AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. @ gergana Върху всяка банкова карта на ПИБ има отбелязан месецът и годината, в който картата изтича. След първо число на посочения месец, картата е автоматично преиздадена и новата пластика се активира при получаване т.е. можете да вземете Вашата нова карта, преди старата да е изтекла. Във Вашия случай трябва да си вземете новата карта. Поздрави, Екип на ПИБ

  2. Здравейте.

    Вече няколко пъти чувам от ваши служители за авторизационния център CASIS, а нямам ни най малка представа какво представлява той. Много моля да обясните тук подробно за какво става въпрос и каква е разликата между CASIS и БОРИКА.

    Благодаря предварително.

  3. @GregHristov Смяна на потребителско име се прави от меню "настройки" и под-меню "промяна на потребителско име". През почивните дни няма човек, който да отговаря чрез AskFibank. Поздрави, Екип на ПИБ

  4. #twitter#GregHristov: @AskFibank зададох Ви въпрос преди повече от два дни !? Седмица ли се чака за отговор ? Ако е така.. http://bit.ly/6HJBt1

  5. #twitter#@AskFibank зададох Ви въпрос преди повече от два дни !? Седмица ли се чака за отговор ? Ако е така, извинявайте, че настоявам ! :-@

  6. Sled kato izteche sroka na kreditnata karta ( 1 godina) avtomati4no li se izdava nova? I ako e taka zashto nikoi ne me e uvedomil,ne mi se beshe nalagalo da izpolzvam kartata i dnes za moq iznenada beshe otkazana. Sega trqbva da ida da si vzema nova li?

  7. Има, от менюто Настройки/Промяна на потребителско име

  8. #twitter#GregHristov: @askfibank Има ли възможност да си променя потребителското име в е-банкираното, без да ми се налаг.. http://bit.ly/2hiPX8

  9. #twitter#@askfibank Има ли възможност да си променя потребителското име в е-банкираното, без да ми се налага цялостна нова регистрация ? Благодаря!

  10. @ Виктор В момента законовите норми относно въпросната такса, налагана от търговци при плащане с кредитни карти, не позволяват нейното начисляване. В България въпросът се разисква от ЗПУПС, чл. 49 ал.4 и забранява таксата. Препоръчваме в такива случаи клиентът да сезира Комисията за защита на потребителите. ПИБ от своя страна ще преразгледа отношенията си с въпросните търговци. Поздрави, Екип на ПИБ

Коментирай