AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, г-н Сидеров. Съветваме Ви да посетите удобен за Вас офис на Банката и на място да коментирате с колегите какво е необходимо да направите. Желаем Ви успешна Нова година! :) Поздрави от нашия екип.

    1. Преди да напиша коментара посетих ваш офис на бул. „Cливница“ 127 и колегите Ви ме посъветваха да пиша тук. Сега ми казвате да отида в офис.. меко казано сте некоректни!

    1. Както виждате въпроса ми не е за закриване на сметката. Пуснал съм молба за това преди 4 години през които вие сте ми начислявали такси най-нагло!

  1. Здравейте.
    Имам запитване относно трансакция в PayPal. Направих плащане посредством PayPal и съответно от картата веднага беше дръпната сумата. Аз канселирах обаче трансакцията в PayPal и тя веднага върна парите по моята сметка. Проблемът е, че не виждам в Картови авторизации тези върнати пари, а това беше на 3ти Декември. Дали те попадат в графата с получени суми от интернет и ще бъдат ли обвързани с такси, които са за получаване на пари по интернет? Кога ще видя върнатите пари в Картови авторизации?
    Благодаря предварително!

    1. Здравейте, бихте ли ни предоставили Вашите данни, за да можем да направим проверка. Необходими са ни 3 имена, ЕГН и последните 4 цифри на картата Ви, които да ни изпратите на имейл: marketing@fibank.bg Благодарим предварително! :) Поздрави, Екипът на Fibank

    1. Привет, Във Вашия случай сумата е възстановена като refund т.е. като получена сума по карта и е със съответната такса от 1 %. От paypal са я върнали по този начин и поради тази причина не се вижда като авторизация. Ще видите сумата в извлечението/ отчета по сметката Ви. Поздрави! :)

  2. Цял час звънях на всички телефони, които намерих в интернет и въпреки, че "първо на мен щели да ми вдигнат" това не се случи.
    Свинщина!

    1. Здравейте, Извинете ни за забавянето. Успяхте ли да се свържете с колегите? За нас ще бъде полезно да знаем на кои телефони звъняхте и във връзка с какъв въпрос. Оставаме на разположение. Поздрави, Екипът на Fibank

  3. Здравейте,
    Интересуваме при плащане в чужбина или онлайн в чужди сайтове по какви валутни курсове се тарифира плащането. Давам следния пример. Правя покупка от Англия за 7.95 пауда. В картови авторизации на момента ми показва сума 22.09лв., което не отговаря на нито един валутен курс на Банката или БНБ за деня. При осчетоводяване на парите сумата беше 22.16лв, която отново не отговаря на нито един курс на лирата за деня на осчетоводяване или на покупка. Винаги съм оставал с впечатление, че при осчетоводяване сумата е според курса за деня на валутата, но след като направих справка за всички предишни плащания, това не е така.
    Ако може да ми разясните по каква тарифа се превалутират сумите?

    1. Привет, ето тук ще откриете подробна информация за превалутирането + 2 много полезни примера. Всеки път, когато плащате с Вашата карта във валута, различна от валутата на Вашата сметка, банката извършва обмяна или т.нар. "превалутиране". При превалутирането се прилага обменният курс за картови трансакции на Fibank към момента на обработка на трансакцията. Когато трансакцията е направена в чужбина, превалутирането на сумата се извършва според вида на картата (Visa или MasterCard) първоначално по обявения курс на картовите организации Visa или MasterCard за съответния ден, т. нар. сетълмент. Сетълментът между MasterCard и Fibank се извършва в USD. Сетълментът между Visa и Fibank се извършва в EUR. След като се извърши сетълментът, Fibank преизчислява така получената сума във валутата на сметката, като прилага обменния курс за картови трансакции на Fibank към момента на обработка. Това е реалната сума, с която се задължава Вашата сметка за конкретната трансакция. Има сайтове, обаче, (напр. pay pal), които извършват тяхно вътрешно превалутиране според валутата на държавата, в която е издадена картата на платеца, без оглед на това в каква валута работи търговецът, към когото е направено плащането. Това, разбира се, са отношения между картодържател и търговец, в които ние не можем да се намесваме по никакъв начин. Нашият съвет е, ако става въпрос за този конкретен сайт, да прочетете внимателно общите условия и да кореспондирате със сайта за уточняване на начина на плащане и избора на валута, в която ще бъде авторизацията. Поздрави от нашия екип! :)

Коментирай