AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. @ Калин Георгиев Еврото не е официална национална валута за България. Страната ни не е част от Еврозоната. СЕПА не е национална платежна система, а е валидна основно за Еврозоната. Когато еврото замени лева като национална платежна валута в България, предполагаме че тогава всички действащи регулации, правила и може би такси и комисионни ще станат близки до тези в Еврозоната и българските банки ще трябва да се съобразяват. В момента, в България дори няма национална платежна система в евро и един превод в евро например, от ПИБ за Райфайзен, минава през чужбина и през кореспонденските банки веднъж на ПИБ и втори път на Райфайзен. Това струва пари, такси и обработка. Поздрави, Екип на ПИБ

  2. Здравейте,
    Изказвам благодарността си към г-жа/г-ца Маргарита Иванова от картовия център, която ми помогна да реша проблема с дебитната си карта VISA Electron, след като се свърза с мен по моб. телефон и реагира своевременно за преиздаването й. Затова съветвам клиентите, да уведомяват централния клон за проблемите си /дали чрез пощата на ВБК-както бе при мен, или чрез предоставените денонощни телефони/, за да има положителен ефект. Не че служителите им в местните банкови клонове не са симпатични и учтиви, но те работят някак машинално и по буквата както се казва, а за да помогнат на клиент, трябва да отхвърлят капаците, които са си сложили и да дават съвети при възникване на проблеми.

  3. Супер! това е нещо много интересно.

  4. #twitter#@AskFibank на колко време се обновяват данните в електронното банкиране? От 28-ми имам плащания, които все още стоят като блокирани суми.

  5. #twitter#@AskFibank защо не мога да отворя https://e-fibank.bg през Safari-то на iPod Touch 2G?

  6. Страхотно, поздравления за инициативата!

  7. #twitter#RT: @Anelche: С този профил целим да ви помагаме при избор на продукт /услуга. RT @AskFibank Вече сме тук,за да отговаряме на Вашите въпроси

  8. #twitter#RT: @Anelche: С този профил целим да ви помагаме при избор на продукт /услуга. RT @AskFibank Вече сме тук,за да отговаряме на Вашите въпроси

  9. #twitter#С новия профил целим да ви помагаме при избор на продукт / услуга. RT @AskFibank Вече сме тук, за да отговаряме на Вашите въпроси.

  10. #twitter#@AskFibank Чудесна инициатива. Поздравления!

Коментирай