AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. @lpopov
    При плащания с банкови карти на терминал на друга банка, се изчаква отсрещната страна да изиска средствата от банката издател на картата. Има определени срокове за тази процедура в зависимост от това дали транзакцията е на територията на България или в чужбина. За българските транзакции обикновено срокът е 2-3 работни дни като изключение понякога правят кредитните карти и транзакциите могат да се забавят повече. За транзакциите в чужбина, тези срокове са по-дълги, от няколко дни до не повече от 30. След осчетоводяване на транзакцията, наличностите се актуализират веднага, както в ценралната система, така и във виртуалния клон.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  2. #twitter#Здравейте приятели! Тук сме и очакваме вашите въпроси :-)

  3. #twitter#@AskFibank Бих искал за попитам защо при картите Maestro има такса при плащане на ПОС терминал. Мерси предварително.

  4. @ Калин Георгиев Еврото не е официална национална валута за България. Страната ни не е част от Еврозоната. СЕПА не е национална платежна система, а е валидна основно за Еврозоната. Когато еврото замени лева като национална платежна валута в България, предполагаме че тогава всички действащи регулации, правила и може би такси и комисионни ще станат близки до тези в Еврозоната и българските банки ще трябва да се съобразяват. В момента, в България дори няма национална платежна система в евро и един превод в евро например, от ПИБ за Райфайзен, минава през чужбина и през кореспонденските банки веднъж на ПИБ и втори път на Райфайзен. Това струва пари, такси и обработка. Поздрави, Екип на ПИБ

  5. Здравейте,
    Изказвам благодарността си към г-жа/г-ца Маргарита Иванова от картовия център, която ми помогна да реша проблема с дебитната си карта VISA Electron, след като се свърза с мен по моб. телефон и реагира своевременно за преиздаването й. Затова съветвам клиентите, да уведомяват централния клон за проблемите си /дали чрез пощата на ВБК-както бе при мен, или чрез предоставените денонощни телефони/, за да има положителен ефект. Не че служителите им в местните банкови клонове не са симпатични и учтиви, но те работят някак машинално и по буквата както се казва, а за да помогнат на клиент, трябва да отхвърлят капаците, които са си сложили и да дават съвети при възникване на проблеми.

  6. Супер! това е нещо много интересно.

  7. #twitter#@AskFibank на колко време се обновяват данните в електронното банкиране? От 28-ми имам плащания, които все още стоят като блокирани суми.

  8. #twitter#@AskFibank защо не мога да отворя https://e-fibank.bg през Safari-то на iPod Touch 2G?

  9. Страхотно, поздравления за инициативата!

  10. #twitter#RT: @Anelche: С този профил целим да ви помагаме при избор на продукт /услуга. RT @AskFibank Вече сме тук,за да отговаряме на Вашите въпроси

Коментирай