AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте!
    От години имам открити сметки във Вашата банка. Сметки, които от много дълго време не се ползват. Едната е открита в Бургас. За другата дори нямам спомен, най-вероято е открита в София и към нея се води и дебитна карта с отдавна изтекъл срок. И двете сметки не се ползват. Днес разбрах, че за нещо, което не ползвам дължа пари. За първата 57,87 лева, за втората 26,78 лева. От офиса, който посетих случайно и по други причини ми казаха да се обърна към Вас и да помоля сметките да бъдат закрити служебно.
    Надявам се да се свържете с мен за да ме уведомите какво може да се направи и молбата ми да бъде удовлетворена!
    С уважение: Мария Нейкова

    1. Здравейте, г-жо Нейкова, можете да подадете възражение на имейл: complaints@offices.fibank.bg, като следвате описаната процедура тук: Поздрави, Екипът на Fibank

  2. Здравейте,

    Използвах кредитна карта, която закрих преди около 4 години. В молбата за закриване поисках да ми бъде закрита и доларовата сметка към нея. Днес случайно разбрах, че сметката не е закрита и съответно за този период са ми начислени такси на стойност 51 лв.?! През този период никой не ме е уведомил, че имам задължения (на минус е сметката ) въпреки че телефонът ми не е променян. Моля сметката ми да бъде закрита и задълженията сторнирани.

    1. Здравейте, г-н Сидеров. Съветваме Ви да посетите удобен за Вас офис на Банката и на място да коментирате с колегите какво е необходимо да направите. Желаем Ви успешна Нова година! :) Поздрави от нашия екип.

    1. Преди да напиша коментара посетих ваш офис на бул. „Cливница“ 127 и колегите Ви ме посъветваха да пиша тук. Сега ми казвате да отида в офис.. меко казано сте некоректни!

    1. Както виждате въпроса ми не е за закриване на сметката. Пуснал съм молба за това преди 4 години през които вие сте ми начислявали такси най-нагло!

  3. Здравейте.
    Имам запитване относно трансакция в PayPal. Направих плащане посредством PayPal и съответно от картата веднага беше дръпната сумата. Аз канселирах обаче трансакцията в PayPal и тя веднага върна парите по моята сметка. Проблемът е, че не виждам в Картови авторизации тези върнати пари, а това беше на 3ти Декември. Дали те попадат в графата с получени суми от интернет и ще бъдат ли обвързани с такси, които са за получаване на пари по интернет? Кога ще видя върнатите пари в Картови авторизации?
    Благодаря предварително!

    1. Здравейте, бихте ли ни предоставили Вашите данни, за да можем да направим проверка. Необходими са ни 3 имена, ЕГН и последните 4 цифри на картата Ви, които да ни изпратите на имейл: marketing@fibank.bg Благодарим предварително! :) Поздрави, Екипът на Fibank

    1. Привет, Във Вашия случай сумата е възстановена като refund т.е. като получена сума по карта и е със съответната такса от 1 %. От paypal са я върнали по този начин и поради тази причина не се вижда като авторизация. Ще видите сумата в извлечението/ отчета по сметката Ви. Поздрави! :)

  4. Цял час звънях на всички телефони, които намерих в интернет и въпреки, че "първо на мен щели да ми вдигнат" това не се случи.
    Свинщина!

Коментирай