AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте!

    Клиент съм на банката от над 10 г.

    Ще се опитам да Ви запозная с казуса си накратко и без емоции, защото текстът ще стане нелицеприятен за четене.

    На 27.09.2015 г. около 3:00 ч. се опитах да направя плащане с петте си карти, издадени от ПИБ, уви, безуспешно. Оказа се, че тече някаква профилактика, за която нито съм била информирана, нито видях да е обявена където и да е в интернет.

    Обадих се на дежурен телефон и ваша колежка, представи ми се като Теодора, много отегчено ми каза, че тече профилактика и не знае кога ще приключи и да опитам след час.

    Поставихте ме в ситуация да не мога да използвам собствените си пари, да не мога да си заплатя услуга, която съм ползвала и изобщо да се чувствам като престъпник.

    Желая да получа някакво обяснение за цялата тази ситуация и когато занапред има такива планирания профилактики на система да бъда надлежно уведомявана, за да избегна всички неудобства.

    Оставам в очакване на адекватен отговор.

    Станислава Георгиева

    1. Здравейте, г-жо Георгиева, Благодарим Ви за обратната връзка. Колегите направиха проверка по Вашия сигнал. В действителност в посоченото от Вас време са извършвани технически подобрения, за които не е било публикувано уведомление на корпоративния ни сайт, каквато е обичайната ни практика. Моля да ни извините за създаденото неудобство! Поздрави, Екипът на Fibank

  2. Здравейте,

    Имам кредитна карта при вас, но все още не мога да разбера схемата на отчитане. Знам, че периода е от 20ти на текущия до 19ти на следващия месец. След това на 5 на по-следващия имаш право на безлихвен период да върнеш парите.
    Въпросът е обаче, в този период се включва датата на покупката или датата на обработване на сумата?
    Пример: покупката е направена на 17ти септември, но е обработена чак на 25ти. Тя влиза в следващият период: 20 септември - 19ти октомври (с безлихвено връщане до 5ти ноември), така ли?

    1. Здравейте, г-н Кирилов, Отчетния период по кредитната карта включва отчетените (осчетоводени) по картовата сметка операции, считано от 20 число на предходния месец до 19 число (включително) на текущия месец – месеца, през който се генерира излечението. В случай че е извършена и не е осчетоводена в текущия период, трансакцията се прехвърля в следващия отчетен период. Относно конкретния пример за покупка, направена на 17-ти септември, но осчетоводена на 25-ти – да, тя ще влезе в следващия отчетен период: 20.09-19.10 с гратисен период до 05.11.2015 г. Поздрави, Екипът на Fibank

  3. Здравейте Фибанк,

    Причината да Ви пиша е, че наскоро разбрах за 3 мои сметки със вас, за които съм забравил и съответно не съм ползвал от може би 6-7 години. Причината за това е, че съм бил извън страната и наскоро се прибрах и отново реших да се доверя на Вас. Тогава разбрах за тези сметки, и че всъщност дължа такси по тях.
    Въпросните сметки са:

    ... A2C0 - 55.19 лв. такса
    ... A2BZ - £ 24.13 такса.

    По третата сметка си поръчах нова карта, която смятам да използвам за превод на заплата ми.

    Бих искал да Ви попитам, след като по-горните сметки не са ползвани с години, има ли възможност да не бъда таксуван по тях?

    Благодаря предварително за проявеното разбиране и предоставената информация.
    С уважение,
    Иван Николов

    1. Здравейте, г-н Николов, по сметките следва да е начислена такса за поддръжка на сметка. Ако желаете да закриете съответните сметки, ще бъде необходимо да посетите удобен за Вас офис Fibanк, за да погасите задълженията по сметките. Желаем Ви успешна седмица! :) Поздрави, Екипът на Fibank

  4. Здравейте, виждам на сайта ви, че са обявени промени по Общите условия на банката. Посоченият линк води до съответния документ, но мен ме интересува какви са промените, а не какво е съдържанието на всичките 13 страници? Къде мога да разбере това? Предполагам, не се очаква от всичките ви клиенти да сравняват ред по ред със старите.

    1. Г-н Миронов, Промените в Общите условия, както е анонсирано и на корпоративния сайт на Банката, са свързани с новия Закон за гарантиране на влоговете в банките и произтичащите от това изменения в Закона за кредитните институции. Въвежда се „Информационен бюлетин за вложителите”, съдържащ основната информация относно защитата на влоговете. Информационният бюлетин е изготвен в съответствие със законовоустановения в Закона за кредитните институции образец (Приложение към чл.57, ал.3 от Закона) и се предоставя от Банката на клиента. В допълнение, надвишавайки изискванията на Закона, Първа инвестиционна банка е подготвила и Допълнителна информация за своите клиенти във връзка със защитата на влоговете, обявена на корпоративната й страница, заедно с Информационния бюлетин http://fibank.bg/bg/spestovni-produkti-depoziti-vlogove-razplashtatelni-smetki/page/18 . Fibank осигурява на своите клиенти Информационния бюлетин с основната информация и Допълнителната информация и във всички свои офиси на хартиен носител. Оставаме на разположение за допълнителни въпроси. Поздрави, Екипът на Fibank

  5. zdraweite iskam da popitam,zashto kreditnata mi karta e bloirana ...izdadena mi e predi 3 meseca i ne sum q polzvala dosega..vchera mi potrqbva i ne uspqh da q polzvam..blagodarq

    1. Здравейте, г-жо Русева, за да направим проверка, ще ни бъдат необходими Вашите данни. Моля да ни изпратите трите си имена, ЕГН и последните 4 цифри на картата Ви на имейл: marketing@fibank.bg. Успешен ден от нашия екип! :)

Коментирай