AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. @Миро, Всички банки работещи на територията на страната имат различни практики и всяка банка има свободата да решава как да оперира по отношение на предлаганите продукти и услуги, стига това да бъде съобразено с всички законови рамки и нормативни предписания, валидни за ЕС и България. Отново напомняме, че ПИБ е длъжна да обновява периодично промените по предлаганите продукти и услуги, в това число Тарифата на Банката. Тези промени се публикуват навременно в интернет страницата на ПИБ. Задължение на всеки клиент е лично да следи движенията по сметките си и дължимите такси по същите. Поздрави, Екип на ПИБ

  2. @Калин,

    Абе извинявам се, за малко тежкия тон, ама какво ново научихме покрай тоя случай? Как да дразним Съпорта ли?
    На повечето банкомати пише: "В случай, че банкоматът задържи вашата карта, незабавно се обадете на банката издател на картата" (ако е оцелял надписа).

    Това е най-логичното което човек може да направи първо за да блокира картата си, и второ за да види с какви опции разполага за да се добере до кеша....

  3. Аз съм доволен от дискусията покрай случая на г-жа Ф. Петрова. Сега ще знам какво може да очаквам, ако картата ми бъде "глътната" от някой банкомат, и защо от банката няма да ми я върнат.

    В случая г-жа Петрова е теглила от банкомат в сграда на банката, но ако картата ѝ бе задържана другаде, нямаше на кого да се сърди и нямаше да разберем.

    Какви са съветите на ПИБ към клиентите си, които искат да разполагат с парите си дори и в такива ситуации?

  4. В ОББ например, когато дадена банкова сметка е на 0.00 и няма движение по нея в текущия месец не ти начисляват такса! В момента, вкойто постъпи някаква сума по такава сметка ти се удържа еднократна месечна такса за текущия месец в размер на 0.50лв.

    В ПИБ показва 0.00 и заблуждава, че не не дължа такса и после изненада!

  5. Аз карам Хонда. Онзи ден ми се повреди предницата. Отивам в Опел и им викам: "Искам да ми ремонтирате предницата гаранционно" и представяте ли си, тия простаци ми отказаха!!!!

    Уважаема филеана - точно така звучи твоето мрънкане тука. 'Земи си прочети договора който си подписала за да получиш така скъпоценната си карта! И стига си спамила!

  6. Уважаема ПИБ, мисля, че отделихте достатъчно време и нерви за г-жа Фил. Петрова.
    Все пак и един съвет от мен към госпожата - преди да претендирате и да се нахвърляте срещу някога е редно да се запознаете да ли сте права. Цитирам: "Отидох в офиса на Уникредитбулбанк и те ми казаха". Кой Ви каза чистачката или някой друг. Заради Вас се запознах накратко с Правилата за издаване на дебитни карти на най-обирджийската по отношение на такси банки (между другото не съм клиент и на ПИБ) - при задържане на картата (в случая при три грешни опита, или съмнения за злоупотреба, предполагам, че и при технически проблеми с банкомата е същата процедура) - КАРТАТА може да бъде задържана от банкомата или върната, но последващото й използване може да се блокира автоматично. Активирането на КАРТАТА се извършва въз основа на попълнено лично от ОПРАВОМОЩЕНИЯ ДЪРЖАТЕЛ Искане за активиране, депозирано в клон на БАНКАТА и заплащане на такса за активиране, съгласно Тарифата, т.е. 5 лв.
    Не виждам какъв е проблема - двете банкови институции са действали съгласно предварително оповестени и подписани от ВАС правила и условия. Видяхте, че и в останалата част на ЕС е идентична процедурата.

  7. Уважаеми Господин Бакалов
    Благодаря ви, че ми отговорихте на моето писмо. Просто съм притеснена и обезпокоена защото на днешно време човек да няма пари е доста неприятно, а разчита на това което има в дебитната карта, за да си плати данъците. И все пак ако обичате моля да разберете каква е причината която картата ми бе погъната от вашият банкомат. Ще ви бъда много благодарна. Поздрави до скоро

  8. @Гавраил
    не си ме разбрал - казвам, че е нормално когато ползваш дадена услуга да си плащаш за нея, независимо дали е банкова или каквото и да било друго. Ако мога използавм израза - като искаш да имаш брада, си купуваш гребенче. И ние трябва най-сетне да свикнем, че безплатен обяд няма.
    аз имам сметки в Пиб и Обб си ги ползвам активно, имах и една, която не ползвах в една друга банка и щото не ми трябваше я закрих, това е.

  9. @до миро,
    Нещо много се засили, според теб банките са нещо като голямо зло. И ПИБ е по-малко зло, защото ни уврежда/което не е доказано/ по-малко от др. банки, които не си споменал конкретно и, трябва да се радваме за това. Не мислиш ли, че това е селяшко мислене и хората, които разсъждават така, си държат парите в къщи, скрити някъде, да не казвам на какви места. Предлагам Customer Support, да не допуска, такива коментари уронващи престижа на банковите институции.

  10. Много си вътре бе, няма що.
    А знаеш ли как седи въпроса при другите банки - изкарва ти сметката на червено, пускат ти дебела лихва и за довиждане ти взимат 10 лв такса за закриване на сметката, ама след като си внесеш всичко останало.

    И нещо друго - това че ти нямаш пари по сметката няма общо с обслужването - всички сметки се въртят при ежедневните процедури на банките, това натоварва производствените мощности, а това струва пари, които банката плаща, независимо, че ти не я ползваш.
    Като не ти трябва сметката - закрий я.

Коментирай