AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Наскоро посетих клон и служителката ме информира, че по една от сметките ми в USD дължа .11 за такса обслужване. Понеже не ползвам сметката ако знаех, че дължа такси щях да я закрия.

    Въпросите ми:
    Защо когато ги въведохте тия такси не ми изпратихте уведомление било то и-мейл или поща?

    Защо във Виртуалния клон баланса по споменатата сметка е 0.00 а не -4.11?

    Какво би следвало ако изтегля всички средства от вашата банка и ви бия дузпата поради некоректно отношение (без да закривам сметки)?

  2. @Звезделин, Разбира се, че може да теглите и по-големи суми. Това зависи от дневния, седмичния и месечен лимит, който сте определили за вашата карта . Ако в момента този лимит е 400 лева можете да го вдигнете до максимален размер от 1 000 лева на ден, като посетите най-удобният за Вас клон на ПИБ и попълните на място искане за промяна на лимита. Подробна информация за лимитите по дебитни карти, може да намерите тук: http://www.fibank.bg/uploads/Docs_download/Debit_cards_docs/Maestro_Limits.pdf За съжаление при повечето от банкоматите максимум сума за теглене е 400 лева, но вие може да направите неколкократни тегления в зависимост от лимитите определени от Вас. Друг вариант да изтеглите желаната от Вас сума е на каса в офис на Банката. Поздрави, Екип на ПИБ

  3. @ Филеана (ту с малка, ту с голяма буква)

    Да, много е неприятна подобна ситуация. Ще споделя подобна, даже още по-горчива: във Франция банкомат, монтиран на витрината на банков офис, ми задържа картата. Ужас! Влизам притеснено в банката и обяснявам какво е станало. Служителите, исключително вежливи и възпитани, освен че ме успокоиха, ми обясниха внимателно, че картата не може да ми я върнат, даже за да не се притеснявам от злоупотреба, ми я срязаха пред мен и обещаха да я изпратят в ПИБ в България. Онемях!
    Хубаво, че винаги имам поне две карти :-)
    Очевидно не се връщат...
    Затова никога само с една! :-)
    Дано да е от полза :-)

  4. Уважаема г-жо Петрова, От предходния Ви пост става ясно, че Вашата дебитна карта е издадена от банка, различна от ПИБ. Следователно Вие сте заплатили на банката издател на дебитната Ви карта за преиздаване на нова пластика. По този повод намираме конкретните нападки към колегите ни от Клон Мол-Пловдив за неоснователни. Напомняме още веднъж, че поради причини за сигурност всяка карта, която е задържана от банкомат се връща само и единствено на банката издател на същата карта, а не на притежателя й. Поздрави, Екип на ПИБ

  5. Цялата работа е да взимате парите на хората ПИБ и охраната да получи някаква сума, затова не връщате дебитната карта срещу личната карта. Само разкарване. Това е България господин управител.

  6. Здравейте,
    имам овърдрафт по дебитната карта -> възможно ли е да се изтегли сума, по-голяма от 400 лева (която се дава от банкоматите)?

    Поздрави!

  7. @Филеана, В случай, когато карта се задържа на банкомат, то по правила на VISA и MasterCard тя трябва да бъде върната на банката издател на посочен от нея адрес. Това е причината на гърба на повечето карти да пише на коя банка са собственост. Служителят на ПИБ не би могъл да идентифицира коректно картодържателя само по изписаните на пластиката имена, както и не знае каква е причината за задържане на картата. В случая е действал спрямо процедурите и правилата за сигурност в картовите разплащания. Поздрави, Екип на ПИБ

  8. @Васил, Работното време на клона на Първа инвестиционна банка, от който се интересувате е следното: за офиса на Банката разположен по-близо до Happy от 9:00 до 17:30 часа от понеделник до петък. Работното време на офиса разположен по продължение на същата фасада посока Billa е от 9:00 до 19:00 часа от понеделник до петък и от 10:00 до 14:00 часа събота. Поздрави, Екип на ПИБ

  9. Добър ден!

    Здравейте, бихте ли могли да ми кажете какво е работното време на клона ви в кв. Младост (до Happy)

    Благодаря
    Успешен ден!

Коментирай