AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. От една седмица гледам и премислям, ровя и се чудя....
    Така и не добих ясна представа какви са разликите между обикновена разплащателна сметка и прословутата IQ сметка.
    Лихвения процент е пределно ясен. Какви са разликите в таксите за поддръжка? Из огромния PDF съдържащ таксите на банката не е ясно написано кое за какво точно е.
    Как биха се променили разходите за поддръжка с добавена безконтактна MasterCard Debit към едната и другата сметка?

    1. Прав ли съм с тълкуването на глава XI, чл.4 по следния начин:
      1. Ако открия разплащателна сметка през онлайн банкирането ще дължа 0.60лв месечно
      2. Ако имам дебитна карта към сметката (примерно безконтактна MasterCard Debit, VisaElectron), ще дължа 0,30лв месечно
      3. Ако сметката е IQ - 1лв месечно?

      И като разглеждам таксите по поддръжка на карти -
      Ако имам MasterCard Debit - 1лв месечно
      Ако имам VisaElectron - безплатно

      Правилни ли са ми тълкуванията на Тарифния план на банката?
      По моя логика при откриване на обикновена разплащателна сметка през онлайн банкирането със Дебитна карта - Visa Electron, би следвало разходите ми да са 0,30лв месечно. Така ли е?

      Понеже IQ сметка не ми излиза на далавера с високата си такса поддръжка от 1лв месечно - това са 12 лева годишно срещу 3,60 в по горния вариант. Разликата от 8.40 се избива от лихва само ако по сметката има целогодишно поне 571лева.

  2. Здравейте клиент съм на вашата банка от 13 години .Много добро обслужване и банкиране ,обаче след като закрихте офисът в пикадили аз и много мои познати сме готови да сменяме банката с друга с по удобни офиси за паркиране в района на к-с Изгрев или Зорница в Бургас

    1. Здравейте, г-н Желев, Благодарим Ви за високата оценка и доверието! :) Офис Пикадили е затворен, но можем да Ви насочим към най-близките до него офиси. Те са: - Клон "Братя Миладинови' - ж.к. "Братя Миладинови" бл. 117, вх. 5 - Клон "Славейков" - ж.к. "Славейков" бл. 107, вх. 2 Успешна седмица! :) Поздрави, Екипът на Fibank

  3. Здравейте!
    Имам един въпрос.
    Интересува ме,възможно ли е дневния лимит за теглене от банкомат със дебитна карта Visa Electron да бъде снижен до 400лв.
    Гледах нива лимити за дебитна карта VISA ELECTRON и там пише - кеш 1000лв.(Тоест може ли да се направи до 400лв)
    Дано съм бил ясен
    Поздрави

    1. Моя грешка - дневния лимит е 3000лв. - може ли да бъде направен на 400лв.

  4. Здравейте,

    от вчера (предните дни не съм го използвал) Токън у-вото не показва последните няколко цифри както трябва. Говорих с виртуалния банков клон и ми казаха че го използвам вече над 3 години и половина и най-вероятно батерията в него е към края си :) Производителя давал гаранция на тези устройства две години. Ок, съгласен съм нормално е да е така.

    Но защо трябва сега да платя 28 лв. за ново у-во ??? При положение че имам електронни подписи, каква е ползат от токън у-вото, като трябва на всеки две години да плащам по 28 лв. за ново, вместо да си ползвам електронните подписи за които плащам всяка година и ги ползвам навсякъде (НАП, ТР).

    Нали идеята все пак да ползвам финансовите услуги на банката, а не да купувам у-ва :) Разбираемо да е някаква минимална сума, но почти 30 лв. си е сума :)

    1. Здравейте, г-на Танев, Както всяка друга техника и токен устройството има определен гаранционен период, независимо дали се ползва или не. В случай че устройството прояви дефект след този период, отстраняването/ подмяната е за сметка на клиента. Ако банкирате предимно онлайн и извършвате множество преводи, за Вас може би ще бъде подходящ банковият пакет "Моят избор онлайн". Поздрави, Екипът на Fibank

    1. Благодаря за отговора, не видях че предлагате такива пакети. А и търсих доста на сайта ви но не ги намерих преди да пиша тук. Трябва да сложите линк в горното меню когато се позиционира мишката в/у Частни клиенти. Сега се вижда само когато се кликне в/у Частни клиенти в колонката с подменю в ляво. А повечето посетитите избират директно от главното меню което се отваря при mouseover.

  5. Здравейте, имам въпрос относно предстящите промени в таксите ви: http://fibank.bg/uploads/_Tariff_Bulletin/docs/Tariff_change_08-04-2016.pdf

    Правилно ли тълкувам, че ще дължа такса, при превод между личните ми сметки ?

Коментирай