AskFibank

Fibank 3002

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Супер! това е нещо много интересно.

  2. #twitter#@AskFibank на колко време се обновяват данните в електронното банкиране? От 28-ми имам плащания, които все още стоят като блокирани суми.

  3. #twitter#@AskFibank защо не мога да отворя https://e-fibank.bg през Safari-то на iPod Touch 2G?

  4. Страхотно, поздравления за инициативата!

  5. #twitter#RT: @Anelche: С този профил целим да ви помагаме при избор на продукт /услуга. RT @AskFibank Вече сме тук,за да отговаряме на Вашите въпроси

  6. #twitter#RT: @Anelche: С този профил целим да ви помагаме при избор на продукт /услуга. RT @AskFibank Вече сме тук,за да отговаряме на Вашите въпроси

  7. #twitter#С новия профил целим да ви помагаме при избор на продукт / услуга. RT @AskFibank Вече сме тук, за да отговаряме на Вашите въпроси.

  8. #twitter#@AskFibank Чудесна инициатива. Поздравления!

  9. #twitter#Добър ден, twitters! Вече сме тук, за да отговаряме на Вашите въпроси.

  10. #twitter#Представяме Ви @AskFibank – мястото за Вашите въпроси към ПИБ. Повече информация тук: http://www.fibank.bg/blog/?page_id=793

Коментирай