AskFibank

Fibank 2993

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Г-жо Цонкова, благодарим ви за доверието към нас и изказаните положителни думи! :) Ще предадем обратната Ви връзка на колегите :) Поздрави, Екипът на Fibank

  1. Здравейте,

    Относно начислените такси искам да кажа, че сметките са били неизползваеми в продължение на години и съответно празни. Въпросът ми е защо никой не се е свързал с мен относно тези сметки и дължимите такси досега и какво подържане изисква сметка, в която няма нищо депозирано!?

    Искам да подчертая, че дори сега се изисква моят имейл, но въпреки това не получавам никакво известие от вас за отговор дори!

    Сметките трябва да бъдат закрити по давност.

    Очаквам Вашият отговор.

    С уважение,
    Иван Николов

    1. Здравейте, Отново ще Ви препоръчаме да посетите удобен за Вас офис на Банката и да коментирате въпроса с колегите:

      Custumer Suppor Изпратен на 28.09.2015 в 8:57 | В отговор на Иван Николов. Здравейте, г-н Николов, по сметките следва да е начислена такса за поддръжка на сметка. Ако желаете да закриете съответните сметки, ще бъде необходимо да посетите удобен за Вас офис Fibanк, за да погасите задълженията по сметките. Желаем Ви успешна седмица! :) Поздрави, Екипът на Fibank
      Поздрави от нашия екип!

  2. Здравейте,
    Забелязах че на справката за картови оторизации в MyFibank и тази която се изпраща по мейл, онлайн плащанията с кредитна карта към eMag са без описание/локация. В извлечението за сметката описанието го има, така че се чудех дали може да се направи нещо, за да се вижда и при картовите оторизации. Това ще улесни идентифицирането на направените плащания и ще намали вероятноста от ненужно блокиране на картата.

    Благодаря
    Добромир Велев

    1. Здравейте, г-н Велев, благодарим Ви за изчерпателната обратна връзка! :) Авторизациите зависят и от настройките на ПОС устройството на всеки един търговец.При извършването на самата авторизация, съответният търговец не е подал данни към Банката за тази операция.Такива данни сме получили при осчетоводяването и поради тази причина не са показани в отчета. Желаем Ви хубава вечер! :) Поздрави, Екипът на Fibank

  3. Не успявам да вляза във Виртуалния банков клон, вече 5 път, изпива ми следното Не Ви е издадена парола от администратор. Моля, свържете се с оператор по телефона. Защо ми изписва това?

    1. Здравейте, съветваме Ви да се свържете с колегите от Виртуалния ни банков клон на тел: 0700 12 777 или имейл: e-bank@fibank.bg Успешна седмица! :) Поздрави, Екипът на Fibank

  4. Здравйте,
    Бих искал да знам колко време отнема да се получи отговор по искане за издаване на кредитна карта. Подала съм молба през сайта на 28.09, но все още нямам отговор със резултат.

    1. Здравейте, г-жо Герасимова, В случай че не получите отговор от колегите до края на работната седмица, пишете ни пак, за да проверим :) Успешна седмица! :) Поздрави, Екипът на Fibank

  5. Здравейте!

    Клиент съм на банката от над 10 г.

    Ще се опитам да Ви запозная с казуса си накратко и без емоции, защото текстът ще стане нелицеприятен за четене.

    На 27.09.2015 г. около 3:00 ч. се опитах да направя плащане с петте си карти, издадени от ПИБ, уви, безуспешно. Оказа се, че тече някаква профилактика, за която нито съм била информирана, нито видях да е обявена където и да е в интернет.

    Обадих се на дежурен телефон и ваша колежка, представи ми се като Теодора, много отегчено ми каза, че тече профилактика и не знае кога ще приключи и да опитам след час.

    Поставихте ме в ситуация да не мога да използвам собствените си пари, да не мога да си заплатя услуга, която съм ползвала и изобщо да се чувствам като престъпник.

    Желая да получа някакво обяснение за цялата тази ситуация и когато занапред има такива планирания профилактики на система да бъда надлежно уведомявана, за да избегна всички неудобства.

    Оставам в очакване на адекватен отговор.

    Станислава Георгиева

Коментирай