AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. #twitter#Добър ден, twitters! Вече сме тук, за да отговаряме на Вашите въпроси.

  2. #twitter#Представяме Ви @AskFibank – мястото за Вашите въпроси към ПИБ. Повече информация тук: http://www.fibank.bg/blog/?page_id=793

  3. Защо Първа инвестиционна банка и изобщо банките в България продължават да извършват плащанията в евро без да се съобразяват с препоръките на SEPA за единни такси за домашни и чуждестранни преводи?

    Въпросът ми е продиктуван от влизането в сила на SEPA Direct Debit Transfer през 2008 и това на SEPA Direct Debit след броени дни.

    Кога клиентите на ПИБ ще могат реално да се възползват от плащания в евро по такси и процедури, прилагани за национална валута, и от прежвърляния на "периодични плащания" (директен дебит) от една банка в ЕС в друга?

    Надявам се на обоснован отговор, дори ако той е "отлагане поради спад в печалбата от такси" или технически затруднения и ниска степен на инвестиции в новата система.

  4. Защо в анкетата за употреба на кредитните карти няма отговор "Всеки ден, много пъти"? :-)

  5. @ Тодор Колев


    Заповядайте в централата на ПИБ на бул. "Драган Цанков" №37 или в офис "Мария Луиза" на бул. "Мария Луиза" №67.

    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  6. Здравейте, ПИБ! Бихте ли ми казали в кой клон мога да намеря златна монета "Американски орел" от четвърт унция?

  7. @ Клиент
    PayPal кодът се съдържа в основанието на транзакцията, така че след осчетоводяването и ще можете да го видите и с Моята Fibank. CVV кодът се намира на гърба на картата - последните 3 цифри след целия номер на картата, който е изписан и на лицевата част (тези 3 цифри ги няма отпред).
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  8. Здравейте!
    Надявам се това да е правилното място за задаване на въпрос.
    А той е - имам издадена карта Visa Electron и съм регистрирана в "Моята банка" (на място в клон на ПИБ), подписах в банката договор/декларация, чрез който се отказвам да получавам извлечения на хартиен носител. Добре, но за последната стъпка при регистрация в PayPal ще ми е необходим 4-цифрен код и как ще получа този заветен код, след като веднъж съм се отказала от хартиен носител?
    Също и къде се намира CVV кода, необходим за регистрация в PayPal?
    Благодаря предварително! Усмихнат ден : )

  9. @ Ванката Изпратен е отговор на имейла Ви с обяснение как е начислена лихвата според месечните Ви извлечения. Поздрави, Екип на ПИБ

  10. Поздравления за това, че вече в sms известията има информация за разполагаемия лимит след транзакция с кредитната карта. Това е много полезно и мисля, че всички клиенти с карти ще го оценят. Успех на всички в ПИБ!

Коментирай