AskFibank

Fibank 2976

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте!
    Бих искал да направя изходящ междубанков превод в лева. Досега не съм извършвал подобна операция. Бих искал да Ви попитам дали документът за превода ще бъде попълнен от банковия служител (както при кредитни преводи между мои сметки и заявления за закриване на сметки) или ще трябва аз собственоръчно да го направя?
    Поздрави!

  2. Г-н Симеонов, благодарни сме за всяко мнение, когато то съдържа градивна критика. Молим, уточнете въпроса за лихвата. Бихме желали да напомним, че добрият тон в комуникацията следва да се спазва. Поздрави!

  3. AskFibank
    Не ми пишеге глупости всякя авгоматика прави това което и каже субекта. Сменете автоматиката и субектите. Не се оправдавайте със автоматиката.
    Това автоматика това ръчно го използвате когаго и какго ви отговаря на тезата без да има нищо общо с реалноста. А за лихви както в ваша така и в моя полза нищо не казвате как стои въпроса.

  4. Здравейте, г-н Симеонов. Процедурата по подновяване е автоматична и такса подновяване се начислява в самото й начало. Отново Ви напомняме, че в случаите, в които клиентът пожелае да се откаже от своята карта, таксата ще бъде сторнирана и сметката - закрита. Поздрави!

  5. #twitter#@AskFibank @Anelche какво значи:"Кредитния IBAN <някой си>не в групата на Вашите кореспонденти. Функцията добавяне на кореспонденти, ->

  6. AskFibank
    A защо вземате таксата авансово два месеца порано авансово вземете си я като за почне да тече едномесечния срок. Отговора ви е доста формален и крайно незадоволителен. Това май прилича да се сезира комисията за защита на потребителите. А ако сметките са със нулеви салда като е и този случей. Ще излезе клиента на червено и може би ще му начислите и наказателна лихва??? Коригирайте си софтуера и поведението.

  7. Здравейте, г-н Симеонов. Картите, чиято валидност предстои да изтече, се подновяват автоматично предварително. Това се прави предвид значителния брой кредитни и дебитни карти на ПИБ и политиката картите да са готови преди изтичането на срока на валидност. Ако наш клиент не желае картата му да бъде подновявана, следва да уведоми ПИБ за волята си един месец преди изтичането на срока на валидност. Разбиар се, в такъв случай таксата за подновяване ще бъде сторнирана. Поздрави!

  8. @ ohoboho Здравейте. Такса подновяване е в сила от повече от три години. Поради обемите на издадените дебитни и кредитни карти, както и предвид политиката на ПИБ подновените карти винаги да са готови преди изтичане валидността на старите, картите се подновяват по-рано. Поздрави!

  9. Защо вземате авансово и то два месеца по рано таксата за преиздаване на дебитна карта??????????????. Това къда го пише че имате права. А ако искам да я закрия и да не ми я приздавате акво става с авансово взетата такса. Защо краднете по андрешковски . Не се ли научихте че андрешко е отрицателен герой.

  10. Скоро ми се случи да въведа няколко пъти грешен ПИН на Ваш банкомат, картата беше блокирана, както и да е ... разблокираха я. Ваш служител ме посъветва да не давам 5 лв за нова карта сега, защото това е единствения начин, само ПИН не се сменя ... тъй като срокът на картата ми изтича съвсем скоро и тя ще бъде подновена безплатно. т.е. 1-2 месеца и ще имам нова карта, с нов ПИН, без да давам 5 лв .... Но онзи ден получих извлечение от моята сметка, че са ми удържани "5 лв Такса подновяване" - отскоро ли е тази такса ?? вече виждам, че и на сайта го пише при цени и такси за Maestro .................

Коментирай