AskFibank

Fibank 2993

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,

    Присъединявам се към мнението на останалите клиенти изразили недоволството от тази леко анонимна промяна в тарифите. Макар понятията "разплащателна сметка" и "дебитна карта" да са различни ние в случая ги получаваме заедно. Не можеш да имаш дебитна карта без разплащателна сметка. Вие продавате 2 отделни продукта в пакет и променяте цената за ползване на единия от тях, без възможност за клиента да ги раздели.

    Във всичките ви офиси има множество дипломи и награди за "Банка на клиента". Имайте предвид, че това е звание, което освен да се спечели, трябва и да се заслужи.
    Изключително съм разочарован и вече не виждам едно от конкурентните предимства на банката ви, а именно добри и прозрачни отношения с клиентите.

    Искрено ваш клиент (засега),
    Павел

  2. Относно информацията за дебитните карти - http://www.fibank.bg/bg/page/11

    поддръжка на картова сметка - 0.30 лв.

    Това е месечна или годишна такса ? Защото в таб "Такси и комисионни" пише:

    Такса поддръжка - без такса

    т.е.?

    Лек ден!

  3. @ Петър Тъй като към настоящия момент плащането през интернет не е характеристика на картата VPAY, то не е описано в операциите, които могат да се извършват с нея. Благодарим Ви, че ни обърнахте внимание. След като се получава неразбиране, ще посочим изрично този факт. За плащания в интерент Ви препоръчваме дебитна карта VISA ElectronПоздрави, Екип на ПИБ

  4. Съвет за VPAY:

    Добре е да споменете на интернет страницата си, че VPAY карти не могат да бъдат използвани за Paypal или друг подобен тип интернет разплащания.

  5. @ Николай Сербезов В случая не е цензура, но всеки коментар който не е в съответсвие с правилата за коментиране в блога ще бъде изтрит. Обновяваме платформата на Wordpress, която ползваме за корпоративния ни блог и коментарите бяха задържани за одобрение. Поздрави, Екип на ПИБ

  6. @ А.Г. За теглене на суми над 5000 лева е нужна заявка до 14 часа на предишния работен ден, без значение падежиращата дата на депозита Ви. На падеж можете да изтеглите сума без ограничение, за което не събираме такса. Ако не e подадена заявка и в конкретния офис има достатъчна наличност, ще изплатим желаната сума отново без такса, но запазваме правото си да откажем тегленето. Не е възможно издаването на карти с различни марки към една разплащателна сметка. Можете да заявите няколко дебитни Маестро към една сметка, а таксата за поддръжка на сметката остава 0.30 лв. Поздрави, Екип на ПИБ

  7. Защо има коментари даже от вчера в twitter, които не се появяват в блога? Това цензура ли е?

  8. Здравейте,
    по повод въпроса на адаша - Къде сте обявили промените на тарифите (за следващият път да се знае). pdf файла е качен на 01.06.2010, а в новините няма съобщение за промяна на таксите.

  9. Здравейте! Имам 2 въпроса:
    1) Необходимо ли е да давам заявка ден предварително, ако искам да изтегля сума над 5000 лева на датата на падеж по депозит? Ако трябва, но въпреки това не подам такава заявка, ще мога ли да изтегля такава сума и срещу каква такса?
    2) Може ли да ми бъде издадена допълнителна дебитна карта Maestro на мое име към моя сметка, към която вече има карта Visa Electron? Ако да, каква е таксата за издаването и поддържането на такава допълнителна карта? (Предполагам, че дори и да има 2 дебитни карти към 1 сметка, таксата за поддръжка отново е 0.30 лв.)

  10. @ Ask Fibank
    1. Обърщам Ви внимание, че клиентите като използват една тарифа, не я изчитат от първата до последната страница, за да видят в "ЗАКЛЮЧИТЕЛНИТЕ РАЗПОРЕДБИ" от кога е влязла в сила! Обикновено всеки потребител се ориентира според съдържанието и търси само тези такси, които го интересуват. От тази гледна точка не мисля, че е особен проблем да сложите на заглавната страница датата на влизане в сила на тарифа!!!
    2. Знам, че има разлика между дебитна карта и разплащателна сметка, но дебитна карта без разплащателна сметка по нея не може да има. Поради това може би е редно да сложите таксата "водене" на сметка за разплащателни сметки към дебитни карти в графата за такси за дебитните Ви карти или поне да дублирате информацията, защото, повярвайте ми, последното нещо, което обикновения потрибител гледа при разглеждане на таксите ВИ за дебитни карти, са таксите за разплащателна сметка по дебитни карта. Както виждате дори само обяснението е доста увъртяно!
    Все пак трябва да се опитвате да разглеждате нещата от гледна точка на обикновения потребител, а не само от гледна точка банковите спецификации!

Коментирай