AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. #twitter#GregHristov: @AskFibank зададох Ви въпрос преди повече от два дни !? Седмица ли се чака за отговор ? Ако е така.. http://bit.ly/6HJBt1

  2. #twitter#@AskFibank зададох Ви въпрос преди повече от два дни !? Седмица ли се чака за отговор ? Ако е така, извинявайте, че настоявам ! :-@

  3. Sled kato izteche sroka na kreditnata karta ( 1 godina) avtomati4no li se izdava nova? I ako e taka zashto nikoi ne me e uvedomil,ne mi se beshe nalagalo da izpolzvam kartata i dnes za moq iznenada beshe otkazana. Sega trqbva da ida da si vzema nova li?

  4. Има, от менюто Настройки/Промяна на потребителско име

  5. #twitter#GregHristov: @askfibank Има ли възможност да си променя потребителското име в е-банкираното, без да ми се налаг.. http://bit.ly/2hiPX8

  6. #twitter#@askfibank Има ли възможност да си променя потребителското име в е-банкираното, без да ми се налага цялостна нова регистрация ? Благодаря!

  7. @ Виктор В момента законовите норми относно въпросната такса, налагана от търговци при плащане с кредитни карти, не позволяват нейното начисляване. В България въпросът се разисква от ЗПУПС, чл. 49 ал.4 и забранява таксата. Препоръчваме в такива случаи клиентът да сезира Комисията за защита на потребителите. ПИБ от своя страна ще преразгледа отношенията си с въпросните търговци. Поздрави, Екип на ПИБ

  8. Относно таксите за плащане с кредитна карта, обадих се на картов отдел, за да съобщя за такъв случай, но там ми казаха, че нищо не могат да направят, това било решение на търговците. Става въпрос за интернет доставчика ми ( http://cores.biz ), който има такса от 3% за плащане с карта на POS терминала в офиса им.

  9. @ Иван Ванков Моля изпратете ни 3 имена, ЕГН и телефон за контакт във формата за Обратна връзка. Трябва персонално да разгледаме случая и да Ви информираме. Телефони на Картов отдел - 02/ 8171 141, 02/ 8171 142, 02/ 8171 143. Поздрави, Екип на ПИБ

  10. Опитах да добавя в PayPal кредитната си карта VISA, издадена от ПИБ. Карата беше отхвърлена със следното съобщение:

    This credit card has been denied by the bank that issued your credit card. For details on why your card was denied, please contact your credit card issuer's customer service department. Or, you may want to try adding a different credit card.


    Картата ми е валидна и я използвам успешно за интернет покупки и резервации. Какво да правя ?

Коментирай