AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте Господин управител. Много съм разочарована от вашата охрана в Мол-Пловдив на ул.Перущица №8. Не пожела да ми върне дебитната карта срещу личната карта на 02.07.2010 г. към 13.00 ч на обяд и се наложи да ми издадат нова дебитна карта срещу 5 лв от Уникредитбулбанк, а старата дебитна карта бе изпратена в централата в София. Така не може да се постъпва с клиентите.Моля обърнете сериозно внимание, тъй като ще си загубите клиентите.

  2. Здравейте, Крис! Можете да се възползвате от две наши услуги. Единият вариант е "SMStatus" - при абонамент получавате sms-известие за всяко движение по сметката, като можете да определите дали да се отнася само за приходи, само за разходи, или и за двете. Регистрацията е 2лв. и всеки получен sms ще Ви струва 0.10 лв. Другият вариант е "My Fibank" - електронна услуга, с която можете да следите сметките си напълно безплатно, но от своя компютър. Поздрави!

  3. Здравейте,

    Студентите на СУ ползват ФИБ за получаване на стипендиите си. Европейските стипендии също се превеждат на тези сметки. Проблемът е, че и двете стипендии са в един размер и не мога да проследя коя точно ми е преведена. Чувала съм, че има услуга, при която с помощта на СМС да бъда информирана веднага, когато има нови постъпления в сметката. Как мога да я активирам и колко ще ми струва?

    Поздрави!

  4. Здравейте! Благодарим за отправеното конкретно запитване. Тази такса от 12 лв. месечно е в сила за всички корпоративни клиенти и е за водене на банковите сметки. Точно защото живеем в XXI в., поощряваме своите клиенти да се възползват от безплатната електронна услуга "My Fibank" и да се откажат от хартиените извлечения. Абонирайки се за нея, ще заплащате такса "водене на банкови сметки" в размер от 6 лв. вместо 12 лв. Поздрави, Екипът на ПИБ

  5. Супер изненада от ПИБ!
    Какво си гледах доволно в e-fibank.bg и замлъкнах след като видях едни такси от по 12 лева месечно, които били за хартиени извлечения... В 21 век живеем, имаме електронно банкиране, но не на хартия били... и къде са та да отида да си получа хартиите и да закрия на спокойствие сметката... Много нови таксички е въвела Първа Инвестиционна Банка - любимата ми банка (вече бивша такава)! ...

  6. @Аз - будният гражданин, които критикува "проспалите" промените в тарифата. Въпросът не е просто в оповестяването, а защо се вдигнаха толкова таксите, защо във всички банки и тем подобни. Оповестяването е върха на айсберга. ПИБ се пооправят вече с това.

    За лихвите - не питай, винаги ще има отговор, който няма да разбереш - договори и клаузи колкото щеш различни. Така, че и аз да съм и аз не бих седнал да умувам какво имаш предвид - или им дай конкретен пример и искай обяснение или не очаквай конкретен отговор.

  7. Няма "мой случай" който да обсъждаме. Никъде в предишни постове не съм твърдял, че съм засегнат лично от повишаването на лихвата, а твърдението, че лихвата по старите кредите не е повишена е откровена лъжа. Нали все пак от 01.05.2010 г. БЛП е повишен с 0.1 %. Може да е малко но е повишение. Защо задавам тия въпроси ли? Без при това да имам личен интерес? Да кажем, че имам будна гражданска съвест, а пък Вие сте компания която декларира, че работи прозрачно и в постоянен диалог с клиентите си. Или бъркам? И така въпроса не се е променил: КАКВА Е ПРИЧИНАТА ЗА РАЗНОПОСОЧНОТО ДВИЖЕНИЕ НА ЛИХВЕНИЯТ ПРОЦЕНТ ПО НОВИТЕ И ПО СТАРИТЕ КРЕДИТИ?

  8. @ Наташа Митева Технологията на въвеждането при online исканията (и за кредитни, и за дебитни карти) изисква правилното попълване на всички полета от даден раздел, за да се разреши въвеждане на данни в полетата от следващия раздел (индикация за правилно попълнени полета е оцветяването им в бледозелен цвят). Във вашия случай най-вероятно някои полета, които изискват изрично попълване, не са попълнени. Моля обърнете внимание на полетата "Брой деца до 18 години", "апартаменти", "къщи", "дворни места". Ако се налага ги попълнете с нули. Поздрави, Екипът на ПИБ

  9. Здравейте!
    Имам проблем с попълването на онлайн формата ви за кредитни карти.Не ме допуска да попълня всички полета и ги отчитакато грешка.Стигам до ниво "имате ли сметка ПИБ" и от там нищо не е активно за въвеждане.

  10. Здравейте, Аз. Бихме искали отново да Ви препоръчаме да се свържете с нашите кредитни инспектори или ние да се свържем със Вас, за да обсъдим Вашия случай. Без предоставена информация не бихме могли да дадем категоричен отговор, тъй като няма увеличение на лихвите по старите кредити. Естествено, просрочия по кредита или незпълнения по клаузите в договора могат да доведат до увеличаване на лихвения процент. Поздрави!

Коментирай