AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. @до миро,
    Нещо много се засили, според теб банките са нещо като голямо зло. И ПИБ е по-малко зло, защото ни уврежда/което не е доказано/ по-малко от др. банки, които не си споменал конкретно и, трябва да се радваме за това. Не мислиш ли, че това е селяшко мислене и хората, които разсъждават така, си държат парите в къщи, скрити някъде, да не казвам на какви места. Предлагам Customer Support, да не допуска, такива коментари уронващи престижа на банковите институции.

  2. Много си вътре бе, няма що.
    А знаеш ли как седи въпроса при другите банки - изкарва ти сметката на червено, пускат ти дебела лихва и за довиждане ти взимат 10 лв такса за закриване на сметката, ама след като си внесеш всичко останало.

    И нещо друго - това че ти нямаш пари по сметката няма общо с обслужването - всички сметки се въртят при ежедневните процедури на банките, това натоварва производствените мощности, а това струва пари, които банката плаща, независимо, че ти не я ползваш.
    Като не ти трябва сметката - закрий я.

  3. Уважаема г-жо Петрова, Както вече обяснихме има много строги правила, забраняващи на служители на ПИБ да връщат задържани дебитни карти на клиентите, както и други правила които осигуряват сигурността на средствата по картите. Правилото задържана дебитна карта от банкомат да бъде връщана само на банката издател на същата е базирано на простата причина, че никой освен издателя на картата, не може да установи със сигурност идентичността на притежателя на картата и човека, претендиращ за това. Поддръжката и управлението на една такава флотилия от банкомати е сложен процес, изискващ строги и ясни правила с цел запазване интересите на всички участници, в това число и Вашия. Може ли да разберем все пак причината, по която Вашата карта е погълната от банкомата? Много моля занапред да се обръщате по всякакви въпроси към своята обслужваща банка. Ако желаете да бъдете обслужена от ПИБ, най-любезно Ви каня да станете наш клиент. ПИБ е една от водещите банки в България по отношение на картовите продукти. Банкоматната мрежа на банката е втората по големина в страната, като разполага с най-атрактивните локации. Поздрави! Никола Бакалов Директор "Картови разплащания"|

  4. филаена,
    кой ти се подиграва? Хората учтиво ти отговарят, че имат процедура, според която не може охраната да ти даде картата.
    имаше един лаф "ти му говориш, то руча ли руча"
    А хората от Съпорта що не триете тези коментари това си е пюр хейт.

  5. @Миро, Всеки клиент отговаря самостоятелно за следене на движенията по всичките си сметки, както и за дължимите по тях такси. ПИБ спазва всички нормативни предписания по обновяване на информацията свързана с предлаганите банкови продукти и услуги, включително Тарифата на банката. Относно предоставената информация във Виртуалния клон на ПИБ напомняме, че там са предоставени основни услуги, от които клиентите на ПИБ имат нужда. За всякакви допълнителни въпроси клиентите могат да се свързват с Банката на предоставените контакти на корпоративния сайт на ПИБ: http://www.fibank.bg/bg/page/784 . Бихме искали да Ви приканим да се придържате към правилата за писане в блога и добрия тон, в противен случай ще бъдем принудени да не допускаме за публикуване Вашите коментари. Поздрави, Екип на ПИБ

  6. @Миро,
    Значи какво става, банката си решава как да процедира с клиентите си за добро обслужване, за да не ги изгуби. Ти си се усетил, че те работят, с гореспоменатите такси, както и други по интелигентни клиенти. Но тя залага на клиентите, които вървят по течението, което им създават рекламата и средствата за масова информация. Затова тук има хвалебствени писания за нея. Защото не е необходимо само, да ти се усмихне, някое симпатично добре облечено момиче на фронт офиса, а и да има коректност в деловите отношения, в което засега банката е доста назад. Проблема ти, можеше да бъде решен, ако ПИБ беше въвела закриване на сметки, чрез ВБК, както многократно съм апелирал в този блог /поне от година и половина мисля/, но те изглежда не го искат това, защото няма да има тези натрупани такси, при незакрити сметки, а те са много на брой. И служебния им неаргументиран отговор винаги е бил "поради счетоводни причини". Или, играем на дребно, както чейнч бюрата-да си видял, да си прочел. И последното ти изречение е напълно оправдано.
    Успех!
    ПП: Да не вземе, сега, някой да ми защитава, тези дребни машинации на ПИБ, че трябва да пълнят хазната на държавата, чрез данъците, които плащат и тем подобни дивотии. защото имаше и подобни апологети на едрия бизнес тук.

  7. Слушйте какво ще ви кажа. Отидох в офиса на Уникредитбулбанк и те ми казаха ,че вашата банката е длъжна да ми върне дебитната карта срещу личната карта. Така, че не ми са ясни много вашите правила. Но след като съм дошла и съм искала дебитната карта при положение, че тя беше в ръцете на охраната в Мол-Пловдив, той трябваше да ми върне дебитната карта. Никой не може да ми се подиграва, дори и вашата тъй наречена ПИБ. Поздрави

  8. Абе Гошо, ОК нямам нищо против отрицателната лихва от смешния 0.1%.

    Разбрах аз за тия такси ама късно и сега съм вътре с .11, чат ли сте? Некоректно е и долнопробно от ваша страна, ПИБ! Като сте решили да скубете от такса обслужване (интересно тази сметка какво толкова и обслужате като не е ползвана от 3 години?!?) защо не отразявате отрицателния баланс във Виртуалния клон? Поне един и-мейл да ви се беше откъснал от сърцето да ми изпратите с уведомление за въвеждането на таксите, а?

    Дребни тарикатчета сте!

  9. до Миро


    Ако виждаш таксата във виртуалния клон това ще значи, че сметката ти излиза на минус. Сещаш ли се какво следва после - отрицателни лихви на червения ти баланс. Това го правят масово и се казва да ти бият дузпата, когато не влизаш в банката по 6 месеца, както в твоя случай.

  10. @Миро, Във Виртуалния банков клон се показва само разполагаемата наличност по сметки, няма нарочни справки, които да показват дължими суми за такси. Промените в споменатите от Вас такси, както вече обяснихме, са резултат от икономическата обстановка в момента. Те защитават интереса на нашите потребители, тъй като са съобразени с таксите на останалите банки на българския пазар, и въпреки това продължават да бъдат на по-ниско ниво. ПИБ спазва всички изисквания на ЕС и актуализира винаги и навременно всичките промени по Тарифата в корпоративния сайт на Банката. Поздрави, Екипът на ПИБ

Коментирай