AskFibank

Fibank 2976

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. @ Kaka Отдавна търсим подходящо помещение в Бизнес парк София или в квартала около него. До момента не намираме удобно такова, но районът е в плана ни за развитие на клоновата мрежа. Поздрави, Екип на ПИБ

  2. #twitter#@askfibank последния въпрос към Вас стои неотговорен ;)

  3. Привет,
    кога най-сетне ще можем да се порадваме на клон на ПИБ в Бизнес Парк София в Младост? В самия Младост, почти едни до други, са 3-4 клона, но за да се стигне дотам си е приключение.

  4. @ Клиент Курсът от деня на транзакцията. Поздрави, Екип на ПИБ

  5. Здравейте!
    Когато паразувам по интернет, по кой курс се изчисляват транзакциите - по курса в деня на направената транзакция или по курса в деня на осчетоводяване?

  6. #twitter#Twitters, тук сме и очакваме Вашите въпроси!

  7. #twitter#Здравейте twitters! Днес очакваме вашите въпроси!

  8. @ работа Почти всички процеси в ПИБ работят на така наречения "двоен" принцип за по-висока сигурност и точност на операциите.Първият служител съставя транзакцията, а вторият го проверява и потвърждава. По този начин грешките се свеждат до нула. Поздрави, Екип на ПИБ

  9. @ Yordanka Не, няма да се публикува. Информацията от Обратна връзка се получава от администратора на блога и не е публична. Идеята на формата е за дискретна комуникация, какъвто е случая в момента. Поздрави, Екип на ПИБ

  10. #twitter#Добро утро twitters. Тук сме и очакваме въпросите Ви!

Коментирай