AskFibank

Fibank 2995

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. @Св. Еню

    Не се ядосвай. Аз те подкрепям и съм напълно съгласен с теб.

    Умниците в БГ, които дават съвети без да им ги искат са повече от всякъде другаде по света. За това сме на това дередже... Щото всеки седи, гледа, разбира от всичко и търси кусури на другите (особено във форумите).

    @ Петър Димитров - като ти вдигнат цената на бензина/нафтата сигурно и ти мрънкаш, ама тука даваш акъл че трябвало повече пари да се изкарват - за какво ? Да плащам за същата услуга повече пари за това че са се наговорили и вдигат заедно цените за да нямаш избор в тази псевдопазарна икономика?

  2. Киро отиди и виж други "нововъведения" обобщени от Св.Еню:

    http://www.fibank.bg/blog/?page_id=2

    За съобщение има официално такова на арменския поп в осмия ден от седмицата. Майтапче...

    Сериозно, сигурно има нейде на някоя стена съобщение с което са изпълнили законовите изисквания. Но не го търси.

    По този повод един виц: Чапай и Петка се загубили в гората. Чапай казва на Петка: Петка да стрелям ли или ще викаме за помощ?
    Петка: - Стреляй.
    Никой не им обръща внимание. И така 10тина пъти. Накрая Чапай казва: -Петка дай да викаме че ми свършиха стрелите.

    Та и ПИБ така са постъпили със съобщението за новите такси - съобщили са, но по такъв начин, че никой да не разбере преди промяната... Което не е за първи път.

  3. @ Петър Димитров
    Жалко, просто сам предвидил отговора на хората, които съм споменал в последното си изречение, в по- горния си коментар. Дано, да не е съвпадение с името на бивш министър, защото всичко, ще си дойде на място.
    Хайде със здраве, и по-ведро гледайте на нещата, въпреки, че има много "умници" тук.

  4. Какво очаквате, бе, банките да ви дават пари за това, че сте им клиенти? Те не са благотворителни организации.

    И аз не се радвам особено, че таксите им се повишават, но съм реалист, а не мрънкало. Запълни си свободното време с пълноценна работа и изкарай някой и друг лев над това, което даваш на банката.

  5. От 2 месеца виждам,че сте въвели такса за поддръжка на сметките или поне в моята има такава такса.Какво налага въвеждането на тази такса и има ли някъде съобщение,че се въвежда?

  6. Ниско ниво ли? Междубанков превод в Райфайзен през електронно банкиране е 0.80лв. В ОББ е 1.00лв, мисля че таксите ви се завишиха необосновано и това ще доведе до отлив на клиенти.

  7. Уважаеми support,

    Моя интерес е таксата да е минимална или да я няма! Това вашето е лицемерие !

  8. Уважаеми г-н Св. Еню, Промените в споменатите от Вас такси са резултат от икономическата обстановка в момента. Те защитават интереса на нашите потребители, тъй като са съобразени с таксите на останалите банки на българския пазар, и въпреки това продължават да бъдат на по-ниско ниво. Поздрави, Екипът на ПИБ

  9. Сега, да се внесе яснота по някои промени в " Такси и комисиони" на ПИБ, след 01.05.2010г.
    1.Водене на картова сметка: преди-0лв. сега - 0,30лв.-необяснимо.
    2.Такса вътрешен превод чрез ВБК: преди 0,30лв., сега 0,40лв. - 30% увеличение.
    3. Такса междубанков превод чрез ВБК: преди 0,80лв., сега 1,10лв. - 37,5% увеличение.
    4. Такса за теглене от банкомат /АТМ/ от др. банка: преди 0,60лв., сега 0,90лв. - 50% увеличение.
    5. Лихвен процент по картова дебитна сметка: преди 3%, сега 1% - 300% намаление в ущърб на клиента.
    Това е само констатираните от мен промени и то в изгода на банката и в ущърб на клиента. Не пиша за други промени, които са направени за клиенти , които са теглили кредит от банката. Но разбирам, че и там положението не е по-розово за клиента от самия блог. Ако ви увеличат ел. енергията с мн. по-малък процент от по-горе посочения от мен, ще вдигнете голяма патардиия, или , ако се вдигне газа с същия процент, но тук ги оправдавате, защото е банка №1. Дерзайте слуги и лакеи.

  10. Здравейте, г-н Христов, Благодарим Ви, че ни обърнахте внимание върху това, че се получава неразбиране на текста. Вашият коментар е взет предвид и промените на сайта са направени: http://www.fibank.bg/bg/page/221/tab/222Поздрави!

Коментирай