AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Страхотно, поздравления за инициативата!

  2. #twitter#RT: @Anelche: С този профил целим да ви помагаме при избор на продукт /услуга. RT @AskFibank Вече сме тук,за да отговаряме на Вашите въпроси

  3. #twitter#RT: @Anelche: С този профил целим да ви помагаме при избор на продукт /услуга. RT @AskFibank Вече сме тук,за да отговаряме на Вашите въпроси

  4. #twitter#С новия профил целим да ви помагаме при избор на продукт / услуга. RT @AskFibank Вече сме тук, за да отговаряме на Вашите въпроси.

  5. #twitter#@AskFibank Чудесна инициатива. Поздравления!

  6. #twitter#Добър ден, twitters! Вече сме тук, за да отговаряме на Вашите въпроси.

  7. #twitter#Представяме Ви @AskFibank – мястото за Вашите въпроси към ПИБ. Повече информация тук: http://www.fibank.bg/blog/?page_id=793

  8. Защо Първа инвестиционна банка и изобщо банките в България продължават да извършват плащанията в евро без да се съобразяват с препоръките на SEPA за единни такси за домашни и чуждестранни преводи?

    Въпросът ми е продиктуван от влизането в сила на SEPA Direct Debit Transfer през 2008 и това на SEPA Direct Debit след броени дни.

    Кога клиентите на ПИБ ще могат реално да се възползват от плащания в евро по такси и процедури, прилагани за национална валута, и от прежвърляния на "периодични плащания" (директен дебит) от една банка в ЕС в друга?

    Надявам се на обоснован отговор, дори ако той е "отлагане поради спад в печалбата от такси" или технически затруднения и ниска степен на инвестиции в новата система.

  9. Защо в анкетата за употреба на кредитните карти няма отговор "Всеки ден, много пъти"? :-)

  10. @ Тодор Колев


    Заповядайте в централата на ПИБ на бул. "Драган Цанков" №37 или в офис "Мария Луиза" на бул. "Мария Луиза" №67.

    Поздрави,
    Екип на ПИБ

Коментирай