AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Всички банки си вдигнаха таксите, явно са се наговорили. Таксата за теглене на пари от кредитна карта на баконат на ПИБ от 1 лв +1% е станало 3 лв. + 1 % :(

  2. А защо трябваше да се увеличава от 0.80 на 1.10 ? В райфайзен е 0.80 :(

  3. @Mиро Междубанков превод в национална валута е 1.10 лв. през виртуалния клон и 1.50 лв. в банков салон. Известяването за излъчен превод през ВБК с безплатен sms е въведено за Ваше удобство и улеснение. Разбира се, ако не желаете да получавате тази информация, можете да посетите банков салон и да се откажете от нея.

  4. Веселин, виждам че не си на ясно с бюджетните плащания. Когато се превеждат осигуровките на осигурено лице всеки вид плащане се изпраща към различна сметка на НАП, многоредовите плащания имат само 1 поле за въвеждане IBAN на получателя. Ако реша да комбинирам по вид плащане с едно платежно за всички осигурени лица пак не става защото формуляра има само 1 поле за въвеждане данни на осигурено лице.

    Освен това дори да пусна многоредово плащане всеки ред се таксува по 1.30лв.

  5. Рабирам те, но имаш претенции и възможности за повече - пускай многоредови платежни бе човек ;)

  6. Добре де, 0.80лв е нормална такса, но 1.30лв. е с 62% повече, аз не съм виждал ресторант да си увеличава обяда с 62% ?!? Като започна да плащам осигуровки и 20лв. заминават в такса превод. Каде го има това освен само в България, където банките дерибействат както си пожелаят?

  7. Как какво е бе човек!? Като отидеш на обяд в ресторант, защо не ги попиташ какво е това нещо, което ти го носят след като приключиш с яденето? Радвай се, че няма месечна такса за поддръжка на интернет банкирането, както е в много други банки. Банките не са благотворителни организации, както всички други фирми!!

    СМСите можеш да ги откажеш

  8. Честито! Само че не ми харесва увеличението на всички такси. Какво е това нещо за превод през е-банкиране 1.30лв? Ами каква е тази такса за подръжка на сметка? Също така не харесвам досадните смс-и след подписване на всяко платежно.

  9. Благодаря за готовността Ви да отговорите на въпроса ми в лична кореспонденция, но смятам, че изобщо не е уместно да лишаваме останалите читатели на блога от осветляване по въпроса. Освен това аз не съм искал да отговаряте "пълно и изчерпателно", а само с по едно изречение. Като например: Понижаваме лихвате по новите кредити тъй като ............, а повишаваме лихвата по старите кредити понеже ........... Би следвало до има причина, нали? Е, споделете я де. Много ли искам ;)

  10. @Аз За да можем да отговорим пълно и изчерпателно на Вашия въпрос, предлагаме да се свържете с нас чрез формата за Обратна връзка, където да посочите Вашите актуални координати, след което кредитен инспектор на ПИБ ще се свърже с Вас. Персоналните Ви данни няма да бъдат публикувани в блога. Поздрави, Екип на ПИБ

Коментирай