AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, искам да попитам каква е лихвата за месец на кредитна карта виза класик на сума 1500 лв.?

  2. @luitop
    @Тодор Колев
    Бихме искали да Ви припомним, че за 10 минути не би могло да се изтегли от една карта нищо повече от 24-часовия лимит. Затова препоръчваме още веднъж да се поддържат по-ниски лимити по картите.
    Благодарим за Вашите сигнали за закъснели sms известия. Закъснения при получаване на sms известие може да се дължи на технически проблем, включително и такъв на мобилния оператор, който ползвате. Можете във формата за обратна връзка да ни споделите по-подробно кога сте получили sms известие със закъснение, за да можем да разгледаме случая.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  3. Здравейте,
    използвам правото си на обратна връзка, за да изкажа възхищението си от работата на ваша служителка- г-жа/ г-ца Бранимира Петрова от клон Г. Софийски, София, която изключително усмихнато и отзивчиво ми оказва съдействие като служител на банката, за което адмирации и поздравления за Първа инвестиционна банка!

  4. @luitop

    И на мен лично хич не ми се нрави идеята със забавянето. По кредитната карта на моя близка роднина положението е същото, там също пристигат след доста време. В интерес на истината по моята лична кредитна карта вече всичко е наред. Получавам известията най-много след минута, което като цяло е приемливо. Направи ми силно впечатление услуга на чужда банка, за която ми разказаха мои приятели, които живеят в чужбина. Там клиентът има възможност след като получи известието да върне някакъв код по sms, с който веднага си блокира картата, ако установи, че има злоупотреба.

  5. @ Customer Support
    @ Тодор Колев

    Проблемът със забавянето на СМС-ите не е единичен случай. И при мен страшно се бавят, като веднъж или два пъти пристигна след повече от 24 ч. "Нормалното" забяване е между 5 и 10 минути след транзакцията, което обезсмисля услугата. За 10 минути може да се източи половината държавен резерв, та една кредитна карта ли :))

  6. Здравейте,
    Реших да ви пиша, защото не успях да попълня анкетата "Качество на обслужването в клоновете на ПИБ".
    (намерих анкетата на интернет страницата, но тя не работи)
    Вчера, сряда, бях в офиса на ПИБ на пл. Народно събрание (до казиното на хотел Раидсън) и бях обслужен от Вера Христова.

    Тя показа бързо 100% разбиране какво точно ми трябва, търпение и усилие да даде резултата, за който съм дошъл.
    На тръгване имах страхотното усещане, че тя е накарала ПИБ да работи за мен. Това е обратно на много предишни посещения във вашата банка, когато усещането е било, че аз трябва да работя за ПИБ , т.е. да се съобразявам и изпълнявам многото изисквания на служителите, за да получа услугата.

    Разбирам, че правилата в банката винаги са еднакви и това което споделям е въпрос на усещане. Затова го споделям.

    Вера Христова успява да създаде това усещане.

    Поздрави от клиент щастлив с обслужването, което е получил!

  7. @ Тодор Колев Благодарим за сигнала! След вътрешна проверка, установихме че при обновяване на системните сървъри и оперативния хардуер при Вас конкретно се е получило забавяне на получаването на SMS-и. Проблемът е отстранен. Поздрави, Екип на ПИБ

  8. Между другото в последните няколко дни получавам sms-ите за транзакции с кредитната карта с около 1 - 1,5 дни закъснение... Не знам дали проблемът може да е в GSM оператора, който ползвам, но бих се радвал да погледнете и този проблем, понеже това закъснение обезсмисля до голяма степен услугата.

  9. @ Customer Support
    Благодаря за вниманието, ето това е едно от нещата, заради които безкрайно ценя ПИБ. Фактът, че се вслушвате в идеите и коментарите на клиента Ви прави уникални. Продължавайте все така!

  10. @ Bistra Най-вероятно при посещение в блога ни сте заявила регистрация към нашата хранилка за коментари и/или публикации (RSS feed). Ако това е случаят, би следвало да се откажете от бъдещи уведомявания. Ако все пак продължавате да получавате нежелана кореспонденция, моля копирайте я във формата за обратна връзка и я изпратете, за да Ви съдействаме максимално ефективно. Поздрави, Екип на ПИБ

Коментирай