AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. @alexkrumov Вашето предложение е предадено на колегите. Благодарим Ви. Поздрави, Екип на ПИБ.

  2. #twitter#@AskFibank Поздравява ПИБ за напредничавостта й и се чуди кога ще започнат да обслужват изцяло на гише простите банкови операции

  3. #twitter#@AskFibank Искаме FiBank в BPS :)

  4. @gstoychev За кой въпрос имате предвид? Ако е въпросът от Kaka, вече отговорихме, ако не е, моля посочете кой. Политиката на ПИБ за отговаряне през блога/AskFibank е това да става до 24 часа. Поздрави, Екип на ПИБ

  5. @ Kaka Отдавна търсим подходящо помещение в Бизнес парк София или в квартала около него. До момента не намираме удобно такова, но районът е в плана ни за развитие на клоновата мрежа. Поздрави, Екип на ПИБ

  6. #twitter#@askfibank последния въпрос към Вас стои неотговорен ;)

  7. Привет,
    кога най-сетне ще можем да се порадваме на клон на ПИБ в Бизнес Парк София в Младост? В самия Младост, почти едни до други, са 3-4 клона, но за да се стигне дотам си е приключение.

  8. @ Клиент Курсът от деня на транзакцията. Поздрави, Екип на ПИБ

  9. Здравейте!
    Когато паразувам по интернет, по кой курс се изчисляват транзакциите - по курса в деня на направената транзакция или по курса в деня на осчетоводяване?

  10. #twitter#Twitters, тук сме и очакваме Вашите въпроси!

Коментирай