Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
Виктор Вълков 2016-05-15 02:22:04
Малко обратна връзка относно мобилното приложение и NFC плащанията: Ползвам galaxy s7 и въпреки, че апликацията се регистрира в Tap and Pay, дава грешка, ако се опитам да платя без да отворя апликацията. Надявам се да поддържате това в бъдеще. В България работи чудесно, в чужбина не толкова. На много немски терминали на втория третия път минават плащанията. Транспортът в Лондон който приема други апликации, които емулират MasterCard, както и Apple Pay, отказват твърдо да приемат моя телефон.
Customer Support 2016-05-17 08:55:39
Здравейте, г-н Вълков. Благодарим Ви за обратна връзка. Ще разгледаме детайлно описаните от Вас ситуации :) Хубав ден! :) Поздрави, Екипът на Fibank
Михаела 2016-04-21 16:12:34
Здравейте Fibank,
Искам да задам въпрос свързан с регистрацията ми в My Fibank. Направих я преди няколко месеца и забравих да я завърша, опитах със забравена парола, но ми иска клиентски номер, който аз не знам. Въпросът ми е как мога да получа клиентския си номер?
Благодаря предварително!
Custumer Support 2016-04-21 16:22:56
Здравейте, Михаела, Клиентския си номер можете да намерите в документи, издадени от Банката при операции на гише (вноска на каса, теглене на каса и др.). В случай че не пазите подобен документ, ще бъде необходимо да посетите удобен за Вас клон на Банката, от който да получите клиентския си номер. Поздрави, Eкипът на Fibank
nadia 2016-04-17 16:24:34
Здравейте, мога ли по една и съща сметка да имам две дебитни карти ? Едната виза другата маестро или мастеркард. Каква точно е раликата между маестро и мастеркард ?
Благодаря !
Custumer Support 2016-04-18 09:04:21
Здравейте, Няма ограничение за броя издадени карти към 1 Ваша сметка. Можете да издадете основна или допълнителна карта към Ваша сметка, към която вече имате една дебитна карта. Спецификите на картата Maestro можете да разгледате тук, а на Maestro Pay Pass - тук. Подробно сме разказали за дебитната карта MasterCard Pay Pass тук. Поздрави, Екипът на Fibank
Инна Леонтиева 2016-03-23 16:24:18
Здравейте отново!
Благодаря за разиграването, за разполагането с моите средства както Вашата банка намери за добре без моето съгласие, за незаинтересуваното отношение към Вашите клиенти и за загубеното време, средства и нерви!
Уверявам Ви, че повече няма да използвам Вашите продукти и услуги, тъй като не желая да обикалям България в търсене на някаква карта, която Вие сте решили вместо мен къде да я издадете! Бъдете сигурни, че ще разпространя колкото сили и възможност имам за тази подигравка от Ваша страна към клиентите Ви!
Леонтиева
Инна Леонтиева 2016-03-23 15:36:58
Здравейте!
Чудесно е, че можете да се скриете зад Общите условия на банката, под които съм се "подписала" преди повече от 3 години и то не по мое желание, а по принуда от университета, защото тогава ми беше изрично заявено, че само с Вашата банка се работи. Т.е. сключили сте със СУ споразумение да заробите всички студенти и после излизате с номера за Общите условия!
И още един момент на некоректност и неуважение към Вашите клиенти - как очаквате за период от 3 години всеки ден да си припомням Вашите условия?!?! За банка с Вашите претенции, това е игричка много на дребно. Благодаря за отговора и Ви уверявам, че ако не получа картата си в клона в гр. Габрово, ще прекратя отношенията си с Вашата нелоялна банка, както и ще се уверя, че всички мои познати ще научат за Вашето отношение към клиентите Ви!
С уважение,
Инна Леонтиева
Customer Support 2016-03-23 15:51:18
Здравейте отново, г-жо Леонтиева, Както сте говорили по-рано с колегите от клон Габрово, за да пренасочите картата, е необходимо да посетите банковия клон, от който желаете да я получите и да подадете искане за пренасочване. Поздрави, Екипът на Fibank
Инна Леонтиева 2016-03-23 13:03:40
Здравейте!
Обръщам към Вас като клиент на Първа инвестиционна банка. Искам да изкажа възмущението си и неудовлетворението си от обслужването и некоректното отношение на Вашата банка към мен.
От няколко години имам дебитна карта на ПИБ, която за пръв път ми е издадена още като студентка във Софийски университет (2010 г. – Клон "Народно събрание 2"). През месец март т.г. изтича валидността на картата и тук възникват няколко проблема:
1) не съм уведомена от Ваши служители по никакъв начин, че картата автоматично ще ми бъде преиздадена. За това разбирам от извлеченията, когато виждам, че Вашата банка своеволно си е позволила да ми удържи пари за преиздаване на карта, което аз не съм пожелала. Възниква въпросът какво Ви дава право да се разполагате с моите пари, както Вие желаете без изричното мое одобрение?
2) след като видях, че ПИБ си е позволила своеволието да се разполага с моите средства като намери за добре разговарях с Ваша служителка в гр. Габрово (където живея) как мога да си получа картата. И тук възниква поредният абсурд – оказва се, че Вашата банка ме принуждава да ходя до не знам си кой клон в гр. София, за да взема лично дебитната си карта. От 3 години не живея в гр. София и нямам никаква регистрация на настоящ или постоянен адрес там! Любезно ми беше обяснено, че за да изискам картата в града, в който живея от 3 години ще трябва да платя съответната такса от 10 лв.
Смятам, че това отношение към клиентите Ви – на не информираност, на своеволно разпореждане със средствата им и на разиграването им да обикалят България в издирване на дебитните си карти за крайно обидно и възмутително!
В момента не мога да си позволя да отделя нито време, нито средства за пътуването ми до гр. София с цел получаване на дебитната карта. Желая да получа въпросната карта в гр. Габрово, клон "Янтра - Габрово" (Габрово 5300, ул. "Априловска" 2). Смятам обаче, че банката Ви се е отнесла крайно некоректно към мен и поради гореспоменатите причини не смятам, че е редно аз да заплатя получаването на картата, тъй като никой никога не ме е питал къде ще ми е удобно да я получа и с незаинтетеруваното отношение на ПИБ към мен като лоялен клиент ми се създават значителни затруднения.
Моля за Вашето съдействие за разрешаването на този проблем!
При отказ на такова, ще бъда принудена да прекратя взаимоотношенията си с Вашата банка, тъй като ползването на банкови услуги би трябвало да означава улесняване на всекидневието на хората, а не неговото значително затрудняване!
С уважение,
Инна Леонтиева
коректен клиент на ПИБ