AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,

    Имам въпрос по отношение на Свободе депозит.
    В секцията "Нашето предложение" в описанието на продукта се казва: "свободно довнасяне на суми до края на 6-ия месец;", а в секция "Ползите за Вас": "довнасяне на суми към депозита по всяко време;". Двете твърдения леко си противоречат. Освен това липсва обяснението, че суми, внесени след 6-тия месец от откриване на депозита се олихвяват при други (по-неизгодни) условия - това променено ли е, т. е. как се олихвяват довнесените суми до и след 6-тия месец?
    Надявам се, че ще внесете необходимите корекции, за да не се заблужават клиентите ви.

  2. Иване, кой те бие през пръстите да теглиш от банкомат с кредитна карта. Като искаш кеш, вземи си потребителски... И дъщеря ми, която е на 6, знае, че с кредитна карта се плаща в магазин!

  3. @Миро, Позволете едно уточнение: таксуването на услугите няма нищо общо със събитията, в които сме участвали. Турнирът по мини голф беше организиран от Българската голф асоциация, които ни поканиха да участваме с наш отбор, разбира се, без разходи от наша страна. По отношение на дръвчето - Инвестор.бг ни го подариха и след това ни поканиха да го засадим.



    @Иван, Основното предназначение на кредитните карти е плащането в търговски обекти и/или Интернет. Таксата за плащане на POS терминал с кредитна карта продължава да бъде 0 лв. Препоръчваме Ви да ползвате дебитна карта при необходимост от пари в брой.



    @Миро и @Иван, Тъй като коментарите Ви са по различна от разглежданата тема, ще бъдат преместени в темата "Обратна връзка".

    Поздрави, Екипът на ПИБ

  4. @Иван, така е. Иначе от каде пари за организиране на мини голф турнири, засаждане на дръвчета, 50 грама злато за едномилионния клиент и т.н. Излишни неща, които трябва да ги плащаме ние клиентите.

  5. "♪Не се набутвай от кредита в кеш.... От разните такси дърво ще ядеееш ♫"
    Те са си го казали даже в последната реклама.
    Защо ти е да теглиш от кредитна карта на банкомат?
    Изкарай си дебитна и си тегли колкото си искаш ;)

  6. Всички банки си вдигнаха таксите, явно са се наговорили. Таксата за теглене на пари от кредитна карта на баконат на ПИБ от 1 лв +1% е станало 3 лв. + 1 % :(

  7. А защо трябваше да се увеличава от 0.80 на 1.10 ? В райфайзен е 0.80 :(

  8. @Mиро Междубанков превод в национална валута е 1.10 лв. през виртуалния клон и 1.50 лв. в банков салон. Известяването за излъчен превод през ВБК с безплатен sms е въведено за Ваше удобство и улеснение. Разбира се, ако не желаете да получавате тази информация, можете да посетите банков салон и да се откажете от нея.

  9. Веселин, виждам че не си на ясно с бюджетните плащания. Когато се превеждат осигуровките на осигурено лице всеки вид плащане се изпраща към различна сметка на НАП, многоредовите плащания имат само 1 поле за въвеждане IBAN на получателя. Ако реша да комбинирам по вид плащане с едно платежно за всички осигурени лица пак не става защото формуляра има само 1 поле за въвеждане данни на осигурено лице.

    Освен това дори да пусна многоредово плащане всеки ред се таксува по 1.30лв.

  10. Рабирам те, но имаш претенции и възможности за повече - пускай многоредови платежни бе човек ;)

Коментирай