AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, г-н Папов, Считано от 08.04.2016 г. при преводи от и по сметки на един и същ титуляр (физическо лице) в Първа инвестиционна банка се дължи такса 0,10 лв., ако преводът е изпълнен на гише в офис/ клон на Банката. Преводите през Виртуалния ни банков клон остават безплатни. Поздрави, Екипът на Fibank

  1. Здравейте, открили сме сметка на юридическо лице 2008г,по която тогава е отпуснат овърдрафт.След пълното му погасяване през Ноември 2009г сметката абсолютно под никакъв повод не сме я използували а по нея започват да се начисляват едни такси за обслужване които към момента възлизат на около 950лв.Мисля ,че след като тогава за всичките наши действия бяхме уведомявани с писма или по телефон би било редно по някакъв начин да бъдем уведомени за тези такси.Или по този начин си формирате част от печалбата?Защото се уверих ,че ние не сме единствените"ужилени" по този начин! Моля за вашето съдействие

    1. Здравейте, г-жо Кондакова, можете да подадете възражение относно таксите, като посетите наш офис или на имейл: complaints@offices.fibank.bg. За съдържанието на възражението ще Ви бъде полезна тази информация: http://fibank.bg/bg/protsedura-za-podavane-i-razglejdane-na-vazrajeniya-na-klienti/page/2386 Поздрави, Екипът на Fibank

  2. Здравейте!
    От години имам открити сметки във Вашата банка. Сметки, които от много дълго време не се ползват. Едната е открита в Бургас. За другата дори нямам спомен, най-вероято е открита в София и към нея се води и дебитна карта с отдавна изтекъл срок. И двете сметки не се ползват. Днес разбрах, че за нещо, което не ползвам дължа пари. За първата 57,87 лева, за втората 26,78 лева. От офиса, който посетих случайно и по други причини ми казаха да се обърна към Вас и да помоля сметките да бъдат закрити служебно.
    Надявам се да се свържете с мен за да ме уведомите какво може да се направи и молбата ми да бъде удовлетворена!
    С уважение: Мария Нейкова

    1. Здравейте, г-жо Нейкова, можете да подадете възражение на имейл: complaints@offices.fibank.bg, като следвате описаната процедура тук: Поздрави, Екипът на Fibank

  3. Здравейте,

    Използвах кредитна карта, която закрих преди около 4 години. В молбата за закриване поисках да ми бъде закрита и доларовата сметка към нея. Днес случайно разбрах, че сметката не е закрита и съответно за този период са ми начислени такси на стойност 51 лв.?! През този период никой не ме е уведомил, че имам задължения (на минус е сметката ) въпреки че телефонът ми не е променян. Моля сметката ми да бъде закрита и задълженията сторнирани.

    1. Здравейте, г-н Сидеров. Съветваме Ви да посетите удобен за Вас офис на Банката и на място да коментирате с колегите какво е необходимо да направите. Желаем Ви успешна Нова година! :) Поздрави от нашия екип.

    1. Преди да напиша коментара посетих ваш офис на бул. „Cливница“ 127 и колегите Ви ме посъветваха да пиша тук. Сега ми казвате да отида в офис.. меко казано сте некоректни!

    1. Както виждате въпроса ми не е за закриване на сметката. Пуснал съм молба за това преди 4 години през които вие сте ми начислявали такси най-нагло!

  4. Здравейте.
    Имам запитване относно трансакция в PayPal. Направих плащане посредством PayPal и съответно от картата веднага беше дръпната сумата. Аз канселирах обаче трансакцията в PayPal и тя веднага върна парите по моята сметка. Проблемът е, че не виждам в Картови авторизации тези върнати пари, а това беше на 3ти Декември. Дали те попадат в графата с получени суми от интернет и ще бъдат ли обвързани с такси, които са за получаване на пари по интернет? Кога ще видя върнатите пари в Картови авторизации?
    Благодаря предварително!

Коментирай