AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Привет, Във Вашия случай сумата е възстановена като refund т.е. като получена сума по карта и е със съответната такса от 1 %. От paypal са я върнали по този начин и поради тази причина не се вижда като авторизация. Ще видите сумата в извлечението/ отчета по сметката Ви. Поздрави! :)

  1. Цял час звънях на всички телефони, които намерих в интернет и въпреки, че "първо на мен щели да ми вдигнат" това не се случи.
    Свинщина!

    1. Здравейте, Извинете ни за забавянето. Успяхте ли да се свържете с колегите? За нас ще бъде полезно да знаем на кои телефони звъняхте и във връзка с какъв въпрос. Оставаме на разположение. Поздрави, Екипът на Fibank

  2. Здравейте,
    Интересуваме при плащане в чужбина или онлайн в чужди сайтове по какви валутни курсове се тарифира плащането. Давам следния пример. Правя покупка от Англия за 7.95 пауда. В картови авторизации на момента ми показва сума 22.09лв., което не отговаря на нито един валутен курс на Банката или БНБ за деня. При осчетоводяване на парите сумата беше 22.16лв, която отново не отговаря на нито един курс на лирата за деня на осчетоводяване или на покупка. Винаги съм оставал с впечатление, че при осчетоводяване сумата е според курса за деня на валутата, но след като направих справка за всички предишни плащания, това не е така.
    Ако може да ми разясните по каква тарифа се превалутират сумите?

    1. Привет, ето тук ще откриете подробна информация за превалутирането + 2 много полезни примера. Всеки път, когато плащате с Вашата карта във валута, различна от валутата на Вашата сметка, банката извършва обмяна или т.нар. "превалутиране". При превалутирането се прилага обменният курс за картови трансакции на Fibank към момента на обработка на трансакцията. Когато трансакцията е направена в чужбина, превалутирането на сумата се извършва според вида на картата (Visa или MasterCard) първоначално по обявения курс на картовите организации Visa или MasterCard за съответния ден, т. нар. сетълмент. Сетълментът между MasterCard и Fibank се извършва в USD. Сетълментът между Visa и Fibank се извършва в EUR. След като се извърши сетълментът, Fibank преизчислява така получената сума във валутата на сметката, като прилага обменния курс за картови трансакции на Fibank към момента на обработка. Това е реалната сума, с която се задължава Вашата сметка за конкретната трансакция. Има сайтове, обаче, (напр. pay pal), които извършват тяхно вътрешно превалутиране според валутата на държавата, в която е издадена картата на платеца, без оглед на това в каква валута работи търговецът, към когото е направено плащането. Това, разбира се, са отношения между картодържател и търговец, в които ние не можем да се намесваме по никакъв начин. Нашият съвет е, ако става въпрос за този конкретен сайт, да прочетете внимателно общите условия и да кореспондирате със сайта за уточняване на начина на плащане и избора на валута, в която ще бъде авторизацията. Поздрави от нашия екип! :)

  3. Имам безсрочен спестовен влог в евро. Отваряйки днес my fibank с изненада виждам как са започнали да удържат такса, за която не бях предупредена. При позвъняване на на вашите колеги на номер 070001277 ми казаха любезно да си чета новините за нови такси от сайта на фибанк. (Смятате ли, че всички хора ги четат).Когато го попитах защо не ми пратен уведомителен смс, той каза че не може на милиони клиенти да пращат. Но при моя отгоговор как може тези милиони клиенти да получават смс всеки месец за вноска по кредита, а когато става дума за удържане от сметката на клиента - както се казва"ни вест, ни кост". - тогава ми каза да напиша препоръка на банката! В този случай смятам, че не е корекктно спрямо нас -клиентите. Моята препоръка е да пращате смс и за промяна в таксите по депозити и спестовни влогове! АЗ СИ ЧЕТА ВСИЧКИ СМС-И. Приятен ден.

    1. Здравейте, г-жо Андреева, Благодарим Ви за препоръката. Именно обратната връзка от нашите клиенти е водеща при подобряването на нашите продукти и услуги :) Желаем Ви хубав ден! Поздрави, Екипът на Fibank

  4. Да попитам дали е възможно банката да инвестира известна сума или спонсорира проект за туризъм , като и самата общината в която ще се реализира проекта също е заинтересувана да се реализира проекта.
    businessproject.ovo.bg - на този сайт ще намерите подробна информация за сайта

    1. Здравейте, можете да ни изпратите по-подробно предложение за спонсорство на имейл: marketing@fibank.bg Колегите ще го разгледат и ще се свържат с Вас. Поздрави, Екипът на Fibank

  5. Здравейте,
    клиент съм на банката от сравнително дълъг период и разполагам с многобройни депозити. Имам спешна необходимост от извлечения по изтеклите ми депозити /които са около 17-20 на брой / от 2008 до 2013 г. Сега установих, че не мога да разпечатвам по електронен път в My Fibank преди 2013 г. Може ли да ми предоставите безплатно желаните извлечения на файлове по e:maila , или какъв вариант по електронен път бихте ми предложили ? При разпечатване на хартия има такса от 5 лв. на месец , за всеки депозит , което прави приблизително около 1000 лв. за тези справки . За това предпочитам по електронен път.
    Благодаря предварително.
    Поздрави !!

Коментирай