AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. ДО al40 - ДА! Винаги при теглене на каквато и да е сума до 2500 Евро ще ви се начислява съответната такса. Дори и за 1 евро! Само на падеж на депозита, т.е. в деня, в който изтича едногододишния или двугодишния/ако е по-нов/свободен депозит няма такса при теглене:)

  2. ДА, Тодоре от 01-05-2010 има "нова таксичка" поддръжка на картова сметка - 0,30 лв месечно, така че ако не ги използваш активно закривай. Между подаването на заявление за закриване и самото закриване минават минимум 15 работни дни, така че побързай преди да е станало отново 28, 29-то число и системата да ти сложи нови такси!

  3. Здравейте,
    и аз забелязах, че сте въвели такса за поддръжка на сметка на дебитни карти 0.30 лв. на месец. Бях писал един коментар преди два дни, но гледам, че блогът Ви не го е отчел. Отне ми доста време да видя откъде идва тази такса. В графа дебитни карти не е посочена! Открих я при банковите сметки като "водене на разплащателна сметка"! Не мислите ли, че "такса водене на сметка" и "такса поддръжка" е едно и също?! Вярно не съм юрист, но на мен ми звучи по един и същи начин!
    Освен това доста вече клиенти обърнаха внимание на това, че в Тарифата на ПИБ не е посочена дата, от която е в сила тарифата. Така е много удобно! Днес решавате да промените една тарифа и хоп - променяме я. Утре решаваме да промените друга - и пак я променяме. Дали и кога клиентите ще разберат, няма значение, кой го интересуват клиентите. Те и без това ще се принудят да се съобразяват с условията на банката.
    И това да беше единствената променена такса, както и да е, но доста се промениха и то в ущърб на клиентите в последно време! Явно кризата Ви мори и трябва да я изкарате на гърба на потребителите.
    Ще Ви кажа само, че коректността и изгодността на един продукт задържат клиентите! Продуктите Ви може да са конкурентни и след новите Ви такси, макар да има банки, които да имат не по-малко конкурентни продукти при дебитните карти, но коректността нещо Ви куца! Лоялност може да има само когато има и коректност. Мен ме губите като клиент! Дано има и други та да усетите ефекта!

  4. в тарифата за такси и комисионни ,в раздела касови операции в чуждестранна валута чл 2 точка 4 б) /теглене на суми в брой/ е отбелязано че при теглене до 2500 евро се начислява такса от 0.30 евро.Имам 3 "свободни" депозита.При теглене на 2500 евро от единия ще се начислява ли тази такса ?

  5. здравейте!!!!
    искам да попитам дали работи в събота при вас системата за валутни преводи moneygram
    благодаря

  6. Здравейте. От скоро имам карта V-PAY, с която замених старата си карта VISA Electron. Преди два дни опитах да тегля пари от банкомати с логото на V-PAY, но ми излезе следното съобщение 2 пъти: CARD NOT VALID YET. Бихте ли ми казали какво значи това? Банкоматът е в Германия.

  7. Здравейте!
    Днес забелязах, че маестро и виза електрон картите, които притежавам са били ощастливени с по 30 стотинки такса подръжка на сметка. Тази такса до миналия месец не съществуваше. Това някаква промяна в общите условия на банката ли е или грешка?

  8. Здравейте,
    откога начислявате такса поддръжка на сметка за дебитни карти? В Тарифата Ви към интернет страницата на ПИБ към днешна дата - 29.05.2010 г., в графа поддръжка на сметка за дебитните Ви карти маестро,виза електрон и впей е посочено, че няма такса. Искам обяснение!!!

    Вие сигурно сте единствената банка, която има такса за подновяване на дебитна карта при изтичане на срока й. Съвсем честно Ви казвам, че ако сега сте въвели и такса поддръжка на сметка, то ще си закрия всички дебитни карти, които имам към ПИБ, защото напоследък за най-безумни неща сте въвели такси и чашата за мен започна да прелива! Останалите клиенти на ПИБ нека си преценяват за себе си!

  9. @ Явор Следващата 1 година Бизнес парк София не е в плана ни за развитие на клоновата мрежа. Поздрави, Екип на ПИБ

  10. @ Васил Ако през целия срок на депозита не сте внасял или теглил никакви средства, можем да ползваме средната лихва за периода от 1 година - 8.06% (средно аритметично на лихвените нива за 12-те периода). 3000 евро * 8.06% ≈ 241.80 евро потенциална лихва, която на падеж се начислява. Поздрави, Екип на ПИБ

Коментирай