AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. #twitter#@AskFibank Добро утро! Предстои ли намаление на лихвите по кредитите? Успешен ден:)

  2. #twitter#Добро утро twitters! Очакваме вашите въпроси, коментари, мнения и нови идеи :-)

  3. #twitter#@AskFibank имам регистрация във my.fibank, ама защо ми казвате нещо друго, а не ми отговаряте на въпроса който ви задавам? ЮТрудно ли ви е?

  4. @daudev Можете да се регистрирате безплатно за Моята Фибанк, където има цялостни справки и извлечения, както за дебитни и кредитни карти, така и за разплащателни сметки. Поздрави, Екип на ПИБ

  5. @todorkolevbg Различните картови оператори поставят различни условия към своите партньори и сътрудници. Тарифата на ПИБ и включените такси и комисионни са политика на банката. Поздрави, Екип на ПИБ

  6. #twitter#@AskFibank кога ще може да се проверява през epay наличността по карта, сигурно от 2 години не мога да си проверя наличността...

  7. @mihov
    Страницата на виртуалния клон няма официална мобилна версия! Работим върху разработването й. Препоръчителните браузъри за ползване на електронното банкиране са Internet Explorer и Mozilla Firefox.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  8. @lpopov
    При плащания с банкови карти на терминал на друга банка, се изчаква отсрещната страна да изиска средствата от банката издател на картата. Има определени срокове за тази процедура в зависимост от това дали транзакцията е на територията на България или в чужбина. За българските транзакции обикновено срокът е 2-3 работни дни като изключение понякога правят кредитните карти и транзакциите могат да се забавят повече. За транзакциите в чужбина, тези срокове са по-дълги, от няколко дни до не повече от 30. След осчетоводяване на транзакцията, наличностите се актуализират веднага, както в ценралната система, така и във виртуалния клон.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  9. #twitter#Здравейте приятели! Тук сме и очакваме вашите въпроси :-)

  10. #twitter#@AskFibank Бих искал за попитам защо при картите Maestro има такса при плащане на ПОС терминал. Мерси предварително.

Коментирай