AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, Аз. Бихме искали отново да Ви препоръчаме да се свържете с нашите кредитни инспектори или ние да се свържем със Вас, за да обсъдим Вашия случай. Без предоставена информация не бихме могли да дадем категоричен отговор, тъй като няма увеличение на лихвите по старите кредити. Естествено, просрочия по кредита или незпълнения по клаузите в договора могат да доведат до увеличаване на лихвения процент. Поздрави!

  2. И аз исках да ви благодаря за въведената такса поддръжка н асметка. Така вече доводът "ПИБ нямат такса поддръжка" отпада.

  3. Уважаема ПИБ, искрено се забавлявам като виждам как светковично отговаряте на елементарни въпроси, като например за предварително оповестените корекции в тарифата, а аз пиша вече четвърти пост с един еденствен въпрос и отговор няма. Да не би да уцелих мазолчето в обувката!? По отношение на таксите. За което сте прави - прави сте, но има хора за които върховното доказателство, че дадено събитие не се е състояло е това, че те се го проспали, какво да ги правиш. На мен поне ми се струва, че съм виждал линкове към бъдещи тарифи. Но да си дойдем на думата. КАКВА Е ПРИЧИНАТА ЗА РАЗНОПОСОЧНОТО ДВИЖЕНИЕ НА ЛИХВЕНИЯТ ПРОЦЕНТ ПО НОВИТЕ И ПО СТАРИТЕ КРЕДИТИ?

  4. Мдааа. Е аз официалната страница не я посещавам често. Но виж ВБК-то го ползвам няколко пъти седмично. Мисля, че там едно червено надписче можеше да се сложи и е най-естественото място за хората ползващи интернет и услугите на ПИБ...

    Дано скоро да разработите "по-практичния метод".

  5. Уважаеми Киро и Але, През периода от 03.02.2010 г. до 03.05.2010 г. на всички продуктови страници в нашия сайт беше публикувана връзка към тарифата, която беше в сила тогава, както и към настоящата, която влезе в сила на 03.05.2010 г. В момента налична е връзка само към настоящата тарифа. На този линк можете да видите копие на страницата с дата 25.04.2010 г. За съжаление, не разполагаме с по-старо. Насърчаваме своите клиенти да се информират за всички промени, които настъпват в предлаганите от нас продукти и услуги, посещавайки посветените на тях страници. В този случай, периодът, през който това беше възможно, беше три месеца. Бихме искали да Ви информираме, че в процес на разработка е и по-практичен метод за следене на промените в тарифата. Поздрави, Екипът на ПИБ

  6. @Св. Еню

    Не се ядосвай. Аз те подкрепям и съм напълно съгласен с теб.

    Умниците в БГ, които дават съвети без да им ги искат са повече от всякъде другаде по света. За това сме на това дередже... Щото всеки седи, гледа, разбира от всичко и търси кусури на другите (особено във форумите).

    @ Петър Димитров - като ти вдигнат цената на бензина/нафтата сигурно и ти мрънкаш, ама тука даваш акъл че трябвало повече пари да се изкарват - за какво ? Да плащам за същата услуга повече пари за това че са се наговорили и вдигат заедно цените за да нямаш избор в тази псевдопазарна икономика?

  7. Киро отиди и виж други "нововъведения" обобщени от Св.Еню:

    http://www.fibank.bg/blog/?page_id=2

    За съобщение има официално такова на арменския поп в осмия ден от седмицата. Майтапче...

    Сериозно, сигурно има нейде на някоя стена съобщение с което са изпълнили законовите изисквания. Но не го търси.

    По този повод един виц: Чапай и Петка се загубили в гората. Чапай казва на Петка: Петка да стрелям ли или ще викаме за помощ?
    Петка: - Стреляй.
    Никой не им обръща внимание. И така 10тина пъти. Накрая Чапай казва: -Петка дай да викаме че ми свършиха стрелите.

    Та и ПИБ така са постъпили със съобщението за новите такси - съобщили са, но по такъв начин, че никой да не разбере преди промяната... Което не е за първи път.

  8. @ Петър Димитров
    Жалко, просто сам предвидил отговора на хората, които съм споменал в последното си изречение, в по- горния си коментар. Дано, да не е съвпадение с името на бивш министър, защото всичко, ще си дойде на място.
    Хайде със здраве, и по-ведро гледайте на нещата, въпреки, че има много "умници" тук.

  9. Какво очаквате, бе, банките да ви дават пари за това, че сте им клиенти? Те не са благотворителни организации.

    И аз не се радвам особено, че таксите им се повишават, но съм реалист, а не мрънкало. Запълни си свободното време с пълноценна работа и изкарай някой и друг лев над това, което даваш на банката.

  10. От 2 месеца виждам,че сте въвели такса за поддръжка на сметките или поне в моята има такава такса.Какво налага въвеждането на тази такса и има ли някъде съобщение,че се въвежда?

Коментирай