Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
Customer Support 2016-02-29 11:32:24
Здравейте, г-н Желев, Благодарим Ви за високата оценка и доверието! :) Офис Пикадили е затворен, но можем да Ви насочим към най-близките до него офиси. Те са: - Клон "Братя Миладинови' - ж.к. "Братя Миладинови" бл. 117, вх. 5 - Клон "Славейков" - ж.к. "Славейков" бл. 107, вх. 2 Успешна седмица! :) Поздрави, Екипът на Fibank
Александър 2016-02-17 13:09:01
Здравейте!
Имам един въпрос.
Интересува ме,възможно ли е дневния лимит за теглене от банкомат със дебитна карта Visa Electron да бъде снижен до 400лв.
Гледах нива лимити за дебитна карта VISA ELECTRON и там пише - кеш 1000лв.(Тоест може ли да се направи до 400лв)
Дано съм бил ясен
Поздрави
Александър 2016-02-17 15:03:16
Моя грешка - дневния лимит е 3000лв. - може ли да бъде направен на 400лв.
Иван Танев 2016-02-10 09:04:27
Здравейте,
от вчера (предните дни не съм го използвал) Токън у-вото не показва последните няколко цифри както трябва. Говорих с виртуалния банков клон и ми казаха че го използвам вече над 3 години и половина и най-вероятно батерията в него е към края си :) Производителя давал гаранция на тези устройства две години. Ок, съгласен съм нормално е да е така.
Но защо трябва сега да платя 28 лв. за ново у-во ??? При положение че имам електронни подписи, каква е ползат от токън у-вото, като трябва на всеки две години да плащам по 28 лв. за ново, вместо да си ползвам електронните подписи за които плащам всяка година и ги ползвам навсякъде (НАП, ТР).
Нали идеята все пак да ползвам финансовите услуги на банката, а не да купувам у-ва :) Разбираемо да е някаква минимална сума, но почти 30 лв. си е сума :)
Customer Support 2016-02-10 11:59:07
Здравейте, г-на Танев, Както всяка друга техника и токен устройството има определен гаранционен период, независимо дали се ползва или не. В случай че устройството прояви дефект след този период, отстраняването/ подмяната е за сметка на клиента. Ако банкирате предимно онлайн и извършвате множество преводи, за Вас може би ще бъде подходящ банковият пакет "Моят избор онлайн". Поздрави, Екипът на Fibank
Иван Танев 2016-02-10 17:39:26
Благодаря за отговора, не видях че предлагате такива пакети. А и търсих доста на сайта ви но не ги намерих преди да пиша тук. Трябва да сложите линк в горното меню когато се позиционира мишката в/у Частни клиенти. Сега се вижда само когато се кликне в/у Частни клиенти в колонката с подменю в ляво. А повечето посетитите избират директно от главното меню което се отваря при mouseover.
Петър 2016-02-09 10:40:02
Здравейте, имам въпрос относно предстящите промени в таксите ви: http://fibank.bg/uploads/_Tariff_Bulletin/docs/Tariff_change_08-04-2016.pdf
Правилно ли тълкувам, че ще дължа такса, при превод между личните ми сметки ?
Customer Support 2016-02-09 18:53:32
Здравейте, г-н Папов, Считано от 08.04.2016 г. при преводи от и по сметки на един и същ титуляр (физическо лице) в Първа инвестиционна банка се дължи такса 0,10 лв., ако преводът е изпълнен на гише в офис/ клон на Банката. Преводите през Виртуалния ни банков клон остават безплатни. Поздрави, Екипът на Fibank
Кондакова 2016-01-22 08:25:52
Здравейте, открили сме сметка на юридическо лице 2008г,по която тогава е отпуснат овърдрафт.След пълното му погасяване през Ноември 2009г сметката абсолютно под никакъв повод не сме я използували а по нея започват да се начисляват едни такси за обслужване които към момента възлизат на около 950лв.Мисля ,че след като тогава за всичките наши действия бяхме уведомявани с писма или по телефон би било редно по някакъв начин да бъдем уведомени за тези такси.Или по този начин си формирате част от печалбата?Защото се уверих ,че ние не сме единствените"ужилени" по този начин! Моля за вашето съдействие
Customer Support 2016-02-08 10:11:07
Здравейте, г-жо Кондакова, можете да подадете възражение относно таксите, като посетите наш офис или на имейл: complaints@offices.fibank.bg. За съдържанието на възражението ще Ви бъде полезна тази информация: http://fibank.bg/bg/protsedura-za-podavane-i-razglejdane-na-vazrajeniya-na-klienti/page/2386 Поздрави, Екипът на Fibank