AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,
    Забелязах че на справката за картови оторизации в MyFibank и тази която се изпраща по мейл, онлайн плащанията с кредитна карта към eMag са без описание/локация. В извлечението за сметката описанието го има, така че се чудех дали може да се направи нещо, за да се вижда и при картовите оторизации. Това ще улесни идентифицирането на направените плащания и ще намали вероятноста от ненужно блокиране на картата.

    Благодаря
    Добромир Велев

    1. Здравейте, г-н Велев, благодарим Ви за изчерпателната обратна връзка! :) Авторизациите зависят и от настройките на ПОС устройството на всеки един търговец.При извършването на самата авторизация, съответният търговец не е подал данни към Банката за тази операция.Такива данни сме получили при осчетоводяването и поради тази причина не са показани в отчета. Желаем Ви хубава вечер! :) Поздрави, Екипът на Fibank

  2. Не успявам да вляза във Виртуалния банков клон, вече 5 път, изпива ми следното Не Ви е издадена парола от администратор. Моля, свържете се с оператор по телефона. Защо ми изписва това?

    1. Здравейте, съветваме Ви да се свържете с колегите от Виртуалния ни банков клон на тел: 0700 12 777 или имейл: e-bank@fibank.bg Успешна седмица! :) Поздрави, Екипът на Fibank

  3. Здравйте,
    Бих искал да знам колко време отнема да се получи отговор по искане за издаване на кредитна карта. Подала съм молба през сайта на 28.09, но все още нямам отговор със резултат.

    1. Здравейте, г-жо Герасимова, В случай че не получите отговор от колегите до края на работната седмица, пишете ни пак, за да проверим :) Успешна седмица! :) Поздрави, Екипът на Fibank

  4. Здравейте!

    Клиент съм на банката от над 10 г.

    Ще се опитам да Ви запозная с казуса си накратко и без емоции, защото текстът ще стане нелицеприятен за четене.

    На 27.09.2015 г. около 3:00 ч. се опитах да направя плащане с петте си карти, издадени от ПИБ, уви, безуспешно. Оказа се, че тече някаква профилактика, за която нито съм била информирана, нито видях да е обявена където и да е в интернет.

    Обадих се на дежурен телефон и ваша колежка, представи ми се като Теодора, много отегчено ми каза, че тече профилактика и не знае кога ще приключи и да опитам след час.

    Поставихте ме в ситуация да не мога да използвам собствените си пари, да не мога да си заплатя услуга, която съм ползвала и изобщо да се чувствам като престъпник.

    Желая да получа някакво обяснение за цялата тази ситуация и когато занапред има такива планирания профилактики на система да бъда надлежно уведомявана, за да избегна всички неудобства.

    Оставам в очакване на адекватен отговор.

    Станислава Георгиева

    1. Здравейте, г-жо Георгиева, Благодарим Ви за обратната връзка. Колегите направиха проверка по Вашия сигнал. В действителност в посоченото от Вас време са извършвани технически подобрения, за които не е било публикувано уведомление на корпоративния ни сайт, каквато е обичайната ни практика. Моля да ни извините за създаденото неудобство! Поздрави, Екипът на Fibank

  5. Здравейте,

    Имам кредитна карта при вас, но все още не мога да разбера схемата на отчитане. Знам, че периода е от 20ти на текущия до 19ти на следващия месец. След това на 5 на по-следващия имаш право на безлихвен период да върнеш парите.
    Въпросът е обаче, в този период се включва датата на покупката или датата на обработване на сумата?
    Пример: покупката е направена на 17ти септември, но е обработена чак на 25ти. Тя влиза в следващият период: 20 септември - 19ти октомври (с безлихвено връщане до 5ти ноември), така ли?

    1. Здравейте, г-н Кирилов, Отчетния период по кредитната карта включва отчетените (осчетоводени) по картовата сметка операции, считано от 20 число на предходния месец до 19 число (включително) на текущия месец – месеца, през който се генерира излечението. В случай че е извършена и не е осчетоводена в текущия период, трансакцията се прехвърля в следващия отчетен период. Относно конкретния пример за покупка, направена на 17-ти септември, но осчетоводена на 25-ти – да, тя ще влезе в следващия отчетен период: 20.09-19.10 с гратисен период до 05.11.2015 г. Поздрави, Екипът на Fibank

Коментирай