AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Имам безсрочен спестовен влог в евро. Отваряйки днес my fibank с изненада виждам как са започнали да удържат такса, за която не бях предупредена. При позвъняване на на вашите колеги на номер 070001277 ми казаха любезно да си чета новините за нови такси от сайта на фибанк. (Смятате ли, че всички хора ги четат).Когато го попитах защо не ми пратен уведомителен смс, той каза че не може на милиони клиенти да пращат. Но при моя отгоговор как може тези милиони клиенти да получават смс всеки месец за вноска по кредита, а когато става дума за удържане от сметката на клиента - както се казва"ни вест, ни кост". - тогава ми каза да напиша препоръка на банката! В този случай смятам, че не е корекктно спрямо нас -клиентите. Моята препоръка е да пращате смс и за промяна в таксите по депозити и спестовни влогове! АЗ СИ ЧЕТА ВСИЧКИ СМС-И. Приятен ден.

    1. Здравейте, г-жо Андреева, Благодарим Ви за препоръката. Именно обратната връзка от нашите клиенти е водеща при подобряването на нашите продукти и услуги :) Желаем Ви хубав ден! Поздрави, Екипът на Fibank

  2. Да попитам дали е възможно банката да инвестира известна сума или спонсорира проект за туризъм , като и самата общината в която ще се реализира проекта също е заинтересувана да се реализира проекта.
    businessproject.ovo.bg - на този сайт ще намерите подробна информация за сайта

    1. Здравейте, можете да ни изпратите по-подробно предложение за спонсорство на имейл: marketing@fibank.bg Колегите ще го разгледат и ще се свържат с Вас. Поздрави, Екипът на Fibank

  3. Здравейте,
    клиент съм на банката от сравнително дълъг период и разполагам с многобройни депозити. Имам спешна необходимост от извлечения по изтеклите ми депозити /които са около 17-20 на брой / от 2008 до 2013 г. Сега установих, че не мога да разпечатвам по електронен път в My Fibank преди 2013 г. Може ли да ми предоставите безплатно желаните извлечения на файлове по e:maila , или какъв вариант по електронен път бихте ми предложили ? При разпечатване на хартия има такса от 5 лв. на месец , за всеки депозит , което прави приблизително около 1000 лв. за тези справки . За това предпочитам по електронен път.
    Благодаря предварително.
    Поздрави !!

    1. Здравейте, г-н Георгиев, През системата ни за дистанционно банкиране - Моята Fibank - могат да бъдат получени отчети по разплащателни сметки с или без издадени карти към тях, както и по свободни депозити. За всички останали видове депозити и спестовни влогове не е предвидено предоставяне на отчети в електронен формат. За период до 6 месеца назад в наш офис можете да получите безплатно извлечение. Банката е предвидила възможност за предоставяне на подобна отчетна информация в банков офис, при поискване и съгласно Тарифата. Поздрави, Екипът на Fibank

  4. Здравейте,
    Клиент съм на банката. Имам 2 дебитни карти и 1 кредитна. Според тарифата на банката при внасяне на пари в брой на каса по сметка към дебитна карта има такса, ако лицето което внася сумата не е клиент на банката. Ако вносителя е упълномощено лице с право да се разпорежда със сметките ми, тази такса ще бъде ли дължима всеки път? Също така упълномощеното лице може ли да закрие сметките ми (разплащателни сметки с дебитни карти към тях и кредитна карта).
    Благодаря!

    1. Здравейте, г-н Узунов, при наличие на депозирано в Банката нотариално заверено пълномощно, с което упълномощавате физическо лице да внася суми от ваше име, няма да дължите комисиони при внасяне на сума в брой до 10 000 лв (Тарифа за такси и комисиони на ПИБ АД, Глава първа, Раздел II “Касови операции”, чл. 1., т. 1.1.). Упълномощено лице може да закрива Вашите сметки, ако депозира в Банката нотариално завереното пълномощно с изрично упълномощаване за закриване на сметки. Във връзка с това можете да използвате образците на пълномощни на Fibank, които могат да Ви бъдат предоставени във всеки офис на Банката. Поздрави, Екипът на Fibank

  5. Здравейте! Днес опитах да изтегля наличната сума по сметката ми чрез банкоматно устройство на офис на банката, намиращ се в гр.Варна бул.Осми приморски полк 128. Получих отказ за теглене, отбелязан като код 116, тоест основанието за отказ е недостатъчна наличност. След този отказ влязох в банката, за да изтегля сумата. Банкова служителка установи, че сумата, която искам, е налична в сметката ми и подготви необходимите документи, които да представя на касата и да си получа сумата. На касата обаче получих отново отказ да си получа сумата, тъй като имало срив в компютърната система и било отбелязано, че вече съм изтеглила сумата в брой от банкоматното устройство. Очевидно към момента не мога да разполагам с паричните си средства, намиращи се в банката, които очевидно без право се задържат от банката. Искам да разбера, какви действия да предприема, за да получа моите пари в деня, в който аз искам и от удобния като местоположение за мен офис, който в случая е гореспоменатия?

    1. Здравейте, г-жо Андонова, моля да ни извините за създаденото неудобство! Ще направим проверка по описания от Вас случай. За нея обаче ще ни е необходима допълнителна информация. Бихте ли ни изпратила на имейл: marketing@fibank.bg Вашите имена, ЕГН, последните 4 цифри на картата Ви, в кой ден (и час по възможност) и в кой наш офис се е случило? Благодарим Ви предварително! :)

Коментирай