AskFibank

Fibank 3006

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,
    Днес ми се наложи да ползвам ваш АТМ и забелязах, че на няколко места в менюто, при работа с устройството, е изписана грешно думата транСакция.
    Надявам се да направите необходимите корекции.
    Поздрави!

    1. Здравейте, г-н Тодоров. Според официалния правописен речник на българския език (изготвен от Българска академия на науките), издаден през 2012 г., думата трансакция се изписва вярно с буквата "С" (стр. 620). Тя е с латински произход, идва от transactio :) Поздрави и усмихнат ден! :)

  2. Здравейте,
    Днес правя многократни опити да заплатя битови сметки през портала на Моятя Банка. При различни търговци ми дава съобщение че търговеца не приема временно плащания, но от банкирането на дуга банка същите сметки и търговци успявам да заплатя битовите сметки.
    Проблем ли има със заплащането на сметки?
    Поздрави!

    1. Здравейте, Ивайло. Нямаме регистрирани проблеми при плащането на битови сметки. Съветваме Ви да опитате отновo, като използвате бутона "провери за нови задълженията". Ако пак имате проблем, най-добре да пишете на колегите от Е-банкиране, като посочите Вашето потребителско име и кои са търговците, с плащането към които срещате затруднение. Имейлът е: my.fibank@fibank.bg Поздрави! :)

  3. Здравейте,
    Имам потребителски кредит и въпросът ми е дали е възможно да кандидатствам за увеличаване на кредита? Евентуално, ако мога какво се изисква от мен освен да посетя клон на банката, разбира се.
    Благодаря предварително за отговора!

    1. Здравейте, Михаил, Можете да кандидатствате за нов кредит в по-голяма сума. С него ще рефинансирате стария, а остатъка ще използвате по Ваша преценка. Актуалните условия по потребителския ни кредит можете да видите тук. Най-добре е да посетите удобен за Вас офис на Банката и да коментирате въпроса с колега кредитен специалист - той/тя ще Ви насочат към най-подходящото за Вас решение :) Успешна седмица! :) Поздрави, Екипът на Fibank

  4. От една седмица гледам и премислям, ровя и се чудя....
    Така и не добих ясна представа какви са разликите между обикновена разплащателна сметка и прословутата IQ сметка.
    Лихвения процент е пределно ясен. Какви са разликите в таксите за поддръжка? Из огромния PDF съдържащ таксите на банката не е ясно написано кое за какво точно е.
    Как биха се променили разходите за поддръжка с добавена безконтактна MasterCard Debit към едната и другата сметка?

    1. Прав ли съм с тълкуването на глава XI, чл.4 по следния начин:
      1. Ако открия разплащателна сметка през онлайн банкирането ще дължа 0.60лв месечно
      2. Ако имам дебитна карта към сметката (примерно безконтактна MasterCard Debit, VisaElectron), ще дължа 0,30лв месечно
      3. Ако сметката е IQ - 1лв месечно?

      И като разглеждам таксите по поддръжка на карти -
      Ако имам MasterCard Debit - 1лв месечно
      Ако имам VisaElectron - безплатно

      Правилни ли са ми тълкуванията на Тарифния план на банката?
      По моя логика при откриване на обикновена разплащателна сметка през онлайн банкирането със Дебитна карта - Visa Electron, би следвало разходите ми да са 0,30лв месечно. Така ли е?

      Понеже IQ сметка не ми излиза на далавера с високата си такса поддръжка от 1лв месечно - това са 12 лева годишно срещу 3,60 в по горния вариант. Разликата от 8.40 се избива от лихва само ако по сметката има целогодишно поне 571лева.

  5. Здравейте клиент съм на вашата банка от 13 години .Много добро обслужване и банкиране ,обаче след като закрихте офисът в пикадили аз и много мои познати сме готови да сменяме банката с друга с по удобни офиси за паркиране в района на к-с Изгрев или Зорница в Бургас

    1. Здравейте, г-н Желев, Благодарим Ви за високата оценка и доверието! :) Офис Пикадили е затворен, но можем да Ви насочим към най-близките до него офиси. Те са: - Клон "Братя Миладинови' - ж.к. "Братя Миладинови" бл. 117, вх. 5 - Клон "Славейков" - ж.к. "Славейков" бл. 107, вх. 2 Успешна седмица! :) Поздрави, Екипът на Fibank

Коментирай