни поздрави от Екипа на ПИБ :-)

  5. Здравейте, Йорданка. Благодарим Ви за идеята - ще я вземем предвид при разработването на този продукт. Поздрави от Екипа на ПИБ и приятен ден!

  6. Аз пък съм доволен от услугите.

    Но ми направиха впечатление две неща, нямащи общо с услугите като цяло, а свързани с екстериора и интериора.

    Моля Ви, разкарайте тази пластмасова бутилка от Кока-Кола, изрязана наполовина, която покрива някаква крушка на бариерата пред централния Ви офис на Драган Цанков 37, за да не я вали дъжд - изглежда като катун. И може да махнете (също там) и ръждясалата маса в средата на офиса на долния етаж, която е оставила следи по пода - доста мизерно изглежда това за централен офис на хубава банка :)

    Поздрави и с най-добри пожелания ;)

  7. здравейте,

    Бих искала да ви предложа нова услуга - 2 кредитни карти за 1 акаунт - Visa и Mastercard.

    Мисля, че такава услуга би била полезна за нас - Вашите клиенти.



    Поздрави,

    Йорданка

  8. Здравейте, г-жо Йорданова. Актуален списък с обектите, в които можете да пазарувате с кредитната карта First Lady, можете да откриете на сайта на Дайнърс клуб България. Поздрави!

  9. Здравейте, г-жо Вълчева. Ако дружеството не е пререгистрирано в агенцията по вписванията, е необходимо да се представи документ за актуалното му състояние от Съда. За закриването на самата сметка е необходимо присъствието или на управителя на фирмата, или на лице, упълномощено да извършва операции по откриване или закриване на фирмени банкови сметки. Поздрави!

  10. Здравейте, г-н Петров. Благодарим Ви за коментара и съжаляваме за причиненото неудобство. Наши клиенти сигнализират, когато забележат, че определен банкомат не фукнционира. Така можем своевременно да вземем мерки и да отстраним проблема. В такива случаи препоръчваме нашите клиенти да потърсят друг банкомат на банката, за да могат да извършат желаната операция. Още веднъж, съжаляваме за причиненото неудобство. Поздрави от Екипа на ПИБ

Коментирай