AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. @Аз За да можем да отговорим пълно и изчерпателно на Вашия въпрос, предлагаме да се свържете с нас чрез формата за Обратна връзка, където да посочите Вашите актуални координати, след което кредитен инспектор на ПИБ ще се свърже с Вас. Персоналните Ви данни няма да бъдат публикувани в блога. Поздрави, Екип на ПИБ

  2. Здравейте,проблемът ми е следния:
    Направих си регистрация за Виртуалния клон(e -fibank),депозирах 5 лв и на сайта на PayPal знаете че трябва да се "потвърди" картата,за да мога да си преведа пари към нея,дотук добре,но вече 3ти ден чакам да видя тази транзакция в e-fibank но нея я няма и днеска забелязах,че 4.77лв са блокирани,защо?(можеби това е проблема)
    Причина за блокиране:
    HDOZCMI101680ID1

    1. @Пламен Пенев Регистрацията в PayPal изисква първоначална регистрация на картата, с която ще извършвате плащания. Регистрацията на картата се потвърждава с еднократен 4-цифрен код, който бихте могли да видите в категория Справки на Виртуалния клон, меню Картови авторизации. След въвеждането на този код, картата Ви ще бъде регистрирана и Вие спокойно ще можете да извършвате плащания чрез PayPal. За Ваше удобство и сигурност Ви препоръчваме услугата „SMS за авторизации с банкови карти”, чрез която ще се информирате своевременно за извършените трансакции с Вашата карта. Поздрави, Екип на ПИБ

  3. Макар да съм убеден, че сте разбрали въпроса, ще си позволя да го задам отново: КАКВА Е ПРИЧИНАТА ЗА РАЗНОПОСОЧНОТО ДВИЖЕНИЕ НА ЛИХВЕНИЯТ ПРОЦЕНТ ПО НОВИТЕ И ПО СТАРИТЕ КРЕДИТИ? (по новите жилищни и ипотечни кредити - съвкупно намаление с 2.8 %, а по старите - увеличение с 0.1 %) Обяснихте намалението по новите кредити с "продължаваща тенденция на стабилизиране в глобален и локален мащаб" (защо тази тенденция не се отразява и на старите кредити, разбира се е някаква мистерия). Та на въпроса, при наличието на "продължаваща тенденция на стабилизиране в глобален и локален мащаб" защо аджеба повишавате лихвата по старите кредити ?????

  4. @ Аз Както вече Ви писахме стойностите на БЛП и БЛПкс отразяват цената на ресурса и състояние на международните финансови пазари. Към настоящия момент пазарната ситуация не е по-различна, поради което последната корекция на нивата на БЛПкс е от 01.05.2010 г. Поздрави, Екип на ПИБ

  5. Имам ясно формулиран въпрос от 5-и май. Каква е причината вече повече от месец да не отговоряте. От 30-и април има въпрос на "Клиент" на който също не е отговорено. Разбирам, че тия въпроси адски Ви затрудняват, но да си зариеш главата в пясъка като щраус и да се правиш, че не си чул и разбрал какво те питат е тъпо.

  6. @ Ohoboho Месечната такса за поддръжка на разплащателна сметка с дебитна карта към нея е 0.30 лв. За картата не дължите такса поддръжка. Поздрави, Екип на ПИБ

  7. Здравейте,

    Присъединявам се към мнението на останалите клиенти изразили недоволството от тази леко анонимна промяна в тарифите. Макар понятията "разплащателна сметка" и "дебитна карта" да са различни ние в случая ги получаваме заедно. Не можеш да имаш дебитна карта без разплащателна сметка. Вие продавате 2 отделни продукта в пакет и променяте цената за ползване на единия от тях, без възможност за клиента да ги раздели.

    Във всичките ви офиси има множество дипломи и награди за "Банка на клиента". Имайте предвид, че това е звание, което освен да се спечели, трябва и да се заслужи.
    Изключително съм разочарован и вече не виждам едно от конкурентните предимства на банката ви, а именно добри и прозрачни отношения с клиентите.

    Искрено ваш клиент (засега),
    Павел

  8. Относно информацията за дебитните карти - http://www.fibank.bg/bg/page/11

    поддръжка на картова сметка - 0.30 лв.

    Това е месечна или годишна такса ? Защото в таб "Такси и комисионни" пише:

    Такса поддръжка - без такса

    т.е.?

    Лек ден!

  9. @ Петър Тъй като към настоящия момент плащането през интернет не е характеристика на картата VPAY, то не е описано в операциите, които могат да се извършват с нея. Благодарим Ви, че ни обърнахте внимание. След като се получава неразбиране, ще посочим изрично този факт. За плащания в интерент Ви препоръчваме дебитна карта VISA ElectronПоздрави, Екип на ПИБ

Коментирай