AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. #twitter#@AskFibank много благодаря! не бях съобразил че 1 пос = 1 сметка :)

  2. @peio Погасявайки по кредитната си карта, клиентът всъщност внася пари по собствената си сметка. Това погасяване не може да се реализира като плащане на ПОС-терминал, тъй като в този случай ще се завери сметката на ПОС-а, която би била сметка на банката. За погасяване на тези задължения и превод от карта към сметка, можете да се регистрирате и да ползвате услугите на epay.bg. Поздрави, Еип на ПИБ

  3. @bobozandyr Това зависи от наредителя, не от нас. Поздрави, Екип на ПИБ

  4. #twitter#@AskFibank Четвърти ден чакам парите си от PayPal в картата ми на вашата банка. Колко още да чакам?

  5. @Al_x4o
    http://moreto.net/novini.php?n=61352

    "Бизнес дамата Тодорка Куманова е завлякла повече от 40 варненци и техните семейства със стотици хиляди левове. Създадената от нея схема работи безотказно почти 10 години, през които изгарят съдби и семейства, разказва Цонка Василева, която е една от многобройните жертви..."

  6. #twitter#@AskFibank защо банката не може да приеме картово плащане, наредено в нейна полза?

  7. #twitter#Здарвейте! Тук сме и очакваме вашите въпроси, коментари и мнения.

  8. #twitter#@fibank и @askfibank Какво правим тук? RT: @divedibg: Банка изхвърли самотна майка на улицата http://www.vbox7.com/play:c35e9b3d

  9. @daudev
    Е що да пускат услуга през ипей като си имат собствена, която е доста по-добра - за моята фибанк говоря.

  10. #twitter#@AskFibank Благодаря за полезната информация. Хубаво е да се знае че ПИБ има добри намерения към своите клиенти.

Коментирай