Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
Витяз 2010-07-06 16:13:31
@ Филеана (ту с малка, ту с голяма буква)
Да, много е неприятна подобна ситуация. Ще споделя подобна, даже още по-горчива: във Франция банкомат, монтиран на витрината на банков офис, ми задържа картата. Ужас! Влизам притеснено в банката и обяснявам какво е станало. Служителите, исключително вежливи и възпитани, освен че ме успокоиха, ми обясниха внимателно, че картата не може да ми я върнат, даже за да не се притеснявам от злоупотреба, ми я срязаха пред мен и обещаха да я изпратят в ПИБ в България. Онемях!
Хубаво, че винаги имам поне две карти :-)
Очевидно не се връщат...
Затова никога само с една! :-)
Дано да е от полза :-)
AskFibank 2010-07-06 15:58:43
Уважаема г-жо Петрова, От предходния Ви пост става ясно, че Вашата дебитна карта е издадена от банка, различна от ПИБ. Следователно Вие сте заплатили на банката издател на дебитната Ви карта за преиздаване на нова пластика. По този повод намираме конкретните нападки към колегите ни от Клон Мол-Пловдив за неоснователни. Напомняме още веднъж, че поради причини за сигурност всяка карта, която е задържана от банкомат се връща само и единствено на банката издател на същата карта, а не на притежателя й. Поздрави, Екип на ПИБ
Филеана петрова 2010-07-06 14:27:15
Цялата работа е да взимате парите на хората ПИБ и охраната да получи някаква сума, затова не връщате дебитната карта срещу личната карта. Само разкарване. Това е България господин управител.
Звезделин 2010-07-06 14:26:21
Здравейте,
имам овърдрафт по дебитната карта -> възможно ли е да се изтегли сума, по-голяма от 400 лева (която се дава от банкоматите)?
Поздрави!
AskFibank 2010-07-06 13:51:44
#twitter#http://www.fibank.bg/blog/?page_id=793
AskFibank 2010-07-05 17:29:05
@Филеана, В случай, когато карта се задържа на банкомат, то по правила на VISA и MasterCard тя трябва да бъде върната на банката издател на посочен от нея адрес. Това е причината на гърба на повечето карти да пише на коя банка са собственост. Служителят на ПИБ не би могъл да идентифицира коректно картодържателя само по изписаните на пластиката имена, както и не знае каква е причината за задържане на картата. В случая е действал спрямо процедурите и правилата за сигурност в картовите разплащания. Поздрави, Екип на ПИБ
AskFibank 2010-07-05 13:59:44
@Васил, Работното време на клона на Първа инвестиционна банка, от който се интересувате е следното: за офиса на Банката разположен по-близо до Happy от 9:00 до 17:30 часа от понеделник до петък. Работното време на офиса разположен по продължение на същата фасада посока Billa е от 9:00 до 19:00 часа от понеделник до петък и от 10:00 до 14:00 часа събота. Поздрави, Екип на ПИБ
Васил 2010-07-05 08:51:29
Добър ден!
Здравейте, бихте ли могли да ми кажете какво е работното време на клона ви в кв. Младост (до Happy)
Благодаря
Успешен ден!
филеана Петрова 2010-07-03 19:07:30
Здравейте Господин управител. Много съм разочарована от вашата охрана в Мол-Пловдив на ул.Перущица №8. Не пожела да ми върне дебитната карта срещу личната карта на 02.07.2010 г. към 13.00 ч на обяд и се наложи да ми издадат нова дебитна карта срещу 5 лв от Уникредитбулбанк, а старата дебитна карта бе изпратена в централата в София. Така не може да се постъпва с клиентите.Моля обърнете сериозно внимание, тъй като ще си загубите клиентите.
AskFibank 2010-07-02 17:38:52
Здравейте, Крис! Можете да се възползвате от две наши услуги. Единият вариант е "SMStatus" - при абонамент получавате sms-известие за всяко движение по сметката, като можете да определите дали да се отнася само за приходи, само за разходи, или и за двете. Регистрацията е 2лв. и всеки получен sms ще Ви струва 0.10 лв. Другият вариант е "My Fibank" - електронна услуга, с която можете да следите сметките си напълно безплатно, но от своя компютър. Поздрави!