AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте г-н Колев, Благодарим за направената препоръка! Директор на картова дирекция е уведомен за мнението Ви; ще разгледаме възможностите и ще се постараем да разработим тази допълнителна услуга. Поздрави, Екип на ПИБ

  2. Уважаеми Господа ,не желая да получавам на е-mail-a си вашата кореспонденция с други клиенти.Моля погледнете до кого си адресирате писмата и се надявам, че ще спрете да ми изпращате чужди коментари.Надявам се, че няма да се наложи да Ви пиша отново.

  3. Има ли възможност да се направи така, че sms известията, които получаваме при плащане с кредитна карта да съдържат и остатъчния разполагаем лимит след плащането? Наскоро една приятелка ми сподели, че в Прокредит банк го предлагат и аз искрено завидях, понеже съм си мислил колко удобно би било. Особено в чужбина, където проверката на разполагаемост по кредитна карта или е невъзможна или струва маса евра :-(. Много ще се радвам, ако ПИБ предложат такова нещо :-).

  4. @ Мартин Цачев

    Всички банкомати на ПИБ работят с купюри от 10 лв. и 20 лв. За по-едри купюри трябва да се обърнете към фронт офиса или касата. Моля да ни извините за затруднението!
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  5. Vchera teglih ot bankomat 500lv i mi gi dade na banknoti ot po 10lv, tova e ujas. Niama li novi modeli koito poddyrjat poveche banknoti, primerno po 50 ili 100lv.

  6. @ Кацаров Чрез "обратна връзка", ние получаваме информацията по отделен, вътрешен канал и тя не се публикува в блога или където и да било другаде. Предложението е за лична кореспонденция! Поздрави, Екип на ПИБ

  7. Ще избера детския спестовен влог и така докато стане на 18 години се надявам да сме събрали една прилична сума. Благодаря за информацията и поздрави на целия екип!

  8. Драги ми "Customer Support",

    Ами като сте прочели закона да бяхте разбрали че нямате право да публикувате ( в лучая да искате да се публикуват) личните данните в интернет пространството. Така че пка го прочетете. Знам че сте регистрирани по закона. :-)

    Лек и успешен ден.

  9. Здравейте г-н Петров, дежурните офиси работещи събота и неделя няма да работят по изключение на 22 и 23 август 2009г поради обновяване на производствения хардуер. След тази дата работното време продължава както обикновено. Имаме офиси работещи и в неделя: клон "Сити Център - София" - 10:00 - 18:00 ч; клон "Централни хали" - 10.00 - 16.00 ч; клон "Народно събрание 1" - 10:00 - 16:00 ч; Клон "Мол - София" - 10:00 - 18:00 ч. Поздрави, Екип на ПИБ

  10. Здравейте г-жо Илиева, Можете да откриете детски спестовен влог в полза на трето лице - в случая кръщелницата Ви и ще получите спестовна книжка. Също така можете да откриете депозит Малечко Палечко и в двата случая Вие ще бъдете вложител, а титуляр на влога ще бъде детето. Всеки може да внася по откритата депозитна/спестовна сметка. Поздрави, Екип на ПИБ

Коментирай