AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Добре де, 0.80лв е нормална такса, но 1.30лв. е с 62% повече, аз не съм виждал ресторант да си увеличава обяда с 62% ?!? Като започна да плащам осигуровки и 20лв. заминават в такса превод. Каде го има това освен само в България, където банките дерибействат както си пожелаят?

  2. Как какво е бе човек!? Като отидеш на обяд в ресторант, защо не ги попиташ какво е това нещо, което ти го носят след като приключиш с яденето? Радвай се, че няма месечна такса за поддръжка на интернет банкирането, както е в много други банки. Банките не са благотворителни организации, както всички други фирми!!

    СМСите можеш да ги откажеш

  3. Честито! Само че не ми харесва увеличението на всички такси. Какво е това нещо за превод през е-банкиране 1.30лв? Ами каква е тази такса за подръжка на сметка? Също така не харесвам досадните смс-и след подписване на всяко платежно.

  4. Благодаря за готовността Ви да отговорите на въпроса ми в лична кореспонденция, но смятам, че изобщо не е уместно да лишаваме останалите читатели на блога от осветляване по въпроса. Освен това аз не съм искал да отговаряте "пълно и изчерпателно", а само с по едно изречение. Като например: Понижаваме лихвате по новите кредити тъй като ............, а повишаваме лихвата по старите кредити понеже ........... Би следвало до има причина, нали? Е, споделете я де. Много ли искам ;)

  5. @Аз За да можем да отговорим пълно и изчерпателно на Вашия въпрос, предлагаме да се свържете с нас чрез формата за Обратна връзка, където да посочите Вашите актуални координати, след което кредитен инспектор на ПИБ ще се свърже с Вас. Персоналните Ви данни няма да бъдат публикувани в блога. Поздрави, Екип на ПИБ

  6. Здравейте,проблемът ми е следния:
    Направих си регистрация за Виртуалния клон(e -fibank),депозирах 5 лв и на сайта на PayPal знаете че трябва да се "потвърди" картата,за да мога да си преведа пари към нея,дотук добре,но вече 3ти ден чакам да видя тази транзакция в e-fibank но нея я няма и днеска забелязах,че 4.77лв са блокирани,защо?(можеби това е проблема)
    Причина за блокиране:
    HDOZCMI101680ID1

    1. @Пламен Пенев Регистрацията в PayPal изисква първоначална регистрация на картата, с която ще извършвате плащания. Регистрацията на картата се потвърждава с еднократен 4-цифрен код, който бихте могли да видите в категория Справки на Виртуалния клон, меню Картови авторизации. След въвеждането на този код, картата Ви ще бъде регистрирана и Вие спокойно ще можете да извършвате плащания чрез PayPal. За Ваше удобство и сигурност Ви препоръчваме услугата „SMS за авторизации с банкови карти”, чрез която ще се информирате своевременно за извършените трансакции с Вашата карта. Поздрави, Екип на ПИБ

  7. Макар да съм убеден, че сте разбрали въпроса, ще си позволя да го задам отново: КАКВА Е ПРИЧИНАТА ЗА РАЗНОПОСОЧНОТО ДВИЖЕНИЕ НА ЛИХВЕНИЯТ ПРОЦЕНТ ПО НОВИТЕ И ПО СТАРИТЕ КРЕДИТИ? (по новите жилищни и ипотечни кредити - съвкупно намаление с 2.8 %, а по старите - увеличение с 0.1 %) Обяснихте намалението по новите кредити с "продължаваща тенденция на стабилизиране в глобален и локален мащаб" (защо тази тенденция не се отразява и на старите кредити, разбира се е някаква мистерия). Та на въпроса, при наличието на "продължаваща тенденция на стабилизиране в глобален и локален мащаб" защо аджеба повишавате лихвата по старите кредити ?????

  8. @ Аз Както вече Ви писахме стойностите на БЛП и БЛПкс отразяват цената на ресурса и състояние на международните финансови пазари. Към настоящия момент пазарната ситуация не е по-различна, поради което последната корекция на нивата на БЛПкс е от 01.05.2010 г. Поздрави, Екип на ПИБ

  9. Имам ясно формулиран въпрос от 5-и май. Каква е причината вече повече от месец да не отговоряте. От 30-и април има въпрос на "Клиент" на който също не е отговорено. Разбирам, че тия въпроси адски Ви затрудняват, но да си зариеш главата в пясъка като щраус и да се правиш, че не си чул и разбрал какво те питат е тъпо.

Коментирай